Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua lähtä töihin ja meillä on 4 lasta ja kaikki pieniä?!

Vierailija
30.01.2008 |

Olen lähdössä töihin nuorin on 1v ja vanhin 5v. Onko ihan hölmöä lähtä töihin tässä vaiheessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on viisi lasta ja menin töihin jo kauan ennenkuin nuorimmainen oli 3v, mutta meidän vanhimmat on jo lukiossa ja kulut sen mukaiset.

Vierailija
2/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua olla lasten kanssa kotona...

toivottavasti palkkasi on sen verran suuri että riittää hoitomaksuihi ja jää muutakin kuin työn ilo. Oletko varma, että haluat laittaa itsesi siihen rääkkiin mitä 4 lasta ja työ tuo mukanaan(no päivisin pääset kyllä helpommalla, mutta illat ja yöt voivat olla kauheita. Et millään ehdi huomioida kaikkia lapsiasi kunnolla illan aikana.

Tietenkin joku 2 tunnin työ voi olla piristyskin

ja ne sairastelut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tosin hoitomaksujen olevan aika isot.

Vierailija
4/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi että minun henkinenpuoli kaipaa nyt kotoa pois vähäksi aikaa. Haluan välillä tehdä muutakin kuin olla vaan lasten kans 24/7 ap

Vierailija
5/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käteen jää kyllä ihan mukava summa. Lapsille tulee hyvä hoitaja kotiin joka ei ole ku 4-6 tuntia päivässä. Meillä menee mieheni kans työpäivät ristiin.

Vierailija
6/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla joku samassa tilanteessa erehtyi valittelemaan rahapulaa,niin tietysti täällä viisasteltiin, että mikset mene töihin?

Vierailija
7/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes saman ikäiset lapset ja olen myös töihin lähdössä. Ja vaan siksi että oma henkinen jaksaminen on koetuksella kotona. Vähän saan happea töissä ja omaa juttua.

Vierailija
8/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse aion tehdä, silloin nuorinkin alkaa oikeasti kaipaamaan jo muutakin seuraa kuin kotiympyrät.

Vierailija
9/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään syksyllä kotiin uuden tulokkaan myötä sitten. Ja haluan tässä välissä vähän muutakin ajatusta kuin koti ja lapset.

ap

Vierailija
10/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen perään, jos haluat töihin. Oletko lestis?

Vierailija
11/15 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyn töissä välillä että pysyn menossa mukana. Ja saan välillä muutakin kuin kotona oloa.

Mikä siinä teitä niin harmittaa? Saakait sitä silti töissä käydä vaikka on lapsia?!

Jos et käy töissä olet yhteiskunnan elätti,jos menet töihin niin olet lasten petturi?

Vierailija
12/15 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestäisi olla enää kotona, joten meille tuskin tulee lisää lapsia. Tai tulee vasta, kun kotona olo ei ahdista...

Vierailija
13/15 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yököttävämpää sanaa olla.

Vierailija
14/15 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tekee päälle, itse teen 3pv/vko 6h ja ai että kun jaksan tehdä lasten kanssa paljon enemmän nyt kuin sillon kun olin vain kotona.

Vierailija
15/15 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin vähän aikaa sitten töihin, meillä pieniä lapsia, ihan mieletöntä vuosien kotona olon jälkeen. Päivät menee nopeasti ja tuntuu oikeesti luksukselta, kun ei tarvi joka päivä pukee ulos, vaihtaa 10 kertaa vaippoja, menettää hermoja ym. Aah, nautin joka hetkestä. Ja ihan hyvällä mielellä, oon vain jonkin aikaa töissä, jään sitten taas kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi