Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono kunto, vedänkö pohjat?

Vierailija
01.02.2008 |

Tiedän, että olen hunossa kunnossa, koska päivät istun toimistossa ja illat olen lasten kanssa kotona. Ylipainoakin on. Tänään kuitenkin järkytyin. Yleensä tulee kaupassa käytyä marketissa ja kärryillä työnnän kauppakassit auton viereen. Noh tänään kävin " pikku-kaupassa" . Ostin kaksi kassillista ruokaa (painaviakin oli kolme 1,5l maitoa, kaksi 1,5 l virvoitusjuomapulloa, perunapussi...) ja selässäni oli jumppareppu (ei siis kovin painava). Kaupalta lähdin parkkitaloon autolle. Matkaa oli kahdet rappuset ja käveltävää maksimissaan puoli kilometriä, tuskin sitäkään. En meinannut jaksaa kantaa niitä kasseja! Siis oikeasti kahta kauppakassia. Olisi tehnyt mieli heittää (tai lysäyttää) ne käsistä. Ei minua hengästyttänyt sentään, mutta tuntui ettei käsivoimat riitä. Onkohan tämä enää ihan normaaliakaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisaalta pystyin juoksemaan 10km vaivatta ja harrastin paljon liikuntaa, käsivoimia ja hartoita harjoitin minimaalisesti, uimalla ainoastaan, eli kauppakassien kantaminen kävi yhtä paljon voimille!

Nykyisin ei tunnu mitkään kauppakassit missään mutta myös käyn kuntosalilla ja harjoitan yläselkää ja käsiäni tasapainoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän