/// JOULUNTÄHTÖSTEN (-06) helmikuu ///
Nyt ei ehi kirjottelemaan, mutta hengissä ollaan ja laitetaanpa helmikuulle oma pino.
Tammikuun pino:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=60&m=12210713&p=2&tmo…
Kommentit (89)
Vaivaiset 8 sivua vasta;) Mut hiljentynyt on, paitsi Miilukka xD
Meil ei akrobatiaa harrasteta, niinkuin ainakin Iitulin ja Tintin kotona, mut Tomas alko keskiviikkona viheltää, kuulostaa ihan tiiätteks te sellaselta kukkopilliltäxDD
Mies oli tänään saikulla, ja me käytiin pojan kaa kahdestaan vähän pikashoppaamassa kaupungilla. Paistoin pannukakkuakin, enkä ikinä todellakaan leivo yleensä mitään:) Oli kiva päivä, kun kaikki oli kotona. Nyt on edessä siideri ja sipsiä, terveellinen pe ilta.
Nostohommissa lähdin tänne kirjottelemaan, ettei oikeestaan mitään asiaa ollut, oltiinhan me melkein ekan sivun loppun pudottu:)
Kivaa viikonloppua!
t.jkv ja vislailija
Eteläsuomalaisille tiedoksi että Oulussa on lunta, ainakin 5 cm..
Tänään olimme vanhan sinkkuystäväni kanssa paikallisessa (lasten)talviriehassa, sielllä oli kohtuupaljon hieman humaltuneita opiskelijoita. Yksi porukka veti pulkassaan erikoisen näköistä esinettä, mielestäni se näytti tuutilta mutta sinkkuystäväni tunnisti sen heti " kikkeliksi" , tuumasin vain että kai meillä näkee tuommoisia liian harvoin ettei edes tunnista nähdessään...?
Muuten meillä menee ihan kivasti, Joel viihtyy hoidossa, syö ja nukkuu - on oikea unelmalapsi (sitten kotona kiukuttelee illan :) . Meillä kävellään ja jonkin verran jutellaan.
Mieheni kanssa ollaan lähdetty tukemaan isoimman lapsen uintiharrastusta, kävimme uinnin tuomarikurssin tammikuussa ja toimimme " ankarina" tuomareina seuran uintikilpailuissa muutama viikko sitten. Vanhin lapsemme voitti hopeaa omassa sarjassaan - kilpaili ensimmäistä kertaa. Siitä se lähtee, ja uusi " jani sievinen" on kasvamassa - toivottavasti.
Mutta nyt täytyy lähtä vaihtamaan vaippaa....
Mrs Cruiser joka toivottelee Miilukalle hyvää pilkkionnea :)
SE ON SUNNUNTAI SIT TAAS....
KOTIUDUTTIIN EILEN ILLALLA REISSUSTA.VITSIT TON LENNIN KANS KU SITÄ SAA OLLA VIIHYTTÄMÄSSÄ AUTOSSA KOKO AJAN.KYLLÄ NE OHIAJAJT KAHTOO KU AKKA ROIKKUU PUOLIKSI EDESSÄ JA RETKUVAA PELLEILLÄ ETTÄ UKKELI PYSYIS HILJASENA. KYLLÄ SIT TOSIAAN VIIHTYY MUT SAA KOKO AJAN PELLEILLÄ JOTAIN TAKAPEKILTÄ. HUOH.... SIINÄHÄN SE 650KM MENEE JA NAAMA LIHAKSET JÄÄNEET PELLEILY-ASENTOON KUN MELKEIN 8TUNTIA NIILLÄ IRVISTELEE ;D HEH....
NO EI SE NYT IHAN KOKO AIKAA JA OTTAAHAN SE PARIT PIKKU TIRSAT TOSSA VÄLISSÄKIN MUTTA SANOISIN ASILTI ETTÄ AIKA VIIHDYTETTÄVÄ TAPAUS SILTI...ONHAN SE SITÄ OLLUKKI JO PIENESTÄ ASTI.
