Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/// JOULUNTÄHTÖSTEN (-06) helmikuu ///

01.02.2008 |

Nyt ei ehi kirjottelemaan, mutta hengissä ollaan ja laitetaanpa helmikuulle oma pino.

Tammikuun pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=60&m=12210713&p=2&tmo…

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä ollaan aktiivisia, ai kun kiva=)

Kukaan meistä ei siis ole uskaltautunut vetämään pillifarkkuja ylleen:) Ne kun ostais niin pitäis tosiaan ostaa ihan toisenlaisia lököjä paitojakin, ettei näyttäis ihan urpolta (tai joka tapauksessa näyttäis just siltä). Eikä siinä vielä kaikki. Voisin mä ne pillit tunkea polviin asti yltäviin saappaisiin, mutta niitten bootsien pitäis lauantaisten empiiristen tutkimusten mukaan olla vaan nilkkaan tai max. puoleen sääreen asti, sellaset rypytetyt pyöreäkärkiset nahkanilkkurit :o

Pari tunikaa on tullu hankittua, mut niitä en kyllä pelkkien " taitsien" :P kanssa osaa pitää, niinkuin kesällä olis pitänyt. Ihan vaan joittenkin housujen tai farkkujen päällä. Takitkaan ei oo savupiippukauluksisia tai lyhyitä. Muuhun kansaan sitä hukkuu rytkyineen niin ettei mitään, mutta kun tapaan " vanhoja" opiskelevia kavereitani, niin kyllä on lyöty olo jälkeen päin. Vaikka oikeasti en ole koskaan seurannu pintamuotia, mutta ei nekään kai ennen niin tarkkaan kuin nyt. Mammakavereiden kanssa osaa sit olla ihan pää pystyssä, kun tietää että ne ainakin tietää, mikä elämässä on OIKEASTI tärkeää. (Ja mihin rahat OIKEASTI aina menee...) =)

Äsken oli ihan hirbeä myrsky, ja nyt on niin nättiä että :o

Rustailkaahan taas, oli kiva lukea juttujanne:)

t.jkv

Vierailija
2/89 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Mirpalle poikauutisten (tai -epäilysten) johdosta hurjasti onnea! Jospa ne siksot sen veikankin suostuu ottamaan teille kotiin, kunhan tutustuvat:)

Ja Miilukan tukkakatastrofi xD Kyllä sulla on ainakin rohkeita aikeita ollut, kun ajattelit kuitenkin koklata, että jospa se kiharapilvi tällä kertaa onnistuis! Onkos jo kirkastunu, että mitä sille seuraavaksi vois tehdä=)? Kampaaja on tietty yks hyvä;)

Adios,

t. jkv taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatiin lennille lähete silmälääkärille joka päättää jatkosta. neuvolalääkäri sanoikin että aivan aavistus on tuota karsastusta toisessa silmässä joten saa nähä mitä ihan silmälääkäri sanoo sitten.

tohonpillifarkku keskusteluun PAKKO TUNNUSTAA MIILUKAALLA ETTÄ KYL MÄ OON SELLASII PITÄNY TÄSSÄ MUUTAMAN KERRAN. mulla on sellaset joustavat harmaat aivan pillit jotka ostin seppälästä syksyllä. on ihan jees saappaiden kanssa. ja ku ne joustaakin niin ei nyt aivan kauheeta nahkaakaan jää roikkumaan. mä oon ihme kumma lähtöpainossa taas mitä ennen lenniiki,oisinko joku 51-52kg...tietty vähän isompi nahka jääny tohon mut on sekin ihmeen hyvin kutistunu vaikkakkaan ei enää täysin.ja ton pienemmäksi se ei enää menekkään neljän muksun jälkeen. oishan tosta kourakaupalla mistä pois ottaa kun istuu mut seisaaltaahn ei se niin paha ole ;D

joo,tälle tukalle on suunnitelmia kyllä mut saa nähä onnistuuko.mulla on uutta kiharaa tulossa päähän mut sit ne pitäs jaksaa väkertää päähän.älytön hommahan se on mut säästää kuulkaas pitkän pennin ku ite laittaa. hih...saas nähä taas ett minkänäkönen sitä on. naapuritkaan oikeesti tunne täällä ku joka toinen tai komas kuukausi vähintään tukka vaihtuu niin pituudessa,värissä ja tyylissä muutenkin :D

palataan taas...... heipo dei!!!

