Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te reppanat, jotka koette jonkinlaista ylemmyytta Yh: ta kohtaan.. kertokaa yks syy miksi? Nimim. en koskaan kyllasty saalimaan teita :-)

Vierailija
28.01.2008 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yh:n lapsi. onnellinen lapsuus takana. nyt ulkomailla tyouran jalkeen varakkaan miehen vaimona ja kotiaitina. tamakin hauskaa. ja halvekistaan (ja ehka salaa kadehditaan) varsinkin suomessa, kun " en tee mitaan" ja on helppo elama. oisko sittenkin parempi olla yh suomessa? omien parissa.

Vierailija
2/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi muiden pitäisi sua nyt surkutella

äpäräsi ei sitä pyytänyt et tähän maailmaan syntyisi

hoida itse lapsesi ja lopeta ajanpuutteen ja rahanpuutteen ruikuttaminen.

Omapahan on vikasi kun lapsesi etsii isähahmoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä käteesi.

Vierailija
4/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väitätkö ihan tosissasi, että jokainen yh valitsee kohtalonsa?

Vidu mitä idiootteja täällä pyörii...

Vierailija
5/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpiinsa.

Vierailija
6/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta väitätkö ihan tosissasi, että jokainen yh valitsee kohtalonsa?

Vidu mitä idiootteja täällä pyörii...

kuolee, siitä saa jo leskeneläkettä ja lapsi eläkettä.

Vierailija
7/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät kahden ihmisen " työt" , itse hoitavat yksin kaikki järjestelyt ym, kun moni perheellinen valittaa vähemmästä rankkuutta, harvoin kuuluu samaa valitusta heiltä, tutuistani heillä on paremmin kasvatetut lapset jne, enemmän minä heitä arvostan kuin valittavia perheellisiä kun on niin rankkaa *argh*

mielestäni tuo YH:n haukkuminen on " vanhoista ajoista" jäänyt juttu

ja itse olen onnellisesti naimisissa

Vierailija
8/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

turpiinsa.

Vierailija
9/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan teko ilman tietoa et mies on vakava ja haluaa lapsen kanssasi on aina ollut hullua

jopa itsekästäkin

Luuletko olevasi pyhimys vain sen takia et pyoräytit äpärän?

Vierailija
10/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Te reppanat"

Vierailija
11/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka arvostelevat muita ihmisiä/ihmisryhmiä, ovat yleensä omaan elämäänä tyytymättömiä.

Vierailija
12/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life everybody!

Vierailija
13/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on huvittavaa, kun aina vaahdotaan yksinhuoltajien suurista tuista. Oikeesti lapsilisä on nyt yh-korotuksella 1. lapsesta 146,60¿ (alkaen tammikuusta 2008). Eli pari kymppiä kuussa verrattuna kahden huoltajan perheeseen. Elatustuki on noin 130¿ kuussa. Eli nämä yh-tuet ovat yhteensä noin 150¿ kuussa ja sillä " korvataan" toisen aikuisen tulot? Toki yksinhuoltajalla on oikeus asumistukeenkin, mutta niin on muillakin, se kun on tuloista riippuvainen. Kadehtikaa vaan noitakin rahoja!

Vierailija
14/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat olleet tosi ihania, saan jopa äitienpäivänä monesti lukuisia tekstareita, että hyvää äitienpäivää, jopa miespuolisilta kavereilta.

Ja olen jo 30+..

Vierailija
15/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tätä pyytänyt, tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Ex ilmoitti jättävänsä meidät (minut ja lapsen). Yritin kaivaa syytä eroon, sitä en saanut. Ehdotin pariterapiaa, avioliittoleiriä, perheneuvolaa, kaikkea mitä mieleeni vain tuli. En tiennyt että meillä menee niin huonosti että ero on ainoa ratkaisu, enkä siihen uskonutkaan. Ex oli kuitenkin sitä mieltä että mikään ei voinut sitä meidän liittoa pelastaa... Viikon päästä eroilmoituksesta selvisi syykin; toinen nainen.

Minä en ainakaan voi sanoa itse valinneeni tätä yh:n elämääni. Sen valinnan teki ihan joku muu.

Vierailija
16/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko naimisissa ennenkuin tulit raskaaksi?

Ehkä yh:ta pidetään pahana koska he eivät onnistuneet pitämään omaa perhettään yhtenäisenä.

Ja siksi että nyt ovat vapaita kelle tahansa, jopa toisen aviomiehelle.

Vierailija
17/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät oli kyllä suunnitelmissa (paikka varattu jne) ennen kuin tulin raskaaksi. Hääpäivä ja laskettuaika kuitenkin sattui samalla päivälle, joten päätettiin siirtää häitä puolella vuodella eteenpäin.

Ex sanoi siinä eron tiimellyksessä että " et voi tätä liittoa yksin pystyssä pitää vaikka haluaisitkin. Kyllä siihen tarvitaan meidät molemmat, mutta minä en enää halua edes yrittää" Siinä samassa tilanteessa tuli myös ilmi että ex oli miettinyt eroa yli puoli vuotta ennen kuin ilmotti siitä mulle.

ps. en koe olevani munahaukka. Olen ollut koko elämäni aikana " silleen" kolmen eri miehen kanssa.

21

Vierailija
18/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko et olisitte menneet naimisiin jos et olisi ollut raskaana?

Lapsesi oli jo 6kk, eli kelpasit vaimoksi vasta vauvan tultua.

Ensin pitää mennä naimisiin, sitten olla naimisissa pari vuotta ennen raskaaksi tuloa

niin et joudu yh:ksi

Ja miehen pitää ottaa osaa vauvasuunnitteluun

Vierailija
19/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole IKINÄ kuullut kenenkään haukkuvan ketään yh:ta siksi, että on yh!!!

Noita ylemmyydentuntoisia kyllä riittää ja niiden alapuolelle jää muutkin kuin yh:t.

Vierailija
20/21 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimilliset heikkoudet, virheet, murheet ja tragediat ovat kaikki ihmisen omaa syytä; toimimalla toisin ne olisi voitu välttää.

Ja jonain kauniina päivänä ne tajuaa olleensa väärässä ja HÄPEÄÄÄÄÄÄ jokaista moralistista kannanottoaan lähimmäisiään vastaan.