TOSIAAN TUOLLA KAENUUSSA SUOMUSSALMELLA OLI KYL LUNTA JA LISÄÄ TULI.OISKO OLLU LÄHTIISSÄ JO HUIMAT 75CM :-o
KYLLÄ KELPAS!!KU TULTIIN TÄNNE HYVINKÄÄLLE NIIN EI OLLU KU NIMEKSI PARI LÄJÄÄ SIELLÄ TÄÄLLÄ.MÄ OLIN ETT KISSAN PIERU,JUST JOO MUTTA NYTHÄN TÄÄLLÄ NÄKYY SATAVAN ETTÄ TULEE AINAKIN VÄHÄN.MUT NE SULAA TIETTY JO HUOMENNA :(
UUS TUKKA ON TULLU JO POSTISSA ;) HEH...AATELKAA KU PAKETTI HAJOISI MATKALLA NIIN JOKU AHTOS ETTÄ MITÄ HELSKUTIN KARVAA TÄÄLLÄ ONKAAN ;D
MUT ANYWAY NYT SIELTÄ TULEE SELLASET KIKKURAT ETT EI OO ENNEN OLLUKKAAN. KAIKKEEHAN MUL ON KYL OLLU MUT TAAS ON JOTAIN UUTTA MITÄ EI OO AIKASEMMIN OLLU ;D KUNHAN JAKSAIS VÄKERTÄÄ PÄÄHÄN TAAS....
MUTTA ÄÄNIHUULET TÖTTERÖLLE NYT JA KERTOMAAN LISSÄÄ KUULUMISIA :)
PS.MEI EI SAATU SIT OIEESTI SINTIN SINTTIÄKÄÄN SIELLÄ PILKILLÄ :-O OISKOHAN VIKA OLLU ONKIJASSA JOLLA EI RIITTÄNYT KÄRSIVÄLLISYYS ;)
--REISSUSSA RÄHJÄÄNTYNYT MIILUKKA + RETKUPELLE LENNI + COMPANY--
Siis tosi pitkä aika on kulunut siitä kun vimeksi kävin täällä vauva sivuilla. Olisko ollu ennen joulua, vai jopa marraskuun puolella?? Ei voi muistaa. Toivottavasti vielä muistatte minua?! Tämä pohjanmaan flikka täällä vilkuttaa varovasti.. =)
Pinoa en vielä ehtiny lukea läpi, mutta teen sen heti kun meidän kuulumiset tänne laittanu.
Eli meidän " Myy" (neidin lempinimi) oppi kävelemään uutenavuotena ja kiipeämään oppi aika pian sen jälkeen. Keittiön pöydällä ollut muutaman kerran ja keittiönjakkaralle pääsee myös. Saa siis vahtia, ettei tule yhtäkkiä pää edellä alas kivilattialle.
Ensimmäinen korvatulehdus on myös sairastettu, samalla tuli ylähengitystietulehdus, mutta onneksi antibiootti auttaa ja tänään on viimeinen annos illalla. Hampaita tehdään jälleen ja kuola valuu sitä mukaan, paita ihan märkä edestä. 12 hammasta löytyy suusta ja neljä lisää on tulossa. Kaksi puhkeaa läpi minä päivänä hyvänsä.
Minä aloitin työt tammikuun puolessa välissä ja ihan täyttä listaa teen. Sen takia en ole tänne ehtinyt edes tulla katsomaan teitä. Neiti aloitti silloin hoitotädillä ja hieman on ollut ongelmia sen kanssa. Eli hoitotäti on sairastellut tosi paljon eikä varahoitopaikkaa ole. Joten ollaan sit rasitettu mummua ja sukulaisia joille on sopinut neidin hoitaminen. Nyt sain paikan lastentarhaan, saa aloittaa huhtikuun alussa. Se on sit varma paikka, jos hoitotäti sairastuu, niin siellä on sijainen ja sinne saa aina viedä.
Pimmi ja oliko se Mrs Cruiser joille tulee perheenlisäystä?! Nyt en ihan tarkkaan muista. Koska teillä oli se laskettu aika? Ja Miilukka vissiin vain odottaa koska tärppää, tsemppiä teille! Onko vielä muita? Täytyy nyt mainita, että minä plussasin eilen... =) Joulukuussa jäi ehkäisy ja nyt tärppäs! Vähän kyllä jännittää, mutta eiköhän se siitä. Ei olla kerrottu vielä kellekään, mä ku pelkään keskenmenoa ja sitä että joutu sitten sanomaan kaikille, ettei vauvaa tulekaan. Myyn kanssa odotettiin kans sinne 12 rv asti ennen kuin kerrottin sukulaisille. Että näin. LA olis 28.10 eli ihan vain 4+5 viikkoa on kasassa. Myyn kanssa meillä on 1v3kk neuvola parin viikon kuluttua joten saanpahan sit samalla ottaa ajan äitiysneuvolaan ja homma rupee pyörimään siitä eteenpäin.
