siis oikeastiko suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä?
Kommentit (96)
T. yksi joka ei saa emätinorgasmia.
ikinä en ole saanu yhdynnässä enkä muutenkaan. ainut tapa on ite runkkailla. harmittaa kyl. :(
Käytännössä aina, tosi harvinaista on etten saa.
Mutta eikös se oo pääasia, että ylipäätään saa, eikä se, miten saa? ;)
niin en saa.
Mutta ei sitä kuitenkaan koko ajan tai edes juuri ennen orgasmia tarvitse hieroa.
Joten saanko nyt sitten yhdynnässä vai en? :-o
Tarkoitan tätä naisten puolustukseksi. Se, joka antaa jyystää vuodesta toiseen ilman tyydytystä, menettää jossain vaiheessa kiinnostuksensa seksiin. Tekemällä tehdään tai sitten ei tehdä ja miehet hyppii vieraissa.
Miksi me naiset ei olla niitä, joiden AINA tekee mieli ja jotka AINA saavat tyydytyksen?? Kyllä sen Jumalan täytyi todella olla mies...
Eipä ole ainakaan mua kohdannut, enkä eds tunne ketään joka siitä saisi sen enempää...
Tykkään silti siitä seksin hellyyspuolesta.
jos seksin aikana kostun sen verran, että ei tarvitse käyttää liukkaria. Jotain orgasmia en edes tavoittele. Ihan liikaa paineita tulee jo siitä, että onnistuuko tällä kertaa ihan luonnostaan, vai onko taas otettava siitä tuubista liukastetta, kun on niin kuivat paikat.
Helposti tulee ratsastus-asennossa.
Joskus oikein hyvän seksin aikana, halut ovat yhtäkkiä kadonneet ja olen ajatellut saaneeni jonkinlaisen hyvin lievän, mikä ei tuntunut oikein miltään. Käsin ja miehen avustuksella aina yhdynnän jälkeen saan.
Tällä ratsastin monta vuotta. Mutta, kun rakkauden huuma muuttui arkiseksi aherrukseksi ja huolet täyttivät elämämme, niin nukkuminen tuntuu mukavammalta vaihtoehdolta kuin sängyssä vehtaaminen ilman tyydytystä (jonka siis saan parissa minuutissa itsekseni).
kun ovat tehneet ensin miehelle perusteellisen suihinoton ja sitten niitä pannaan anaaliiin.
Ja kun se oma mieskulta höyryää vieressä kuin kiuas niin mikäpä siinä muuten auttaa kuin alkaa miellyttää miestä. Jotkut ladyt uskovat kai itsekin että munan lutkutus ja paskanen anaalihässintä on parasta mitä voi olla... Kun se mieskin niin tykkää!!!
Mutta jos on oikea tunnelma, ja aloitus hyvä, niin saan yhdynnässä.
Mutta sama juttu, en tykkää, että klitorikseen kosketaan, ei tule niin hyvä kuin sisältä. jos mies auttaa sormilla, niin sisältä sekin.
Enkä muutenkaan miehen kosketuksesta (riippumatta miehestä, eikä tämä ole edes sukupuolisidonnainen juttu). Jotenkin tunnun olevan niin herkkä että kaikki sattuu. Riippumatta kosteuden määrästä.
Helvetin ärsyttävää.
Joskus vaaditaan kovastikin hyväilyjä ensin, orgasmin saan kyllä yhdynnän aikana, mutta yleensä niin, että mies käyttää käsiään / itse käytän käsiäni samaan aikaan... Joskus riittää se 5min pikapano ja tuntuu että pää räjähtää... Se on aika monesta asiasta kiinni ;)
En harrasta anaalipuolta laisinkaan. Mutta yhdynnässä saan orgasmin ilman muita temppuja. Tosin kegeleitä saatan tehdä. :D
Vierailija:
tietää oikeat paikat...
sen kyllä saa jokainen jos mies osaa käyttää käsiään tai suutaan oikeen..
edelliset poikaystävät olivat vissiin liian untuvikkoja asioiden suhteen...
Ei mun orgasmiin ainakaan käsiä ja suuta tarvita. Saan yhdynnässäkin.
Nuorempana (kuitenkin yli 20 v) ihmettelin, kun jotkut naiset sanoivat, etteivät saa yhdynnässä. Kun minä sain lähestulkoon aina. No, miehet vaihtuivat ja sitten muutin yhden kanssa saman katon alle. Jostain syystä hommat ovat vähentyneet. Ei vaan ole himoa niin usein. Saattoi se toki johtua ensihuuman laantumisestakin se, etten enää saa yhdynnässä. Toisaalta terveytenikin on reistannut jo pitkään, silläkin saattaa olla vaikutusta.
se on voimakkaampi, jos olen samalla yhdynnässä miehen kanssa. Mutta en saa orgasmia ilman klitoriskiihotusta. :(
Silloin vasta tajusin, mitä todellinen nautinto on. Huh hei.
T: eräs joka viime yönä jälleen sai, ah