Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on mennyt touhuamaan parhaan kaverinsa miehen kanssa?

Vierailija
29.01.2008 |

Se oli kyllä vahinko ja humalassa tehty mutta silti kaduttaa ihan kauheasti.... se tapahtui lauantaina ja tuntuu etten enää ikinä voi katsoa kumpaakaan silmiin...joudunko nyt helvettiin? lapsia ei ole kummallakaan mutta puolisot siis molemmilla....

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaaja raiskaa koska haluaa alistaa ja satuttaa.

Vierailija
22/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia pettäjät täällä mesoavat meille uskollisille? Tehän sen virheen olette tehneet ja me kerromme oman mielipiteemme. Kannattaisko teidän lopettaa noi juttujenne rehvastelun jos ette halua kuulla toisten mielipiteitä, mitä sitten täällä kirjoittelette jos niin vituttaa kun joku paheksuu teidän toimintaanne? Pettäkää minka kerkeette mutta tehkää se keskenänne, jättäkää meidät uskolliset rauhaan!! Kiitos!

- Isiemme synnit näkyvät vielä kolmannessa sukupolvessa -

Ps. Sitten kun lapsenne aikuisena tulevat teille poraamaan kun oma RAKAS KUMPPANI on pettänyt niin voitte huoletta tokaista " Ääh, mitäs tuosta, minäkin olen useasti antanut persettä naapurin Jormalle. Se on ihan normaalia aikuisten välistä ja kuuluu normaalin suhteeseen kiksautella puutteessa ketä milloinkin " . Kai te silloinkin puolustatte pettäjää? Eläkää niin opetatte.

Sääliksi käy lapsianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä helvetin takia moralisoit täällä, jos et kestä toisten pettämistä???? Vai pelkäätkö, että oma ukkosi on kyseessä???? Ap ei todellakaan rehvastellut, vaan kysyi mielipiteitä, miten asian yli pääsisi - pidä sinä mielipiteesi omana tietonasi, jos sinulla ei todellakaan ole muuta sanottavaa.

Vierailija:

Minkä helvetin takia pettäjät täällä mesoavat meille uskollisille? Tehän sen virheen olette tehneet ja me kerromme oman mielipiteemme. Kannattaisko teidän lopettaa noi juttujenne rehvastelun jos ette halua kuulla toisten mielipiteitä, mitä sitten täällä kirjoittelette jos niin vituttaa kun joku paheksuu teidän toimintaanne? Pettäkää minka kerkeette mutta tehkää se keskenänne, jättäkää meidät uskolliset rauhaan!! Kiitos!

- Isiemme synnit näkyvät vielä kolmannessa sukupolvessa -

Ps. Sitten kun lapsenne aikuisena tulevat teille poraamaan kun oma RAKAS KUMPPANI on pettänyt niin voitte huoletta tokaista " Ääh, mitäs tuosta, minäkin olen useasti antanut persettä naapurin Jormalle. Se on ihan normaalia aikuisten välistä ja kuuluu normaalin suhteeseen kiksautella puutteessa ketä milloinkin " . Kai te silloinkin puolustatte pettäjää? Eläkää niin opetatte.

Sääliksi käy lapsianne.

Vierailija
24/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ei tarvi pelätä ukkoni pettämistä, onneksi! Asia nyt vaan on niin että teitä vituttaa meidän uskollisten mielipiteet ja meitä vituttaa teidän mielipiteet. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti se valhe mikä kätkeytyy pettämisen taakse, eniten ketuttaa noiden uskollisten ihmisten puolesta joita höynäytetään. Antaisitte edes puolisollenne mahdollisuus eheään, rehelliseen ja uskolliseen parisuhteeseen. Mutta kun ei niin ei. Miksi kahlitsette uskollista kumppanianne?

Vierailija
25/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meitä on kahdenlaisia, pettäjiä ja uskollisia? Mistä muuten tunnistaa pettäjän ennen ensimmäistä sortumistaan? Olisi varmaan hyvä erottaa jo koulussa ettei sellainen saasta pääse hyviä oppilaita likaamaan.

Vierailija
26/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä alkaa miettiä, että millaisella kasvatuksella, vai mikä oikein saakaan ihmisen vertaamaan pettämistä kirjastonkirjan myöhästymiseen...

Sitten sitä onkin ihan mustavalkoinen ja tyhmä moralisti-tiukkis, jos sanoo täällä eriävän mielipiteensä tollasista " touhuiluista" .

Kannattaa sellaisten pysyä ihan vaan sinkkuina, ja kertokaa niille ystävillennekin, että kun te sitten saatte alkoholia, niin hyvin todennäköisesti, ihan siis hupsista vaan, päädytte ...simaan ystävienne miehiä. On nääs reilumpi peli ja silleen, etteivät ne ystävät ja puolisot vaan odota nyt mitään luottamus ja kunnioitus-juttuja. Niinku.

Sarkastinen moralisti poistuu tästä keskustelusta...

Vierailija
27/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan vertaile entisiin?

Vierailija
28/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä omaan arvoonsa noiden moralisti-mammojen kommentit. Heille tämä pettämisasia on yksi niitä harvoja asioita elämässä (alatiesynnytyksen ja imetyksen ohella) joilla he voivat päteä.

Todennäköisesti he ovat näitä maripaidoissa päivät pitkät pyöriviä kulahtaneita kotivaalennus-prinsessoja, joiden elämänpiiri rajoittuu jonnekin sinne hiekkalaatikon, keittiön ja tämän av-palstan muodostamaan todellisuuteen. Sieltä nämä heidän pettämiskommenttinsakin kumpuavat.