Nyt pitää mennä laittaan isännälle ruokaa, sillä on kaamee kapula, oli eilen kavereiden kanssa viihteellä ja tuli kotiin 5.30 aamulla.. Niin, nyt kun on taas raskaana, tulee kolmas kesä selvinpäin... =) 2006 odotin, 2007 imetin, 2008 odotan taas!! Noh, kyllä sitä ehtii juhannuksia viettään vielä..
Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille! Toivottavasti ehdin palstailla hieman useammin taas!
rusina ja Myy
mutta oikein paljon onnea Rusinalle vauvauutisista!!! =))
Täällä varmaan nyytti kohta sylissä ku Lassi oppi kiipeilemisen jalon taidon eilen ja tänään on äipän sydän pomppinu kurkkuun vähän väliä =//
Pimmi ja Lassi (+ pieni rv 36)
Onnea Rusinalle plussasta!ja toivotaan,että pieni pysyy kyydissä lokakuulle asti:)
Tänne ei mitään uutta, Johanna senkus jatkaa temppuilujaan ja kävely/juoksuharjoituksia aamusta iltaan, pari kertaa normiyönä herätään,mutta nukkuuki onneks sellaset 12tuntia yöunta:) + parin tunnin päikkärit.
Käytiin tuossa appivanhemmilla kylässä ja miehen mummulla ja papalla. nyt isäntä lähti lumitöihin,ja niitä on tänä talvena riittäny täällä Pohjoisessa, jos ei lunta niin sitten on pitäny hiekottaa... no rahaahan se tietää,mutta ois sellanen lyhytpakkasjaksokin ok:)
tintti ja Johanna
ihan rupesin vaan russukalle onnitteluita laittamaan ihanasta uutisesta :D nyt ruvetaan sit muutkin urakalla ilmottelemaan vauva-uutisia , eikö ;) itse ainakin heti kun vaan kynnelle kykenen.... :D
pitäähän se nyt jouluntähdille pikkusisko/ja tai veli tehdä ;)
maanantai huomenia ja taas se viikko pyörähtää näin käyntiin.
eilen sataneet lumet näköjään sit sulaneet pois niinkuin epäilinkin ja lämpö asteita tais olla mittarissa pari kun äsken katsoin. ei elämän kevät tätä talvea....just ku pääsi niin talven makuun kaenuussa. eilenkin oli ollu aamulla siellä' -29 pakkasta ja lunta satanu taas vaan lisää ja täällä päässä sulaa viimisetkin.
voi näinkin ääripäät olla keleissä vaikka matkaa ei ole kuitenkaan " enempää" kuin 650km välissä :-o
mutta ei mulla mitään asiaa ollu ku tulin maanantait toivottavamaan ja kahtomaan onko muut kerenneet tulla vaihtamaan pari sanaa :D
---Miilukka+company---
Ihanaa kun teille tulee uusia vauvoja=) Mä joudun odottelee monta vuotta vielä...
Markulootaa valmistan täällä, ja onnittelut tulin vaan sanomaan:)
t.jkv
Meillä toivottavasti sitten vuoden päästä, nyt pitäis ensin pakertaa opinnäytetyö ja sitten vasta voi suunnitella muuta.
Me oltiin Nemon kanssa viikonloppuna sukulaisilla vierailulla, mies jäi kotiin viettämään vapaata viikonloppua. Kivaa oli, Nemo nautti suuresta huomiosta. On kyllä niin tottunut olemaan keskipisteenä etten tiedä miten suhtautuu sitten joskus pikkusisarukseen. No, sitä ehtii murehtia myöhemminkin. Pulkkailemassa käytiin, laskettiin isommasta mäestä kuin ikinä aikaisemmin. Nemo nauroi ihan yhtä hersyvästi huolimatta siitä, laskiko itse pulkalla vai katsoiko kun muut laski... Jaettu ilo on paras ilo.
