Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis oikeastiko suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
28.01.2008 |

.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nopeasti mieheni laukeaa. Jos kalu on sisällä vain puoli minuuttia, niin ei siinä ehdi mitään orgasmia saamaan. Ei kyllä edellisenkään kanssa helppoa ollut saada, vaikka pidempään kestikin, mutta yhden emätinorgasmin hänen kanssaan kerran sain. Ei kyllä unohdu se kerta.

Muutoin mieheni hoitaa mulle orgasmin ennen yhdyntää käsin, suulla ja/tai sauvalla, kun tietää itsekin että on liian nopea laukeamaan. Nautin joka tapauksessa orkuistani, mutta viime aikoina ne on olleet jotenkin lyhyitä/kevyitä. Sain puoli vuotta-vuosi sitten ihania rajuja ejakulaatio-orgasmeja, kun mies teki suulla ja sauvalla, nyt niitäkään ei ole tullut. Eli liittynee siihen kuuluisaan g-pistestimulaatioon.

Vähän meinaa seksihalut olla nyt hakusessa, kun oma nautinto on " miedontunut" . Miestä olen sitten tyydyttänyt, mutta oma ilo on vähän " säästöliekillä" ollut nyt pari viikkoa.

Vierailija
62/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pääsen jonnekin " hekuman huipulle" , mutta se orgasmi - jos se sellainen on, ei koskaan saavuta samanlaista huippua kuin klitorisorgasmi. Tuntuu pienen hetken pirun hyvältä, mutta ei esim. supistele yhtään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon on myös varmasti kiinni omasta pääkopasta. Jos ei oikeasti huvita niin ei sitten välttämättä saa vaikka tekis kaikki " oikein" . Toisaalta vaikka eka ei ole huvittanut niin saattaahan sitä innostua ja yllättäen saada. En osaa analysoida orgasmeja. Joskus tuntuu tosi kivalta ja sitten tuloksena on pieni orgasmi, tulee vähän sellainen olo että, höh oliko tää nyt tässä! Joskus sitten tulee isompiakin. En saa ihan joka kerta mutta useimmiten edes jonkinlaisen.

Vierailija
64/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla orgasmiin tarvitaan tiettyä henkistä latausta, ihan sama miten syvällä ja millä laillaa pönkkii, jos sitä latausta ei ole, ei tule orgasmiakaan. Mutta ei se haittaa vaikkei tulisikaan, minusta seksi on mukavaa silti, tuntuu hyvältä.

En oikein ymmärrä niitä " pakko saada" jyystämisiä. Sori vaan. Minulle tärkeää se yhdessä ja lähellä olo ja tehdä toiselle hyvää. Hyvää voi tehdä ja ihanalta tuntua ilman että lihakset kouristelee.

Vierailija
65/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin vain ja ainoastaan itsetyydytyksellä ja tiettyä tekniikkaa käyttäen. Nautin silti seksistä. Ihokosketus on ihanaa huolimatta siitä saanko vaiko en. Miestä tämä kummastuttaa. Sanoo, ettei itse panisi ollenkaan jos ei saisi orgasmia. 10 vuoden jälkeen hän ei enää ota paineita siitä kun en saa. Aiemmin oli toisin ja hän oli suorastaan epätoivoinen kun ei saanut minua laukeamaan.

Vierailija
66/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin siis kiihotun valtavasti silti. Alapäässä tykyttää ja todella tekee mieli ja silloin on ihanaa saada miehen vehje sisäänsä ;) Se tyydyttää ne halut vaikkei o:ta tulisikaan. Itse en ole varmaan koskaan saanut orgasmia? En omin käsin, en yhdynnässä enkä klitorista hinkkaamalla? Tai sitten en vaan tiedä millainen se on. Mitään lihaskouristuksia ei tosiaan tule. Pientä tykyttelyä kyllä.

Vierailija
67/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen pienen,sit ejakuloin,mikä ei sinänsä tunnu ihmeelliseltä ja sit klitorisorgasmin sitä ärsyttämällä. Yhdynnässä vain tän ekan version,muut sormilla tai suulla;)

Vierailija
68/96 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri koskaan.