Elämä on kuitenkin pikkasen kompleksisempaa ja moniulotteisempaa kuin te mammat kuvittelette. Jos hieman näkisitte elämää sieltä niiden paskavaippavuorienne ja imetyshuuruisten silmälasienne takaa, niin ymmärtäisitte olla tuomitsematta muiden tekemisiä niin kärkkäästi.

Vierailija
29/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka aikaisemmin komppas 41:stä ja nyt komppaan sua.

Uskotaan me " moralistit" naiivin mustavalkoisesti känninusuttomaan maailmaan :-)

Vierailija
30/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

83, loistavasti kirjoitettu!!! minä kans mietin että nämä moralisoijat on niitä joita muut kuin oma mies ei vilkaisekaan kahdesti evätkä näin olleen koskaan joudu siihen tilanteeseen että pettää voisivat kun ovat juuri niitä rumia ja lihavia maripaidoissa kulkevia mammoja jotka eivät koskaan pääse edes kännäämään...ja se oma mies TAKUUVARMASTI pettää....moralistimammat eivät sitä vaan tajua.

sanon vielä että kukaan ei ole täydellinen ei niin kukaan ja minä uskon että kukaan ei pysty olemaan uskollinen jos aika paikka ja tilaisuus löytyy. ja nämä samat asiat sallisin myös miehelleni.

ap

Vierailija
31/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 komppaa.

Vierailija
32/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miesvaltaisella alalla työskentelevä, kolmen teini-ikäisen äiti, ja siitä huolimatta moralisoin. Ja ei, ei ole kotivaalennusta.

Kommenttisi kertoi ainakin sinusta paljon.

Voi oksetus mitä tekopyhää lässytystä täällä taas...

Ap, jätä omaan arvoonsa noiden moralisti-mammojen kommentit. Heille tämä pettämisasia on yksi niitä harvoja asioita elämässä (alatiesynnytyksen ja imetyksen ohella) joilla he voivat päteä.

Todennäköisesti he ovat näitä maripaidoissa päivät pitkät pyöriviä kulahtaneita kotivaalennus-prinsessoja, joiden elämänpiiri rajoittuu jonnekin sinne hiekkalaatikon, keittiön ja tämän av-palstan muodostamaan todellisuuteen. Sieltä nämä heidän pettämiskommenttinsakin kumpuavat.

Elämä on kuitenkin pikkasen kompleksisempaa ja moniulotteisempaa kuin te mammat kuvittelette. Jos hieman näkisitte elämää sieltä niiden paskavaippavuorienne ja imetyshuuruisten silmälasienne takaa, niin ymmärtäisitte olla tuomitsematta muiden tekemisiä niin kärkkäästi.

Vierailija
33/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit arvostanut " parasta ystävääsi" et olisi tehnyt hänelle niin vaikka miehensä olisikin ollut valmis niin tekemään.

Toivottavasti en koskaan joudu saamaan laistasi " ystävää"

Vierailija
34/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet todella oikeassa siinä, että ainakaan sinä et ole täydellinen.

sanon vielä että kukaan ei ole täydellinen ei niin kukaan ja minä uskon että kukaan ei pysty olemaan uskollinen jos aika paikka ja tilaisuus löytyy. ja nämä samat asiat sallisin myös miehelleni.

ap

Vierailija
35/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siellä nämä moralistimammat istuvat nyt koneen ääressä " paskat housuissa" ja miettivät kuumeisesti, missä oma ukko iltojaan viettää.......... Kauhea tarve moralisoida toisten tekemisiä, epätoivoista luulla, että pettäminen maailmasta loppuu, vaikka kuinka saarnaisitte. Kannattaa ennemminkin keskittyä miettimään sitä omaa parisuhdetta, tuskinpa sen ap:n ystävänkään parisuhde ihan kondiksessa on, kun ukko vieraissa hyppää.

Vierailija
36/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kodissani ja vaatteissani ei mitään marimekkoa ole eikä hiuksia ole vaalennettu. Enkä kulje kauhtuneissa vaatteissa ja olen jopa hoikka ( apua apua ). Voin sanoa tätä moralisoijaa kyllä miehet kattelevat että se siitä teidän - moraalinen ihminen on ruma aiheesta - . He hee. Taitaa pettäjiä alkaa oikeen kunnolla ketuttaa kun ymmärtävät vaikka kuinka puolustaisivat tekosiaan niin eivät saa niitä poistumaan.

* Tappelu, tappelu, tappelu *

Vierailija
37/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi toi sinun viesti 85 kertoi viimeistäänkin tarpeeksi sinusta.

Vierailija
38/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka omaa tuollaisen arvomaailman ja LISÄKSI makaa parhaan kaverinsa miehen kanssa, ei ole tustumisen saati säälin arvoinen.

Vierailija
39/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

83, loistavasti kirjoitettu!!! minä kans mietin että nämä moralisoijat on niitä joita muut kuin oma mies ei vilkaisekaan kahdesti evätkä näin olleen koskaan joudu siihen tilanteeseen että pettää voisivat kun ovat juuri niitä rumia ja lihavia maripaidoissa kulkevia mammoja jotka eivät koskaan pääse edes kännäämään...ja se oma mies TAKUUVARMASTI pettää....moralistimammat eivät sitä vaan tajua.

ap

Vierailija
40/124 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärillä. Mä en myöskään ikinä, en missään tilanteessa tai kunnossa, ole pannut kaverin tai ystävän miehen kanssa. 83 ja jotkut muut tässä ketjussa ovat näköjään sitä mieltä, että nykyään kuuluu pettää, se on joku sääntö ilman poikkeuksia. Ei kunnioiteta pari- eikä ystävyyssuhteita.

Vierailija: