Millä tavalla naisten tulisi suhtautua miesten treffikutsuihin?
Aika paljon miehet valittavat nyt, kun naisten käytös ei miellytä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tuntu kiinnostavalle, voi aina ehdottaa tapaamista vaikka kahvilassa. Ei koskaan eikä miloinkaan esim. autoajelua tai toisen kotiin menemistä yms!
Jos tuosta on valittamista tarkoittaa se sitä että jotain on taustalla ja silloin sanotaan vain ei. Ja otetaan vastaan haukut ja solvaukset.
Jos kutsun esittää se mies? Pitääkö ottaa vastaan haukut ja solvaukset, jos sanoo ei?
Mihin treffikutsuihin? Jos mies ei ole jotenkin mokannut, niin suhtaudun asiallisiin treffikutsuihin ilolla. Eli suostun tapaamiseen. Suurin osa kutsuista on asiattomia tai ei päästä koskaan edes sinne asti, että kutsua tulisi, kun mies ignoraa, ghostaa, tai sanoo jotakin asiatonta jo ennen sitä
Itse olisin puulla päähän lyöty, ei nimittäin ole kukaan koskaan pyytänyt treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tuntu kiinnostavalle, voi aina ehdottaa tapaamista vaikka kahvilassa. Ei koskaan eikä miloinkaan esim. autoajelua tai toisen kotiin menemistä yms!
Jos tuosta on valittamista tarkoittaa se sitä että jotain on taustalla ja silloin sanotaan vain ei. Ja otetaan vastaan haukut ja solvaukset.
Tämäkin riippuu niin miehestä. Jos mies on selvästi varakas ja tarjoaa naiselle kahvin, osoittaa suoraan käytöksellään että pitää naista halpana. En siis suostuisi varakkaan miehen kahvikutsuun
En osaa sanoa. Kukaan ei kysele minua minnekään. Olisihan se hauska joskus kokeilla miten sitä oikein asiaan suhtautuisin.
Ei kai tämä rakettitiedettä ole. Kohteliaasti joko vastaa myöntävästi tai kieltävästi kutsuun.
Jos mies ei osaa ottaa kieltävää vastausta vastaan asiallisesti, on hän varmaan erittäin tasapainoton tapaus muutenkin. Kannattaa liueta paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin puulla päähän lyöty, ei nimittäin ole kukaan koskaan pyytänyt treffeille.
Miten voi olla ettei kukaan mies ole sinua pyytänyt treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Mihin treffikutsuihin? Jos mies ei ole jotenkin mokannut, niin suhtaudun asiallisiin treffikutsuihin ilolla. Eli suostun tapaamiseen. Suurin osa kutsuista on asiattomia tai ei päästä koskaan edes sinne asti, että kutsua tulisi, kun mies ignoraa, ghostaa, tai sanoo jotakin asiatonta jo ennen sitä
Lähtisit kenen tahansa kutsumana treffeille? Vaikka mies ei mitenkään kiinnosta? Sun täytyy olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla ettei kukaan mies ole sinua pyytänyt treffeille?
Meitä on muitakin, joita miehet ei koskaan pyydä treffeille. Ei se nyt niin tavatonta ole. Osa naisista on miehille näkymättömiä.
Metoo-rääkyminen heti päälle. Näin pääset narsistilesbojen hängaround -porukkaan.