Onko hullua lähtä töihin ja meillä on 4 lasta ja kaikki pieniä?!
Olen lähdössä töihin nuorin on 1v ja vanhin 5v. Onko ihan hölmöä lähtä töihin tässä vaiheessa?
Kommentit (15)
jos et halua olla lasten kanssa kotona...
toivottavasti palkkasi on sen verran suuri että riittää hoitomaksuihi ja jää muutakin kuin työn ilo. Oletko varma, että haluat laittaa itsesi siihen rääkkiin mitä 4 lasta ja työ tuo mukanaan(no päivisin pääset kyllä helpommalla, mutta illat ja yöt voivat olla kauheita. Et millään ehdi huomioida kaikkia lapsiasi kunnolla illan aikana.
Tietenkin joku 2 tunnin työ voi olla piristyskin
ja ne sairastelut...
Luulisi tosin hoitomaksujen olevan aika isot.
Ihan vaan siksi että minun henkinenpuoli kaipaa nyt kotoa pois vähäksi aikaa. Haluan välillä tehdä muutakin kuin olla vaan lasten kans 24/7 ap
Ja käteen jää kyllä ihan mukava summa. Lapsille tulee hyvä hoitaja kotiin joka ei ole ku 4-6 tuntia päivässä. Meillä menee mieheni kans työpäivät ristiin.
Aamulla joku samassa tilanteessa erehtyi valittelemaan rahapulaa,niin tietysti täällä viisasteltiin, että mikset mene töihin?
Minulla on lähes saman ikäiset lapset ja olen myös töihin lähdössä. Ja vaan siksi että oma henkinen jaksaminen on koetuksella kotona. Vähän saan happea töissä ja omaa juttua.
Niin itse aion tehdä, silloin nuorinkin alkaa oikeasti kaipaamaan jo muutakin seuraa kuin kotiympyrät.
Mä jään syksyllä kotiin uuden tulokkaan myötä sitten. Ja haluan tässä välissä vähän muutakin ajatusta kuin koti ja lapset.
ap
lapsen perään, jos haluat töihin. Oletko lestis?
Ja käyn töissä välillä että pysyn menossa mukana. Ja saan välillä muutakin kuin kotona oloa.
Mikä siinä teitä niin harmittaa? Saakait sitä silti töissä käydä vaikka on lapsia?!
Jos et käy töissä olet yhteiskunnan elätti,jos menet töihin niin olet lasten petturi?
Itse en kestäisi olla enää kotona, joten meille tuskin tulee lisää lapsia. Tai tulee vasta, kun kotona olo ei ahdista...
Hyvää tekee päälle, itse teen 3pv/vko 6h ja ai että kun jaksan tehdä lasten kanssa paljon enemmän nyt kuin sillon kun olin vain kotona.
Itse lähdin vähän aikaa sitten töihin, meillä pieniä lapsia, ihan mieletöntä vuosien kotona olon jälkeen. Päivät menee nopeasti ja tuntuu oikeesti luksukselta, kun ei tarvi joka päivä pukee ulos, vaihtaa 10 kertaa vaippoja, menettää hermoja ym. Aah, nautin joka hetkestä. Ja ihan hyvällä mielellä, oon vain jonkin aikaa töissä, jään sitten taas kotiin.
meillä on viisi lasta ja menin töihin jo kauan ennenkuin nuorimmainen oli 3v, mutta meidän vanhimmat on jo lukiossa ja kulut sen mukaiset.