Pulkkailu on kyllä Nemon mielipuuhaa. Kiukku alkaa välittömästi jos lähdetään ulos ja otetaankin varastosta pulkan sijasta rattaat. Harmi vaan kun täällä pääkaupunkiseudulla on niin harvoin noita pulkkailukelejä.
Opiskelut jatkuu... Palaan myöhemmin
Tinnis & Nemo
En ole ainakaan sataan vuoteen kirjotellu, mutta hengissä ollaan ja palstaan oon yrittäny seurata viikottain. Karkauspäivä lähestyy ja kohta on kevät. Onnittelut plussanneille, Rusina tais viimeks ilmotella =) pimmillä ei ollu enää pitkään odotusta... ja vaikka ketä muita... itsekkin haaveilen uudesta vauvasta, mutta opiskeluja yritän tässä kovasti saada päätöseen. Helmi ja maaliskuun olen harjoittelussa ja anoppi hoitaa Lumia kotona, sit huhti- ja toukokuun Lumi menis päivähoitoon, että saisin gradun tehtyä.. ja siinä ois ne opiskelut.
Ja taas asiaan vauva, ihan vihreeks vetää, kun paras ystäväni ilmoitti saavansa pienokaisen syyskuun alussa... voi kun tulis pieni meillekkin.. kamala ikävä ihanaa odotusaikaa ja Lumi on jo niiin iso... keittiön pöydälle ja tilanjakajalle on kiipeilly pitkän aikaa, sydän kurkussa saa juosta perässä. kaikki kaapit on myös yritetty tilkitä. mitäs vielä. tänään tein inventaarion neidin suuhun ja 16 hammasta siellä pilkottaa..
Mutta mutta... neidin perään taas... jaksamista sairasteleville!
T:Leenu ja Lumi (kohta 1v 3kk)
Toivotaan tosiaan, että kahvipapu pysyy kohdussa tonne lokakuun loppuun asti. Aika epätodellinen olo vielä, kun ei oo käyny neuvolassa tai ekassa ultrassa. Ehkä sen jälkeen vasta tajuaa, että meille tosiaan tulee taas vauva. Nyt vaan miettii, että onko sikiö oikeassa paikassa ja alkaako sen sydän sitten tosiaan lyödä. Kaikki selviää muutaman viikon kuluttua. Muistaakseni olin ekassa ultrassa Myyn kanssa rv 8 tai 9, jos oikein muistan. Äkkiä kaikki unohtuu. Toivottavasti vaan säästyn siitä kamalasta pahoinvoinnista mikä oli ekassa raskaudessa.
Noh, nyt riittää raskauspuheet.. Meidän pikku Myy sen kun jaksaa kitistä, hampaat kun tekee tuloaan. Puhkeais jo, luulin monta päivää että nyt tulee läpi, mutta ei. Turvoksissa vaan on. Saa varmaan laittaa supon yöksi, viime yö kun oli hieman rauhaton.
Myy nukkuu omassa huoneessa, mutta yöllä kun herää hänet haetaan meidän väliin. Tämä järjestely sopii meille tällä hetkellä, mutta 9kk jälkeen tilanne on varmaan toinen.
Nyt pitää käydä s-posti läpi... Illanjatkoja kaikille!
ja pelkkää nostoa kun tää VANU-PÄÄ ei keksi nyt muuta. tukka tuli eilen mutta ei oo vielä päähän asti päässy ;D
Kyllä nämä meidän pinomme ovat säälittävän lyhyitä nykyään. Mutta eihän se ole ihme, kun näiden taaperoiden kohdalla ei niin paljon tapahdu.
Meillä voi kai varovaisesti hehkuttaa ihmeestä: Sara nukkuu periaatteessa yöt putkeen omassa sängyssä! Viime yönä hän pärähti joskus puoli kahden jälkeen yöllä ja jatkoi itsekseen unia. Tämä on aivan ihmeellistä! Tosin mies on hoitanut koti-isän ominaisuudessa nuo mahdollisest pärähdykset. Minä olen työssä käyvänä saanut nukkua yöt rauhassa. 7 tuntia unta yhteen putkeen tuntuu melkeinpä taivaalta joulu-tammikuun tiheiden herätysten jälkeen.
Olen sitten jo reilussa viikossa tottunut työrytmiin, sillä heräsin tänään jo klo 7! Meillä kun ovat aamu-uniset lapset, niin olisi voinut jatkaa unia vaikka kuinka pitkään. No, sain puolen tunnin pyörimisen jälkeen unta. Eli voi voi, suuret on murheet. Tässä yhteydessä en halua sen enempää hehkutella, kun on niin paljon jouluntähtiä, jotka eivät vielä ymmärrä nukkua öitään tai joutuvat heräämään aamuvarhaisella.
Nefili taisi ihmetellä, miten töissä käydessä ehtii kaiken. Eipä oikeastaan ehdikään. Kuntosalikortin saa irtisanoa. Hyötyliikuntaa lienee pop jatkossa.
Ihmettelen kovasti, missä vaiheessa me ehdimme suunnitella taloa ja rakentaa/rakennuttaakin sitä. Yhteen arkkitehtiin otin jo yhteyttä. Tilan tarve on selvillä, mutta ei sitä, miten ne asetellaan taloon. Suunnitelmissa on pykäistä tuonne pikku tontille sellainen 120-140-neliöinen talo. Kunhan saadaan kolme hyvänkokoista makkaria, pari vaatehuonetta, khh ja kuraeteinen se riittää mulle! Niin, ja yksi erikoinen (?) vaatimus mulla on: en halua ruokapöytää keittiöön ts. en halua mitään perinteistä neliönmallista keittiötä, jonka " sisällä" keittiö on. Työhuonekin on kiva, mutta tuskin kaikki onnistuu, kun budjetin rajana ei ole taivas.
Pimmi, kiitos taas tsempistä. Ajatus ensi viikon alun sopimusneuvotteluista kuopii jo vatsan pohjasta. Kuulun niihin, jotka hermoilevat kaikkea mahdollista. Lisäksi inhoan syvästi kaiken maailman esitysten pitämistä. Nyt vielä hermostuttaa, kun en tunne hallitsevani asiaa tarpeeksi hyvin. Mutta parhaan tekeminen saa riittää.
Saralle ei kuulu mitään merkillistä. Hyvin on tyttö sopeutunut kotiin isänsä ja isoveljensä kanssa. Ai niin, eilen kuulin, että tyttö saa hoitopaikan huhtikuussa samasta päiväkodista, jossa isoveljensä on. Ihanaa! Täällä Espoossa ei päivähoitopaikan saanti ole mikään itsestäänselvyys. Toisaalta ajatus päivähoidon ajattelmisesta saa sydämeni sykkyrälle.
Mutta nyt lopettelen. Mukavaa helmikuuta tasapuolisesti kaikille jouluntähdille ja heidän perheilleen! Erityisterkut Pimmille! Missäs muuten Tinuri luuraa? Tulehan kertomaan kuulumisiasi.
Iituli
Niin, siis saunaan meno odottelee - mut jos muutaman sanan kirjoittaisi...
Palailin tänänä opinahjosta, eilen sinne ajelin - eli äippä sai vuorokauden laatuaikaa ;) Sain hoideltua asioita ja ehkä jopa juteltua aikuisten juttuja taas varastoon asti ;) Yksi opiskelukaveri sattui olemaan paikkakuntalainen, joten pääsi miun kyydissä - siinä vajaa 4 tuntia hurahti mukavasti. Ihme vaikutus tuolla, et pääsee edes vähäksi aikaa eroon tästä arjesta. Nyt on taas niin energinen olo - tosin syytä ollakin - reilu kuukausi pitäis jaksaa opiskella ja siinä ajassa kolme tenttiä ja yksi semppa...
Vauvajuttujakin olen luvannun alkaa laittamaan vasta tenttien jälkeen - joten voitte kuvitella, etten odota tämänkään asukin tulevan yhtään etuajassa.... Ja onhan ne vaatteet siellä kaapissa Erican jäljiltä vielä nopeasti saatavilla.
