Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kauan lapsesi katselee TV:tä aamuisin? Onko Pikku Kakkosen aamut lisänneet katselua?
Kommentit (2)
nukkuu vielä aamupikkukakkosen aikana. ja ikää 4v
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehkä vähän liikaa, mutta niin kauan kun ei vaikuta lapsen kehitykseen negatiivisesti, en välitä. Lapsi kuitenkin on joka päivä ulkona 2-3h, leikkii ikäistensä lasten kanssa, leikkii isänsä ja minun kanssa ja leikkii yksikseenkin. Harrastaakin ehtii kerran viikossa. Ikää 4v.