Vierailija
4/89 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirpalle paljo onnea poikaveikkauksesta;)

Mä oon taas alkanu potemaan vauvakuumetta, ehkä sitten 2-3vuoden päästä;) mutta onneks sitä hillitsee tuo nuorimmainen..Johanna on oppinu tänään nousemaan kaikenmaailman tuoleille istumaan ja jopa seisomaan. Keittiön pirttikalusten pitkät tuolit piti tuossa kääntää jo niin ettei sinne pääse kiipeämään. Tämä ikiliikkuja menee koko ajan kävelemällä ja välillä pistää juoksuksi. Enää oikeestaan vain ulkona konttaa, ja sielläki hyvin kävelee talvikengillä hankia vasten ja muutaman askeleen ottaa ilman tukea! mahtaa ens kesänä tytöllä ulkona menojalkaa vipattaa!;) Anopillekki piti soittaa, että voi mikä täystermiitti täällä on parissa viikossa syntyny! Mutta jos ei jotain on pahaa on myös hyvääkin,Johanna on kahtena aamuna jo nukkunu ihailtavan pitkään;)eilen heräs vähän ennen 9:ää ja tänäänki nukku yli 8:aan... taitaa tehdä tuo jatkuva meno tehtävänsä. silti on jaksanu nukkua normaalit 2-3tunnin päikkärit.

mutta nyt pitää lähtee puita hakemaan,ettei yöllä palelluta on vaan niin kauhee myrsky täällä:(

tintti ja ikiliikkuja Johanna 1v1kk

Vierailija
5/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja [b][color=red]oikein ihanaa ystävänpäivää rakkaille nettiystävilleni[/color][/b] =))))

Tuohon vaateasiaan palaan vielä sen verran että meikäläisen takapuoli ei kyllä kestäis just niitä legginsejä yms joita pitäis kuulemma käyttää tunikoiden kanssa että nekin jätän suosiolla kauppaan =) Tai no, on mulla yhdet polvipituiset ostettuna kun ajattelin käyttää lyhyen mekon kanssa viime kesänä, mutta peiliin vilkaisu saikin muuttamaan mieltä =/

Juma muuten että tuo Miilukan paino sai mut ihan masennuksen partaalle :O Mä painan melkein 30 kiloa enemmän kuin sinä! Enkä kyllä varmaan ikinä pääse tuommosiin lukemiin enää... Taisin painaa tuon verran viimeksi kun olin lukion ensimmäisellä =D No, mulla on salainen haave että mä painaisin 60 kiloa häissä, mutta tuskinpa onnistuu tällä ruokavaliolla =P

Rupesin muuten tässä miettimään, että mitä sille sitten voidaan tehdä jos Lennillä on tosiaan karsastusta ja onko siitä edes mitään haittaa? Vaikuttaako se Lennin näköön vai haluaako ne vaan tietää että mistä johtuu?

Jahas... Poju haisee sen verran yrmyltä että pitänee lähtä pyllyn pesulle :S

Kova on edelleen tuuli, mutta mä oon vaan yhtä hymyä kun aurinko paistaa niin ihanasti =) Olihan tuota arskaakin jo ikävä =)

Pimmi ja Lassi

Vierailija
6/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas meidän pino herännyt eloon.. ihanaa.

Kiva kuulla taas miilukan höpinöitä, piristää kummasti ;D

Vaatteet on tääläkin nuhruisia, vaikka muka hiljattain pistin kaapin uuteen uskoon. Silti päälle niiden siistien vaatteiden siaan menee ne rottasimmat.

Pilleihin en kyllä itseni ahtaisi, tulis jotenkin tikkarimainen olo.

Meillä oli riita eilen miehen kanssa ja siksi hieman mieli maassa, näin sopivasti mökötetään varmaan koko ystävän päivä. Tää mun masennus on ollut kova rasitus meidän suhteelle, enkä tiedä saadaanko tilannetta enään korjatuksi.

Nyt kuitenkin arki kutsuu.

nefili ja Adam

Vierailija
7/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä minäkin ilmoittautua - jotta hengissä ollaan, jotenkuten... kävin aamulla hammaslääkärissä poistattamassa yhden viisaudenhampaan ja särkee niin p...leesti! Mutta itse toimenpide meni hyvin, enkä pelkää enää joten muutkin kolme saavat lähteä huis hiiteen häiritsemästä!

Nefilille tsemppiä! Mieheni on reissannut kovast puolen vuoden ajan (2-4 reissupäivää/vko) ja hänelle tarjottiin paikkaa toisesta yrityksestä. Pitkän harkinnan jälkeen hän otti työn vastaan vaikka oli ollut vasta puoli vuotta nykyisessä paikassa. Irtisanomisilmoituksen hän jätti eilen, syvä helpotuksen huokaus oli aistittavissa eilen ilmassa kotona. Isoin poikakin oikein itki helpotuksesta... meillä on ollut monenmoisia ongelmia perheen sisällä, lapset ovat reagoineet omalla tavallaan (poika tappelee koulussa jne) mutta toivottavasti nyt mentäisiin parempaan päin kun saadaan isikin aika klo 16 jälkeen kotiin.