Vierailija
69/96 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se ero, että saatuani klitorisorgasmin tekee mieli hetken päästä saada orkku uudestaan. Kun saan emätinorgasmin, se on niin tyhjentävä etten jaksaisi enää uutta, kun olo on niin tyydytetty.

Itse saan orgasmin ainoastaan klitorista stimuloimalla. Se käy nopsasti itse tai sitten vielä mieluummin yhdynnän aikana, ja on aina voimakas pitkine supisteluineen. Mutta IKINÄ en ole voinut jatkaa orgasmin jälkeen klittan koskettelua. Oloni on juurikin tuo raukean tyydytetty (+klitta ja muutkin paikat turvonneet ja kosketusarat). Olisi kyllä mahtavaa kokea tuo "oikeakin" orgasmi, sen täytyy räjäyttää järki.

Vierailija
70/96 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkällä yhdynnällä orgasmia täälläkään tule. Muilla keinoin kyllä.

Vierailija
71/96 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain yhden yleensä. suulla tai sormilla voin saada useamman

Vierailija
72/96 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä että saa mistä tahansa asennosta esim. takaapäin?

Kun minä saan kyllä yhdynnässä orgasmin, mutta vain tietyissä asennoissa; mies päällä tai minä päällä. Ts. klitorista on jotenkin ärsytettävä/siihen pitää kohdistua painetta.

Tuntuu uskomattomalta ajatukselta että joltain voi tulla pelkällä panolla esim. takaapäin.

Vierailija
73/96 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten en ole saanut

Vierailija
74/96 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan orgasmin rakastellessa niin, että ärsytän samalla klitorista(tai mies ärsyttää) ja orgasmi on aivan eri tuntuinen kun muna on sisällä. Se on paljon räjähtävämpi kuin ilman munaa.

Mutta sellaista g-piste orgasmia en ole ikinä saanut :( en löydä sitä pistettä itsekkään sormin vaikka kuinka etsin. mulla ei varmaan sitä ole? Vaikka toisaalta....miksi sitten orgasmin saaminen muna sisällä on paljon voimakkaampi....osuuko se sittenkin johonkin? Hmm....

Vierailija
75/96 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiennyt olevan kahdenlaisia orgasmeja... Mut mulla meni pitkään ennenkuin opin saamaan sen yhdynnässä. Opin kuitenkin. Tarvitsee oikeanlaisen asennon/asennot.

Vierailija
76/96 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ilman klitan erityistä näpräämistä (paitsi takaapäin-asennossa sitä tarvitsen, jollen ole erityisen kuumana).

Vähemmistöä taidan olla.

Vierailija
77/96 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan joka kerta, mutta useimmiten kuitenkin.

Vierailija
78/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se on, että klitta- ja emätinorgasmin välillä on suuri ero, en sitä itse uskonut ennenkuin koin! mutta ikävä kyllä emätinorgasmit ovat erittäin harvinaista herkkua kohdallani.

nykyään klittaorgasmitkin ovat varsin harvinaisia, kuopuksen synnytyksen jälkeen on iso O ollut pahemman kerran hukassa *huoh* että tyytyisin ihan siihen klittaorgasmiinkin jos sen saisin :( silti tykkään seksistä ja kieltäydyn hyvin harvoin jos mies ehdottaa ja teen itsekin aloitteita. onhan siinä paljon muutakin nautittavaa kuin pelkkä orgasmi!

Vierailija
79/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pään sisässä vika jos ei orgasmia saa. Ei ole kyse siitä miten hyvä mies on , osaako käyttää käsiä vai jaloja tai suuta.

Jos nainen osaa rentoutua seksin aikana, sopivassa määrin fantasioida ja puhua = kertoa miehelle mikä itsestä tuntuu hyvälle niin eiköhän se orgasmi sieltä lödy. Näin minä uskon.

T. 30v nainen joka aina saa kun vain itse sitä haluaa

Vierailija
80/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan saanut yhdynnässä, muutoin kylläkin.

Nautin silti yhdynnästä aivan valtavasti ja haluan sitä, USEIN.