Meillä ollaan jo hieman alettu itse nousemaan seisomaan tukea vasten - jospa sitä jo ennen seuraavaa fyssarikäyntiä harjoiteltaisiin jo kävelyä - tällä hetkellä se on aika hakusessa - nilkat ja polvet aivan jäykkinä.. on aika huvittavan näköistä;)
Pimmikös se kertoi tuosta itsenäisestä syönnistä?? Meillä Erica söi jo useampana päivänä itse koko aterian ja lusikalla, mut nykyään syödään käsin tai sit haarukalla... ja auta armias jos yrittää auttaa...
Mut nyt isäntä karkasi jo saunaan, joten mentävä...
--Mirpa ja tytöt unillansa, sekä masukki-myllääjä--
Tomas on päikkäreillä omassa sängyssä, nukahtaa niin että seison sängyn vieressä. Nyt ajateltiin tänäiltana ekaa kertaa ehkä 3 kuukauteen laittaa omaan sänkyyn yöunille, ja kyllä jännittää miten sujuu:/
On nukkunut meidän sängyssä, koska ei enää nukkunut omassaankaan. Mitähän tapahtuu sitten kun herää yöllä, saa varmaan kauhean paniikin, kun on ihan outo tilanne. Toivotaan et saahaan se uudestaan nukahtamaan sinne. Parastahan olisi, et nukahtais alunperinkin itsekseen illalla, niin osaisi sen myös yöllä. Mutta kokeiltiin tätä itekseen nukahtamista päikkäreille kerran, ja luottamus äitiin meni kertaheitolla ja ei meinannut enää millään nukahtaa:(
Jopas on unikeskeistä juttua... Muuta ajnkohtaista ei taida meillä ollakaan, kivasti menee..
Hienosti nukkuu Sara yönsä, ihanaa! Ja Lassikin, kuten aina:) Meilläkin menee hyvin perhepedissä, vaan on se aika ahdasta, joten hus pois omaan sänkyyn=) Ja varmaan heti takaisin perhepetiin kun ei sujukaan=/
Pimmi sai taas tän tätin vihertymään...;) Mäkin haluaisin pyykätä vauvalle reunapehmusteita ja nostaa sängyn pohjan söpölle vauvakorkeudelle. Aina sitä jaksaa vaan haaveilla....
Hetelmäsalaattia popsimaan nyt. Voikaa pirteästi=)
t.jkv
Piti tulla jotain rustaamaan kun sain mun isältä ihan oman läppärin niin pääsen nyt sitten taas nettiin vaikka ukko oliskin tuolla pöytäkoneella =D
Jkv tarvii vauvan! =D
Voi sua kun tuommosistakin asioista jo viherryt =)
Mun täytyy sitten valitella oikein paljon yöheräämisiä ja mahavaivoja niin jospa sä sitten et ois enää niin kade... Mutta voin kyllä laittaa mesessäkin tulemaan oikein paljon kuvia kunhan pieni on maailmassa ;)
Kiva kuulla että Saran yöt on alkanu menemään paremmin ja pidän peukut pystyssä että Tomaksenkin yö menis nyt hyvin ja äippä ja iskäkin pääsis taas nauttimaan omasta sängystä ihan kahdestaan =)
Nyt pitää alkaa kattoon leffaa ennen kuin simahtaa... Lassi on alkanu aamuvirkuksi ja herää jo puoli kahdeksalta :o Tämä mamma ei oikein osais nousta ennen yhdeksää joten tämä viikko on menty silmät ristissä =)
Pimmi ja Lassi jo unten mailla
Onko kukaan vielä keksiny, että mikä on se nappula, jolla saa oman viestin laivaan tuuliin ennen lähettämistä :o Voi pentele sentään....
Referaatti siis:
Yö meni paljon paremmin kuin odotettiin. Heräsi kyllä 7 kertaa, joista 2 nukahti ihan omineen uudestaan. 5 kertaa halusi äidin käymään laittamassa tutin ja vahtimassa että nukahtaa:) Isikään ei kelvannut. Pehmoinen nalle oli kainalossa äidin korvikkeena, ja silitti sitä niin kuin äidinkin hiuksia nukahtaakseen<3 Eikä saanut paniikkikohtauksia, vaan ihan rauhallisesti nukahti uudestaan. Jospa nuo heräämiset kuitenkin vähenisi, kun ehdittiin jo tottua nukkumaan yöt hyvin perhepedissä...