Mukava oli lukea kuulumisianne, Miilukkakin vaikutti olevan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa (hiuksia lukuunottamatta), Pimmillä raskausaika käy vähiin ja muutkin tähtösten äidit ovat aloitelleet työelämän parissa.

Joel on ollut sairaana koko viikon ja olen ollut kotosalla. Ihan mukava ylimääräinen loma, viikonloppu kun meni uimakisoissa tuomarinhommissa. Olen siivoillut ja leiponut ja lapset ovat olleet seitsemännessä taivaassa kun äiti on ollut taas kotona. Joelilla menee oikein hyvin hoidossa, hän on kaikkien lellikki ja hymypoika. Komentaa kuulemma isoja ja pieniä ja on aikuisten apuna. On niin mukavaa jättää poju hoitoon kun näkee että hän viihtyy siellä ja on " kavereita" .

Onpa taivaallinen tunne kun tuo " hampaan" jomotus alkaa helpottamaan... pitää käydä äkkiä lääkekaapilla heittämässä toinen burana800 huiviin niin ei iske takaisin...

Meilläkin alkaa vihdoin viimein se kauan odotettu rakennusprojekti, laajennetaan vanhaa omakotitaloa!! Jipii, pääsee laittamaan kaiken uusiksi!

jaahas- perheen toinen toipilas heräsi vaatimattomilta 5 tunnin päiväuniltaa..... :)

MrsCruiser

Vierailija
8/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, onkohan se tuo [b]Miilukka[/b], joka on piristänyt " joulumuoreihin" puhtia kirjoitella ;-)? Kivaa kuulla teistäkin, ja onnea seuraavaan kihartumisyritykseen :DDD

Meillä on ollut koko perhe flunssassa ja minä tietenkin sain keuhkoputken- JA poskiontelotulehduksen, huooh... Yhdistetään yhtälöön huonosti nukkuva taapero, niin eipä paljoa naurata. En ala. Tuokaa minulle säkillinen unihiekkaa tai nukutusnuija, jotain jos ei ala pian tapahtumaan niin kuukahdan vallan! Silti on kiva kuulla, että edes jotkut joulutähtöset nukkuvat hyvin. [b]Iitulin[/b] Sara esimerkiksi:)

[b]nefilille[/b] oikein paljon myötätunnon halauksia ja kevään valoa, toivottavasti masennuksen hellittäessä paranisi parisuhdekin!

Ja sitten niihin [b]muotijuttuihin[/b]! Voi ei, en ole ikinä eläissäni ollut trendikäs vaan aina päällä jotain omituisen omintakeista (mustaa) ja nykyään vähän virttynyttä :P Nykytrendeistä voisi upota ehkä joku mustavalkoinen tunika, mutta en jaksa kierrellä rättikauppoja :) Pillifarkut minulla oli joskus kasarina :DDD Enää en voisi kuvitellakaan survoutuvani sellaisiin, näillä ylikiloilla olisin lähinnä koominen. ...Tai irvokas :S Kaiken kaikkiaan suosin mieluummin ajatonta pukeutumista ja yritän vältellä tanttatyyliä :D

Tinuri ja potra Alpi, tänään 1v2kk

Vierailija
9/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiitkästä aikaa! Kiirutta on pitänyt, nyt on nuha päällä vähän hidastamassa vauhtia. En edes tiedä mitä meillä nyt niin kiireistä muka on, mutta tuntuu et pinoihin ei kerkee enää ikinä. No mä olen suurimman osan ajasta yh-äitinä kun mies töissä tai tekee saunaremonttia ulkosaunaan tai onm salilla niinkun nytkin... Ja ehkä tuolla hieman vilkkaamman puoleisella 1v 2kk tapauksellakin jotain osuutta on asiaan.... ;D

Meillä asuu Oma Tahto ja Uhma tuossa pikkuisessa jo! Polkee jalkaa ja välillä heittäytyy teatraalisesti maahan tuon tuosta huutamaan kun jokin juttu ei miellytä. Hauska tapaus tosiaan... :D Sitten kiipeilee sohvalle ja tulee miten milloinkin sieltä alas, joskus peruuttamalla, joskus pää edellä... Syöminen sujuu jos hän saa oman lusikan jolla mättää ruokaa pöydälle/verhoihin/lattialle/suuhunkin joskus. Imuri on tehokäytössä meidän keittiössä koko ajan ja mä en ole mikään siivoushullu edes oikeesti!!! Syöttötuoli pitäis varmaan taas raaputtaa taltalla ja vasaralla puhtaaksi jos haluaisi taas alkuperäisvärin näkyvän.... Mutta on se niin ihanakin, kun nauraa ja kikattaa ja matkii isoveljeään joka asiassa ja yrittää tapailla uusia sanoja. Oikeita sanoja on vasta äiti, tutti, maito, anna, mutta kovasti yrittää höpöttää muutakin, äiti vaan ei ole vielä päässyt pikkuisen salakielestä ihan täysin perille.

