Mitä 4.v neuvolassa " katsotaan" ?? osaamisia?
Kommentit (9)
Joku muu täydentäköön. Ja ei osaamispuolelta oli näkö ja kuulotestit.
Terkka vaihtu varaamisen ja käynnin välillä, joten riippuu ilmeisesti t-hoitajasta. 2
pelkäätkö, että huonot kotiolot paljastuvat?
ja värit jo 3v. tarkastuksessa. Samoin piti erottaa samankaltasista sanoista esim. pulla, pullo ja pilli oikea (mikä oli kuvassa).
Onkohan se piirtojuttu, pitää osata piirtää ympyrä, pallo ja neliö mallista? Kolme vee testissä piti vetää pystyviiva ja vaakaviiva mallista. Lisäksi tehtiin palapelejä ja piti osata vertailla esineiden kokoja.
Joo, ainakin ympyrä piti tosiaan piirtää.
Taisi olla myös saksilla leikkaaminen?
Toisinsanoen jokainen lapsi niistä selviää...
ei omaa huonetta? homeinen talo? lapsia pahoinpidellään? huonoa ruokaa? vai ´mitä??
Ja jos tuo yh-juttu minuun viittasi, niin mistä päättelet moista? En ole yh, väsynyt olen. Sorry että vastasin. 2