Ja Pimmille:
Et varmaan saa tätä vauvankaipuuta mihinkään haihtumaan edes kauhukertomuksilla heräilyistä ja mahakivuista;) Voisin mä sellaisenkin ottaa itselleni=) Ja johan täällä yksi heräilijä meillä kotona asuu. Olen todella vilpittömästi onnellinen teidän puolesta, vaikka naaman väri vähän vaihteleekin;) Laitahan vaan kuvia meseen vauvasta. Tulee varmaan tippa linssiin mullakin, kun on se niin ihmeellistä!
Nyt jos en painaisi viimemetreillä sitä maagista näppäinyhdistelmää, jolla tän saa sekunnissa katoamaan avaruuteen.. Montakohan viestiä sinnekin on tullu lähetettyä :o
Makarooneistahan mun vielä piti kertoa, että meidän poika rakastui niihin eilen! Iltapuuron jälkeen meni vielä lautasellinen niitä. Voi sitä hullua silmien kiiltoa ja ahmimistahtiaxD
Ja taas hedelmäsalaatille+kahville,
t.jkv
HEIPPATI HEI OIKEESTI NIINKU NIIN PITKÄN AJAN TAKAA ETT HUI KAUHEETA :/
hengissä siis tääki akka vielä,heh.... mut ei edelleenkään raskautuneena..... *mä en ala*
oon sen ukonkin saanu jo syksyllä ylipuhuttuu ja siitä asti tässä on " kunnolla" yritetty mut ei oo tullu lasta ei p*skaa (kirjaimellisesti)
tosiaan on kyl aika vierähtänyt viimisestä viestistä. lennikin täytti vihdoin 1vee 3.1 mut meillä ei kävellä vielä.askelia kyllä mukamas lähtee hurja päänä ottamaan jos käsiä näyttää mutta lentää melekin samon tein naamalleen.
Lennin paino puolikin on tasaantunut tätä nykyä aivan keskikäyrälle sen alku yläkäyrän jälkeen. tais olla 1vee neuvolassa 11kgja160g sekä 80cm pitkä.
itestä viel sen verran että lopetin vihdoin sillä ZYBAN kuurilla sätkän polton (kerkeshän se kuuri ollakkin vajaan vuoden tuolla kaapissa ;) ) aika tarkalleen kuukausi sitten sain sätkät pois ja nyt oon sitten pienet juoksu lenkit aloittanut sen myötä.... kattokaas ku terveellinen elämän vaihe taas täällä ;) saas nähä kauan kestää :)
mut pitää tulla oikeesti taas paremmalla ajalla nyt turinoimaan ku toi kello on taas niin helskutin paljon että kait sitä pitäis vielä yrittää hiukan tuota ukkoa käydä lämmittelemässä tuolla peiton alla kun tuskin sitä nyt taas pyhällä hengellä mitään raskaaksi tulee ;)
joten tää mamma lä' htee kahtomaan ett vieläkö se välly-käärme heiluis tuolla kammarissa... ;)
tertsuin Miltsu + Lende + company
ja ps. olipa tänne tainnu uusiakin tulla joten terve vaan kaikille ketkä nyt ihmettelee ett kukas hiivatin sekomuikkeli tuo on? se on vaan Miilukka,tällanen suurperheen mutsikka :D
Meilläkin kiipeillään keittiönpöydälle ja tyttö vielä tykkää sinne kiivetä ilman vaatteita! ja ei voi siellä enää pitää mitään astioita kun ne tulevat kaltoin kohdelluiksi:( ja eihän tuon duracellpupun perässä kukaan pysy! ja nyt on muodostunu ongelmaksi syöttötuolissa istuminen,ei siinä malttais istua juuri sen aikaakaan kun syötän tytön.. Pitää päästä istumaan niinkuin isot ihmiset ja siskot.. vaikka juuri ja juuri pöydän takaa nenä näkyy!
Tänne pohjoseen vain kaikki lumen ja pakkasen halajajat! Jospa minäki kaivaisin sukset ja kävisin pikkulenkin hiihtämässä... no joo,en oo moneen vuoteen hiihtäny, mutta isommat tytöt hiihtävät,kun sille päälle sattuvat.
Mutta,nyt taitaa nukkumatti jo ootella...
tintti ja duracell Jossu