Olipa kiva lukea pinon juttuja pitkästä aikaa! Koitan myös aktivoitua taas, tapaaminenkin olisi jees jos tampereen seudulla löytyy kiinnostusta???

doniin, niistämään taas. pysykäähän linjoilla ja voikaa hyvin!

äitikuu ja pojat 1v2kk ja 3v5kk

Vierailija
10/89 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille jouluntähtösille ja heidän perheilleen! Te äidit olette olleet aivan ihanaa seuraa jo kohta kaksi vuotta. Nyt tässä kuussa pino on ollut mukavan pitkäkin. :-)

Nyt mietin, alanko lääkitä itseäni vai ei. Kuumetta on melkein 39 astetta... Toisaalta on turha kiusata itseään, toisaalta kuvittelen, että pöpöt tappaisivat itsensä, kun kuume on korkeahko. En kyllä käsitä, miten lapset jaksavat porskuttaa tällaisessa kuumeessa, itse olen ihan rikki.

Tinurin viesti jäi pikaluvulta mieleen: kovasti tsemppiä sinulle! Minäkään en kyllä ala, kun kärsit niin pahasta univajeesta! Kaunis kiitos, kun jaksat suhtautua kannustavasti paremmin yönsä nukkuvien perheisiin.

Iituli

Vierailija
11/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino sen kun pitenee, mukavaa:) Se on varmasti nyt tuo Miilukka, joka saa muittenkin runosuonet sykkimään!

Iituli, lääkitse nyt ihmeessä itseäsi, kuumeesta ei ole mitään hyötyä kropalle, mutta kaikenlaista haittaa kurjasta olosta sen sijaan koituu! Ei kun buranaa huiviin sullekin:) Lapset on kyllä ihailtavan pirteitä korkeista lukemista huolimatta :o

Meilläkin ollaan flunssassa ja lämpöä on. Nukutusnuijia kaivattais täälläkin, kuten Tinurinkin kotona. Tosin sä tarttet niitä enemmän, kun itsekin olet ihan tööt. Mutta on kyllä nukahtaminen vaikeeta kipeenä. Meilläkin meni hienot 3 yötä omassa sängyssä, mutta flunssa iski eilen poikaan, ja siinä meni sitten pinnis-treenit perseelleen, kun eihän se yöllä nukkunu ollenkaan siellä. Meidänkin sängyssä meni huonosti, mutta paremmin kuitenkin... Kyllä se varmaan vielä JOSKUS siellä yksin osaa nukkua...

MrsCruiserille toivotaan sopuisempaa perhe-elämää, kun isikin on maisemissa päivittäin! Ja Nefilille siinä samassa tsemppiä, voi kun pääsisitte kuitenkin vaikeuksien yli, vaikka raastavaahan se masennus on molemmille osapuolille varmasti ollut!

Äitikuu ehdotteli treffejä. Me voitais ainakin tulla, kun Tampereella asutaan:) Oliskos muita?

Pää tyjeni :o Tosi yllättävää...

Ainiin, onpas tuo Miilukka minikokoinen=) Pieni ja pippurinen mimmi!

t.jkv

Vierailija
12/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta totta, meillä nukuttiin yhtäjaksoisesti 23-04 eli sain peräti VIISI tuntia yhtenäistä unta viime yönä! Se kyllä tuntui kropassa ja mielessä kun yöllä heräsin. Tämä " taikatemppu" kun vain uusiutuisi joka yö ja unipätkä pidentyisikin...

Silti, olipa ihanaa!

[b]Tapaamista Tampereelle[/b], aletaanpa suunnitella! Huhtikuulle, pääsiäisen jälkeiseen aikaan? Joku lauantai? 5.4. tai 12.4.?

Kyselee vähän levänneempi Tinuri, jolla on myös tahtoikäinen pikkuvesseli kotona... Kieltämisestä seuraa kyyneliä ja mahalleen heittäytymistä :´-D

Vierailija
13/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,mut ihan tavallinen koti-viikonloppu tällä kertaa ;) hih....olin viime viikonloppuna yläättäen TAMPEREELLA viihteellä mun veljen luona kun se asuu siellä tätä nykyä :) monot vinossa siellä tää mamma meni ja taidettiin muuten retkuta hotelli ilveksen yökerhossa....ei vitsit ett oli karseen kalliit liput..jos oikeen muistan niin 13egee!!!!! mä olin ett täh!!!täällä hyvinkäällä kyl missään oo noin tyyriitä lippuja...ei sen puoleen;ei täällä kyl olekkaan mitään kunnon lafkoja ;)

siellä mä menin pillifarkut pinkeenä ja saappaiden korot vinossa. ;D

saa riittää taas vähälle aikaa toi ryypiskely ku nykysin tulee niin karsee krapsa että ei oo tosikaan...

