Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis oikeastiko suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
28.01.2008 |

.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kyllä ihan todella tykkää siitä anaaliseksistä, itse en mistään muusta niin kovasti kiihotu ja niin kovaa orgasmia saa.

Mutta harvinaisena herkkuna tuota meillä pidetään.

Vierailija:

kun ovat tehneet ensin miehelle perusteellisen suihinoton ja sitten niitä pannaan anaaliiin.

Ja kun se oma mieskulta höyryää vieressä kuin kiuas niin mikäpä siinä muuten auttaa kuin alkaa miellyttää miestä. Jotkut ladyt uskovat kai itsekin että munan lutkutus ja paskanen anaalihässintä on parasta mitä voi olla... Kun se mieskin niin tykkää!!!

Vierailija
82/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana ollut 3 miehen kanssa. Nuoruudenrakkauteni kanssa (olimme yhdessä yli 10 vuotta) en saanut yhdynnässä. Ainoastaan sormipelillä ;-) Iso hänellä oli, joten ei ollut siitä kiinni. Hän vaan ei osannut.

Aviomieheni kanssa seksi on aivan toisenlaista. Hän tietää mitä tekee ja tekee sen HYVIN! Saan mooooonta kertaa.

Mutta todellakin voin kuvitella, että on naisia jotka ei saa. Mutta uskon sen johtuvan huonoista miehistä. Miehistä jotka haluavat tyydyttää vaan omat tarpeensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 % saa ja 70% naisista ei saa orgasmia pelkässä yhdynnässä. Ja johtunee siitä että anatomiamme ovat erilaisia- ne onnekkaat joilla klitoris on lähempänä emättimen aukkoa saavat orgasmin helpommin yhdynnässä.

Itse kuulun ei-joukkoon, ei minun klitta saa mitään hankausta ratsastaessakaan.

Vierailija
84/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kyllä yrittävät, eivät siis halua vain omaa nautintoa, mutta silti sitä emätinorkkua vaan ei tule.

Vierailija
85/96 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päällä istuen, selkä hänen kasvoihinsa päin.

Vierailija
86/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisen kanssa homma toimii. Itsellä synnytysten jälkeen lopullisesti auennut nämä hommat.

Vierailija
87/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätinorgasmin satoja kertoja.

Vierailija
88/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen se on ainakin minulla täsmälleen päinvastoin. Klitoriksesta tulee sellainen terävä, emättimestä pehmeä.

Jos saan oikein voimakkaan, silloin on molempia ärsytetty.

Vierailija
89/96 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kysymys ei missään nimessä ole siitä että naiset jotka ei saa emätinorkkua eivät osaa rentoutua ja fantasioida tarpeeksi, näin ei missään nimessä voi yleistää.

2.kysymys ei ole myöskään siitä että miehet eivät osaa käyttää vehjettään tai muuten rakastella.

on todellakin tehty ihan oikeita tieteellisiä tutkimuksia siitä, että me naiset todella olemme fysiologialtammekin erilaisia ja saamme erityyppisia orgasmeja. aivan kuin me ihmiset muutenkin olemme erilaisia.

sen lisäksi juuri äskettäin tuli tutkimus julkisuuteen jossa oli ultrattu naisia jotka saavat emätinorgasmin aina ja jotka eivät saa koskaan. kaikilta jotka saivat aina löytyi emättimestä " sienimäinen" ns. g-piste. kaikilta jotka eivät saa, kenelläkään heistä ei tätä g-pistettä ollut. tästä varmasti tulee lisää tutkimuksia.

itse saan erittäin helposti klitorisärsytyksellä, nopeasti ja joka kerta. yhdynnässä todella harvoin. olen tilanteeseen aivan tyytyväinen, koska se on täysin NORMAALIA.

ja tuskin johtaa siihen että mieheni pettäisi minua tms

Vierailija
90/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitorisorgasmia, en vaikka mies olisi mitä yrittänyt. Emätinorgasmin saan noin 9 kertaa 10 yhdynnästä.

Vierailija
91/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain kerran olen saanut miehen kanssa klitorisorgasmin. Saan emätinorgasmin vain lähetyssaarnaaja-asennossa. En ole siinä lahnana vaan liikun ja supistelen alapään lihaksia. Saan aika helposti.

Tosin miehillä on eroja, en ole saanut kaikkien kanssa. Keskikokoinen muna on ihan hyvä, miehen täytyy kestää yli 5min. Harvemmin saan miehen kanssa heti ensimmäisellä kerralla.

Nykyisen miehen kanssa sain toisella kerralla, ajattelin että tämä on hyvä, saan hänen kanssaan aina.

Eli kokeilkaa alapääjumppaa yhdynnän aikana, koko ajan orgasmi on lähempänä, lähempänä, et välttämättä saa heti ensimmäisellä kerralla. Ymmärrän kyllä etteivät kaikki saa välttämättä koskaan.

Vierailija
92/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eroaa klitorisorgasmista?

Vierailija
93/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se ero, että saatuani klitorisorgasmin tekee mieli hetken päästä saada orkku uudestaan. Kun saan emätinorgasmin, se on niin tyhjentävä etten jaksaisi enää uutta, kun olo on niin tyydytetty.

Vierailija
94/96 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan siis

Vierailija
95/96 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos seksiä pitäisi vielä jatkaa, niin teksi mieli vettä ukkoa turpaan. Eli tuun siitä kyllä ihan valmiiksi, klitoris on turvoksissa, päässä humisee ja mihinkään ei pysty liikahtamaan pariin minuuttiin.

Nää menee jokaisella niin eri tavalla, joten tää tuli mieleeni jostain tuolla yllä kirjoitetusta, missä sanottiin, että klitorisorgasmin jälkeen tekee mieli lisää. Minä kuitenkin sanon, että se ei ainakaan oo mikään yleistettävä sääntö.

Vierailija
96/96 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi sen kokea. Nimittäin orgasmin miehen kanssa. Siis: olenhan sen kokenut. Kerran. Ja siitä on nyt 25 vuotta. Totta. Suihku on ainoa, jolla saan sen aikaan. Ja geishakuulilla jumpataan tätä nykyä päivittäin.

Ainakaan tällä miehelläni ei orgasmia tule. Näin luulen. Sillä hän ei pysty pitämään kaluaan kovana, jollen pysy hipihiljaa paikallani.

Minulla lienee siis tasan tarkkaan kaksi mahdollisuutta. Jäädä tähän muuten ihan kivaan parisuhteeseen, joka on kestänyt jo nämä aiemmin mainitut vajaat 25 vuotta (siis se oli aikaisempi mies, joka sai tuon elämäni ainoan orgasmin aikaan) tai etsin itselleni uuden miehen.

Mitä neuvotte? Eikä pliis neuvoja että opastaisin miestä. Ei onnistu, kalu lerpahtaa silloin lopullisesti (sanoo nimimertkki: yritetty on)