Minä vihaan itseäni ja tätä elämää!
Ahdistaa niin että kallistuu enemmän siihen kohta että olisi mieluummin kuollut kuin elossa. Tämä juhannus vaan pahentaa ahdistusta ym. kuten vihaa, katkeruutta, surua, yksinäisyyttä ja kaikkea negatiivista.
Miljoona asiaa mitkä menee pieleen ja miljoona asiaa mitä ei voi toteuttaa ja vaikka kuinka sanoisi ei sitä tiedä vaikka toteutuisi niin kun tietää oman elämän kuinka jatkuvaa paskaa se on niin ei auta.
Kesäkin on kohta ohi kun aika menee niin nopeasti ja talvi kuluu niin hitaasti.
Mä menen kohta ihan psykoosiin tai jotain en tiedä enää muuta kuin että vihaan tätä elämä ja sitä että miten paska vammanen luuseri olen.
Lääkkeet, hoitokontaktit, kriisipuhelimet ym. ei enää auta juuri yhtään.
Kommentit (16)
Olen surullinen puolestasi ja kovasti uskon sekä toivon ,että elämäsi muuttuisi paremmaksi. Kaikki on mahdollista.
Kesä on vasta alkanut.
Ajankulkua on muutenkin turha murehtia. Opettele elämään päivä kerrallaan.
Juhannus on vain päivä muiden joukossa.
Sä voit tehdä omia perinteitä ja niiden ei tarvitse olla samanlaisia kun muilla. Paista vaikka lettuja.
Käy kuumassa suihkussa, kuuntele lempi musiikkiasi, syö jotain, katso elokuva. Noi ainakin auttaa mulla yleensä ilta-ahdistukseen.
Ajattele rauhaa ja jotain positiivista. Huomasin että pitkä uni auttoi viimeksi. Luonto. Pienistä ajatuksista tulee isompia, jotain hyvää.
Oletko vastannut viesteihin, kun muut ovat koittaneet tavoittaa? Minulla on lähipiirissä tällainen tapaus. Tiedän valittavan hylkäämistä ja olevan yksinäinen, mutta sitten ei seura kuitenkaan kelpaa. Voisi tehdä hyvää vaikka et niin välittäisikään.
Maailma on sekaisin ja saa sinutkin sekaisin. Vika ei siis ole sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä asiat menee pieleen ja mitä ei voi toteuttaa?
Minulla tahtoo kokoajan olla vastoinkäymisiä et onnistumista vastaan on aina 10 vastoinkäymistä vähintään et suhdeluku on vieläkin rumempi tuosta.
Terveys mennyt niin että haaveammatti meni vuosikausia sitten viemäristä alas ja kohta varmaan nykyinen asumismuotokin (omakotitalo) jossa saa edes olla jotenkin oma itsensä kun jossain kerrostalossa ei kun nytkin soitan musiikkia niin kovaa kuin sielu sietää eikä sitä saa muissa paikoissa tehdä.
Ja kun ikää on eikä ikinä ole seurustellut niin ei kukaan kiinnostusta mielisairaasta työkyvyttömästä autistista ja kun ei osaa lähestyä vaan on aina epävarma ääliö.
Sitten liutu muita asioita kuten ei varaa lemmikkiin tai käydä oikein missään ja ilmaiset asiat tympii eikä tuota mitään mieltä ja kun jokin kiinostaisi niin raha aina este.
Olen sekava paska eikä tästä elämästä tule enää yhtään mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Käy kuumassa suihkussa, kuuntele lempi musiikkiasi, syö jotain, katso elokuva. Noi ainakin auttaa mulla yleensä ilta-ahdistukseen.
Suihkussa käynti voi kyllä tehdä ihmeitä! Koita huomenna keksiä yksi aktiviteetti, josta saat nautintoa. Mielellään jotain melko uutta, sellainen piristää yllättävän paljon.
Rukoilen puolestasi 🙏 Itse koen että olen saanut lohdutusta Jumalalta, kannattaa kokeilla rukoilua ja pyytää Jeesusta elämäsi Herraksi. Toivon parempaa elämääsi, olet arvokas 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käynti voi kyllä tehdä ihmeitä! Koita huomenna keksiä yksi aktiviteetti, josta saat nautintoa. Mielellään jotain melko uutta, sellainen piristää yllättävän paljon.
Mitä tykkäisit tehdä?
Etkä ole! Ihminen vaan alkaa nähdä itsensä tosi negatiivisessa valossa, kun on tarpeeksi pitkään yksinäinen. Ajatusmaailma vääristyy. Sitä vastaan täytyy taistella. Sinussa ei ole yhtään mitään vikaa. Tai jotain varmasti on, mutta niin on meissä kaikissa. Kaikilla meillä on omat outoudet, eikä kukaan ole lopultakaan muuta kuin yksi ihminen muiden joukossa.
Niin kauan kun pyrkii aidosti kohtelemaan muita ihmisiä, ja myös eläimiä hyvin, on automaattisesti hyvä ihminen. Ja tietenkin pitää kohdella myös itseään hyvin.
Juhannus nyt ei oo muuta kuin päivä muiden joukossa. Hienoa säätä on kuitenkin luvassa, joten ulos kannattaa mennä. Jos on yhtään rahaa, niin osta vaikka muutama olut, ja jos lähellä on joku sopiva puisto, niin mene sinne pussikaljoinesi. Sinne ne muutkin tuppaavat kokoontumaan, joilla ei ole mitään varsinaista tekemistä. Ehkä siinä illan mittaan löytyy seuraakin, jos hyvin käy. Ajattele itsestäsi hyvää, ja näe positiiviset puolesi. Jos vaan käperryt vihaamaan itseäsi, se negatiivisuus näkyy päälle päin, eikä kukaan uskalla lähestyä tyyppiä joka vaikuttaa synkältä ja vihamieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäisit tehdä?
Itse menisin kuntosalille. Sen jälkeen voi toki juoda vaikka 10 kaljaa ja syödä mitä huvittaa.
Soita 112. Pääset hoitoon.
Kaikkea hyvää! Toivon sulle!