niin tosta LENNIN karsastuksesta mulla piti sanoman että lennillä ei ole kyl ku nimeksi tuota karsastusta ku mä en kyl huomaa isommin mitään ett sen silmä harottas mihkään mut kait se sit hentin kahtoo sisäänpäin. en usko kyl ett se näköön vaikuttaa mitään kun ei tuon pahempi. silmälääkärille anto lähetteen ett se saa kahtoo ja sanoo viimisen sanan ett tehdäänkö sille mitään. pienillä kun ne monesti häviää iän myötä muutenkin.

just kuulin kaverilta että jos PAHA karsastus niin kahteen vuoteen asti yleensä katotaan ja jos viel on karsatusta niin sitten alotetaan ns. lappu-hoito.

en sen tarkemmin tiijä tuosta kun ei oo kellään tarvinnu moista. vanhimmalla epäiltiin kans pientä karsastusta pienenä mutta niin se vaan hävis parin vuoden aikana pois.

voihan vitsit..... ukolle ois tarjottu treelta töitä ja me vähä mietittäis nyt ett oisko muutto mitään. mietintä kupissa moni asia,raha ensisijaisesti kyllä mutta harkinnassa tosiaan ois muutto. ei vitsit...on se kyl niin iso paikka ett mä oon shokissa,enhän mä osaa yhtään missään liikkuu ja mulla ei asu siellä ku mun veli ja sen ex.ett eipä ookkaan sit muita tuttuja siellä :/

mut saas nähdä nyt.....

tietty ukolla nousee palkka mut niin myös nousee sit meillä vuokrakin reilusti.

mehän asutaan tyyliin nyt puoli-ilmasena tässä meijän kolmiossa 70neliöö (ahastahan täällä vähän on ja ollaan ku sillit purkissa mutta kun ei paremmasta viel tiijä niin hyvin tää menee) tässä on vesineen,sähköineén, sauna-vuoroineen,autopaikkoineen vähän alle 480eur....

kyl nousee puolella varmaankin sit jos muutetaan :/

mut eipä sen kämpän kyl tarvi todellakaan ollakkaan mistään keskustasta vaan riittää ihan vaikka jostain lähiympäristöstä 10km säteellä tai jotain.

vitsit ku ois nätti ilma ulkonakin ja mä homehdun tässä koneella.....pakkastaki taitaa olla useempi aste täällä.

ja muuten,likoilla alkoi hiihtoloma.oli vähä puhetta ett jos ois lähetty mun porukoille taas kaenuuseen mut lenni on kyl vielä aikast räkänen.siel ois ainaki lunta kuulema ;) pääsis pilikille,jee ja penskat hiihtämään.itellä ei oo sukset ollu jalassa yläasteen jälkeen eli onko siitäkjin vierähtänyt sitten 12-13vuotta....

mutta nyt lopetan lässytyksen ja luikin suihkuun pesemään tätä VANU-PÄÄTÄ kun tää litkottaa aivan pystyssä niinku joka faking päivä jos sitä ei pese...tekis niin mieli vetästä kaljuksi mut se onkin jo kokeiltu joskus ja ei sopinu ;) joten siitä viisaampana en tällä kertaa :)

mutta viikonloppuja kaikille :D

Vierailija
14/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin vajaa pari viikkoa sitte ottamas 1vee kuvat lennistä ja tässä koevedoksesta kuva :)

ett tän näkönen mies lennistä tullu ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1604403.jpg

Vierailija
15/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli migreenikohtaus, ihan yllättäen. Otin särkylääkettä niin meni ohi, onneks! Tietä siitä kun alkaa näkemään on aika ottaa lääkettä! menee näkö sumeaksi, onneks äkkiä meni ohi..kun oli niin paljo hommaa...

Kohta on tuo kylppärin laatotushomma ohi:) jes!! ja piti siivoilla lattialattojen pinnalta pölyt kostealla pyyhkeellä ja sitä ennen tein hiekkakakun ,joka pitäs käydä kumoomassa:)

Johanna on ruennu nukkuun yöllä paremmin, kerran yleensä herää ja aamullaki nukutaan pitempään, tuonne likelle 8 asti,ellei keskimmäinen likoista mee herättään. Hän on nimittäin aamun virkku, eilen aamulla oli jo kuudelta kuulema kolistellu huoneessaan:) tainnu tulla minuun!;) Mutta, mulle tullu ongelmaksi se että kun yöllä herään en meinaa saada unta. yleensä mulla ollu tuota vaivaa raskausaikana... viimeki yönä meni ainaki tunti pyöriessä sängyssä...

Miilukan Lennistä on komee kuva!

Meillä otetaan kerhossa parin viikon päästä tytöistä kuvat! saapa nähdä millainen Johannasta tulee:)

tintti ja päikkäreille oleva Johanna

Vierailija
16/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin sitten siivoamaan ja imuroin koko kämpän, siivosin vessat, luutusin keittiön ja puunasin vielä uunin ja liedenkin... Nyt on sitten selkä ja takapuoli hirmu kipeänä ja mahaa kiristää =/ Sitä kun ei tajua vieläkään että tuommoset reuhkaamiset vois jakaa useampaan osaan eikä tehdä kaikkea kerralla...

Äitiyspakkauskin tuli vihdoin ja viimein niin tänään on sitten pesty noita pienen pieniä vaatteita =)

Tampereen tapaaminen taitaa jäädä meiltä väliin tälläkin kertaa kun ei taideta ihan heti lähtä vauvan kanssa reissuun, mutta laitelkaa sitten taas kuvia =) Täällä Oulun suunnalla vois kyllä taas nähdä jos jollakin on täällä päin käyntiä tai Oululaisia kiinnostaa =)

Olipa kiva, että Tinurikin oli saanu nukuttua edes suht inhimillisen pätkän =) Jospa se uusiutuis taas ens yönä ja saisit ladattua akkuja ihan kunnolla =)

Iituli vois ottaa kyllä sitä buranaa ku kyllähän se kuume niitä pöpöjä tappaa, mutta ei tuommosta 39 asteen kuumetta oo kovin hyvä pitää päällä =/ Toivottavasti ei oo kovin pitkäkestoinen tauti!

MrsCruiserille ja Nefilille edelleen jaksamisia vaikeuksien kanssa ja toivotaan tosiaan että MrsCruiserillakin lähtis nyt vaikeudet helpottamaan kun ukkokin on kotona enemmän. Tuo masennus on tosiaan vähän tympee tapaus kun vaikuttaahan se koko perheeseen eikä vain siihen jota masentaa :( Ja sehän se vasta masentaa kun ei haluais että muillakin vaikeeta :(

Saapa nähdä miten meille käy kun tuo ukko siirtyi syksyllä reissuhommiin ja siinä saatetaan olla pois kotoa jopa 3 viikkoa putkeen... Pari viikkoa sitten sai siirron tänne Ouluun hommiin mun lähestyvän lasketun ajan takia, mutta kesällä taas alkaa reissut =/ Sen verran helpotusta on

ehkä

tiedossa että kesällä pitäis jatkua tuo Kemin projekti, että ei ehkä joudu sen kauemmas...

Täälläkin tuota uhmaa on nähtävissä ja ei ihan vähänkään =/ Vaikka mistä asiasta vedetään hepulit - niin äidille, isälle, kissoille kuin itselleenkin =) Mm ruokapöydässä vetää hepulit jos syöminen ei onnistukaan itse vaan ruuat menee syliin suun sijasta... Tavarat lentelee ja päätä hakataan lattiaan jos kielletään jostain - varsinkin silloin kun on tarpeeksi väsynyt... Pureminen ja leluilla hakkaaminen on nyt myös kokeiluvaiheessa ja on kyllä aika puuduttavaa ku vaikka kuinka lujasti kieltää niin yks vaan nauraa ja puree uudestaan...

No mutta ruoka-aika näyttää olevan taas pojulla jotain ruokaa pitäis kehittää myös itsellekin...

Lennin kuva oli muuten tosi komea! =)

Meillä 1-v kuvaus jäi välistä kun otettiin ne ½-vuotis kuvat, mutta pitää käydä sitten jossain vaiheessa ottamassa sisaruskuvat kun vauva on vähän kasvanu...

Nyt syömään...

Pimmi ja Lassi

Vierailija
17/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aatelkaa, monet meistä on höpissyt asioistaan tänne jo pari vuotta! Mun miestä aina naurattaa kun kerron teidän kuulumisistanne ja tietenkin puhun nimimerkeistä kun kaikkien oikeaa nimeä en tiedä. Äidin omat omituiset virtuaaliystävät... ;) Eli myöhästynyt ystävänpäivä tervehdys myös täältä.

Täällä ollaan kipiänä kans. Tytsky oksennustaudissa, Akseli ja minä lenssussa. Tänään syötiin mäkkäriruokaa kun en yksinkertaisesti jaksanut tehdä mitään. Akseli veti hulluna juustohampurilaista suolakurkkuineen päivineen ja kävi vielä nuuskimassa pusseja jälkikäteen. Ja ynisi tyhjän pussin äärellä surullisesti.

Voin vaan kuvitella teidän joidenkin univelkoja, mä olen jo viikon valvomisen jäljiltä ihan zombie. Ei meinaa töissä käymisestä tulla mitään kun aina joku valvottaa öisin. Nyt olen ollut tytsyn kanssa kotona 3 päivää ja tehnyt hyvää omalle flunssalle ja lapset tykkää kun äiti kiukkuaa kotosalla.

Heh, naureskelin äitikuun kertomusta omasta joulutähtösestään. Meillä on aikas lailla samat elkeet. Oma tahto on löytynyt ja auta armias jos hänen armonsa tahtoa ei totella. SUURI marttyyri katsoo vesittynein silmin, laittaa huulen toisen päälle ja heittäytyy makaamaan lattialle. Ja tekee " kolttosia" ! Purkaa astianpesukoneen silmänräpäyksessä, kiipeää kannen päälle ja siitä tiskipöydälle. Vessassa uittaa pytyssä käsiään, pesee hampaita vessaharjalla ja yksi päivä tyhjensi isänsä 3 litraisen teollisuuskäsipesunesteen melkein kokonaan lattialle. Raahaa pientä monitoimilaatikkoa mukanaan ja sen avulla kiipeää ja availee ovia ym. mukavaa. Kävelemisen oppiminen toi meidän perheeseen täydellisen täystuhon. Mutta ihanahan tuo tosiaan on. Suukottelee, matkii ja kinaa isosiskon kanssa. Istuu potalla hetken, nousee ylös ja ihastelee tyhjää pottaa. NIIN mies. Vaippoja vaihtaessa pitelee pippelistä kiinni ja nauraa retkottaa. Ja tuo tapa ei taida hävitä edes aikuisena?

Olis kyl ihana nähdä! Meille sopisi tuo Tre 12.4, minulla kun on joka toinen lauantai töitä. Mutta missä me nähtäisiin? Joku paikka missä on iiiiisooo leikkikehä mihin voidaan laittaa kaikki vuosikkaat tekemään temppujaan ja me ihaillaan heitä syömällä jotain hyvää?

Nyt käkättäjä heräsi vaunuista, viikonloppua teille!

Kirsikka ja Akseli

Vierailija
18/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Miilukka+perhe vaan Tampereelle, jos niin päätätte=) Mutta ei tää nyt NIIN iso ole :o Keskusta on aika sopiva hyvin käsitettävissä, toisin kuin joku Helsinki! Sitten on nämä reuna-alueet, mutta eihän sun kaikkia tarttekaan opetella ulkoa, eikä kaikkia reittejä joka paikkaan tarvii tuntea:) En mä lähtis ollenkaan pelkäämään tämän kaupungis suuruutta, kunhan omat kulmansa tuntee. Mäkin muutin tänne sellaisesta tuppukylästä, ettei oo tosikaan.. En kyllä vielä voi lähteä oppaaksi todellakaan, muuta kuin ihan keskustaan, vaikka 2,5v ollaan täällä asuttu, mutta sitä mukaa tutustutaan paikkoihin kun tilanteita tulee eteen!

Hirveä Tampere-paasaus, mutta minusta tää kaupunki ei ollut yhtään luotaatyöntävän sokkeloinen ja kaoottisen moniulotteinen ja sekava=D

Kiva että Johanna on alkanu nukkumaan=) Ja sä Tintti olet sitten alkanut valvomaan:/ Onks sulla jotain jännää mielessä, kun et saa unta?

Voi kun mä sain hyvä naurut Kirsikan Akselin touhuistaxDxD

Meidän kuumeinen poju on jo ollu hyvän aikaa unilla.

Hyvää viikonloppua kaikille!

t.jkv

Vierailija
19/89 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollasta varmaan oo olemassakaan! Olis kyllä ihanaa juoda rauhassa kahvia ja syödä jotain hyvää ihan rauhassa. Kertokaas joku viisaampi, mistä me löydettäis tuollanen unelmapaikka:)?

Kauheesti oli kirjotusvihreitä edellisessä selostuksessa:P

Jkv poistuu kattomaan miehen kanssa leffaa nimeltä Onnen potkuja (Will Smith ja pari muutakin;)), ja odotukset on korkealla!

Vierailija
20/89 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeat taivaankappaleet, eivät meidän pikkuiset jouluntähdet :) Mulla oli NIIN kamala päivä kun vaan olla ja voi, tuntui et ei olis pitänyt nousta oikeesti ollenkaan sängystä. Kerron lyhyesti...älkää naurako...

eka aamupäivällä meillä oli pikkasen kiire kun piti olla 10.30 menossa jo ja siivoilin siinä aamulla kotia edustuskuntoon kun ip oli sisko poikineen tulossa kylään. Kesken aamuhomman 3v poika alkoi itkeä hillittömästi, oli satuttanut jalkapohjansa leikkiessään junaradalla. Puolituntia itki mun sylissä ennekuin uskoi puuhapetekarkkien avulla ettei ole mitään hätää ja että jalka kyllä paranee, pieni palkeenkieli vaan.... Sillon oltiin jo aikataulusta pahasti myöhässä. Samalla takasta putosi palava puupölkky oh lattialle. Apua! Onneksi olin itse vieressä, sain puun nopeasti takas takkaan ja ainoa haitta oli pelästys ja hieman savua sisällä. Elikäs ensin lämmitetään taloa puilla ja sit tuuletetaan ikkunat auki puoli tuntia pakkasta sisään...

Noh, menimme siitä sitten yläkertaan siivoamaan lastenhuonetta ja hakemaan vaatteita, menin itse mh kahemaan paitaa kun lastenhuoneesta kuului " äitiiiiiii! Pikkuveli kaatoi potan...." äääks! Isompi oli aamulla käynyt kakalla yläkerran yöpotalla ja nyt pikkuinen kaatoi sen löysän (!) kakan matolle ja vaatteilleen.... Mä en tiennyt koko kakasta mitään enkä ollut sitä siis vessaan ehtinyt tyhjentää... muutenkin oli jo kiire, mutta nyt piti sit vielä saada isommat kaavittua matosta ja matto rullalle ja alas ja uudet vaatteet pojalle ja siinä vaiheessa uskoin jo ettei taida olla mun päivä.... matto meni pesulaan.

Pikkuinen kakkasi muutenkin eilen ainakin 5 kertaa eli oikea kakka-päivä oli...Pieni nukkui tosi lyhyet päiväunet ja illan soppa oli sit valmis, meillä oli kiukkuinen pieni mies koko illan täällä... isommalle nousi kuume illalla, se putosi keittiön tuolilta ja suurimman osan iltaa molemmat pojat istui mun sylissä ulvomassa.... jee jee. Uuni renkkasi ja pakastealtaan pikapullat, joiden pitäis olla uunissa 10 min oli siellä 50 min ennekun ne sai väriä...

kaiken tämän kruunasi se, että mä olen itse kamalassa flunssassa, yskä, nuha ja hirvee olo.... ja koko viikon jo yh-äitinä kun mies saunaremontissa ulkosaunalla kaikki illat. pakko jaksaa yksin vaikka mieluiten makaisin sängynpohjalla villasukat jalassa kuumaa mehua juoden... mut kotiäideillä ei ole sairaslomaa, ei.

Mies saapui viimein illalla kun pojat jo nukkui ja mä sille yritin sanoa et mulla on ollut _vähän_ huono päivä, ni arvatkaas vähättelikö se koko juttua... " sulla nyt on aina jotain menossa täällä..." joojoo, kiva kun kipeenä hoitaa taloutta ja lapsia yksin ja edes sympatiaa ei heru toiselta. Huono päivä oli ilmeisesti mieheläkin, illan kruunasi sit vielä kun mies hajoitti vahingossa kalliin joululahjakonjakkilasin, 25e kappale... jonka jälkeen kaatoi vahingossa lasillisen maitoa oh lattialle.... potkaisi sohvan vieressä olleen lasin nurin jalallaan... Mä pillahdin siinä vaiheessa jo itkuun, ei tällaista olekaan, riideltiin siinä sit vielä hetki ja mä menin yksin nukkumaan. :(

Olisin varmaan vaipunut ihan epätoivoon ja itkenyt itseni uneen ellei mun yks hyvä ystävä olis yrittänyt soittaa. Kun mä en vastannut se laittoi viestin et sille tuli telepaattinen olo et mulle pitää soittaa. Ihana ystävä!!! Jo pelkkä ystävän välittäminen sai mut taas uskomaan taas parempaan huomiseen ja nukahdin varmaan hymy huulilla. Kaikesta huolimatta. Ja näin mielettömän ihanaa ja piristävää unta ;D

sori pitä kertomus, oli pakko jakaa tämä teidän kanssanne. vaikka välillä tuntuu et kaikki menee pieleen ni sit vaan menee. ja seuraava päivä on taas päivä uus.....

huhtikuun treffit sopii! Ihanaa nähdä teitä!!!! Mietitään paikkaa vielä, en heti keksi mut lupaan miettiä!

nyt menen erotuomariksi, pojat painii taas. *huoh*

voikaa hyvin, osrge oma napa ja omat jutut vaan, en muista näillä räkäaivoillani pinosta mitään....

äitikuu ja 3v3kk + 1v 2kk pojat

- ni vielä hauskaa tässä on se, et mun päivähoroskooppi lupasi eiliselle loistavaa ja terveyttä puhkuvaa päivää... katoin illalla silkasta uteliaisuudesta, meni _vähän_pieleen....