Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!

Vierailija
26.01.2008 |

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En astu koskaan jalallani sinne. Halvat hinnat perustuvat suurelta osin työntekijöiden huonoon palkkaan ja olemattomaan irtisanomissuojaan. Onhan niitä muitakin syitä.

Elisalle en vaihtaisi liittymää, tarviiko tuota selittääkään.

Nuo kommentit tampereen Johannasta muuten tosi lohduttavia, muistan itsekin sen töykeän vanhemman naismyyjän. Onkohan omistaja kun ei ole saanut jo kenkää.

Vierailija
62/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan tuo liike tällä hetkellä, aiemmin siellä oli miesmyyjä joka oli todella palvelualtis ja fiksu, mutta naiset ja uusi miesmyyjä ovat ainakin ajoittain tosi poissaolevia, eikä todellakaan tee mieli enää ostaa sieltä mitään. Hämmästyttävintä oli, kun jossain vaiheessa mainostivat lehdessä yhtä vaunumallia, mikä mua kiinnosti, ja kun kävin liikkeessä katsomassa, kertoivat että sitä ei ole heille edes tulossa. Olisivat voineet tilata jos olisin halunnut sen ostaa, mutta enpäs sitten näkemättä yllätys yllätys halunnut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käyn mieluummin Somessa kuin Rotuaarin Marimekossa. Rotuaarilla on töykeä vanhempi naisihminen. On siellä yksi mukavakin myyjä kangasosastolla.

Vierailija
64/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vältän sitä nykyään juuri tuon Axxx-nimisen myyjän takia. Aiemin hän myi vain Lippulaivan liikkeessä.

Olen kai sen verran kantis, että minulle ei yritetä manipuloiden myydä, mutta sivukorvalla on tullut kuultua ko. myyjän taholta virheellistä tietoa ja jopa painostamista.

Niin, ja on minullakin kokemusta siitä, että tavara X on juuri tulossa ja tilattu, mutta odotuksesta huolimatta se ei koskaan saavu liikkeeseen. Tästä ei myöskään koskaan tiedotettu minulle. Vasta turhauduttuani ja soittaessani valmistajan tehtaalle tilanne valkeni.

Vierailija
65/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa ostamassa miehelle attaseasalkkua. Keskusteltiin siinä ihan rauhassa mieheni kanssa ja hän kysyi minulta mitä pidän eräästä laukusta. En suuta saanut kunnolla auki kun blondi myyjä hyökkäsi siihen minun ja mieheni väliin ja alkoi höpöttämään miehelleni miten hän pitää juuri siittä laukusta. Samalla tuo bimbo flirttaili miehelleni ja kävi kimppuun kuin sika limppuun... Töllötin haavi auki sen muijan touhua, maha pystyssä.

Ulos päästyämme tuosta ko. paikasta nauroimme miehen kanssa ressukan epätoivolle. Jotenkin se oli vaan tökeröä, mielestäni.

Vierailija
66/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti olen ilahtunut Joensuun Prisman ja lastentarvikeliike Päivänsäteen henkilökunnan avuliaisuudesta, myös Eurokankaan myyjiltä saa hienosti apua ja kaupan päälle hyvän mielen :-)

Vierailija
67/136 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarvikeliikettä. Myyjien asenne ynseä, naama norsunvitulla jatkuvasti. Vien rahani muualle.

Vierailija
68/136 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä elintarvikekauppa, tai pikemminkin -museo. Siellä pitää olla todella tarkkana päiväysten kanssa. Kuivaruokia saatetaan myydä vuodenkin päästä Parasta ennen -päiväyksestä, ja jos menet siitä mainitsemaan myyjille, niin ollaan muka niin hämmästyneitä ja " ei ole kyllä aiemmin sattunut" ... Hinnatkin on tajuttoman korkeat.

Vierailija
69/136 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, keski-ikäinen naismyyjä katsoo nenänvarttaan pitkin. Ihan ku ois itse astetta parempi.

Vierailija
70/136 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: pari kertaa erehtynyt tarjoilijaa odottamaan tyhjässä ravintolassa (me ainoita asiakkaita) neljäkymmentä minuuttia, kun tarjoilijat vain kiillottaneet aterimia.

Ei kiitos enää koskaan, emme kerrasta oppineet, mutta emme aio myös kolmatta kertaa todeksi kokea.

Vierailija
71/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muuten voi asiaan vaikuttaa. Minä laitoin joulun alla palautetta netin kauttaa Helsingin keskustan sokoksen yhdestä myyjästä. Itse tavaratalon johtaja laittoi s-postiini viestiä että ottaa asian henkilökohtaisesti ko. myyjän kanssa esille. En tiedä onko näin toimittu, mutta vakavasti tuntuivat asian ottavan, kun talon isoin kiho laittaa mailia negatiivisen palautteen takia.

Vierailija
72/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään muut meidän kaverit eikä sukulaiset

Vierailija
73/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk myymälät ovat ihan perseestä. Ainakin täällä Seinäjoella ei saa palvelua ja jos pyytää niin näytetään kuin olisi juuri nielaistu kilo paskaa. Ilmeisesti rankka työ tai paska palkka, en tiedä. Jotain kannattaisi tehdä.

Rossot sen sijaan saavat vain kiitosta. Etenkin Seinäjoen Rosso!

Vierailija
74/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OZ Babyssä hyvä palvelu.

Vierailija
75/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostovaihe oli vielä ihan ok, mutta tilaamamme huonekalu viipyi ja viipyi luvatusta toimitusajasta. Tiedonkulku oli onnetonta, sain itse soitella perään. Kun mainitsin toimitusajasta, ja kysyin voiko kauppaa purkaa, kuin apteekin hyllyltä tuli että on vielä kuluttajansuojalain puitteissa (ei siis tainnut olla ihan ensimmäinen kerta kun näiden kanssa takkuavat?). Missään vaiheessa ei koskaan pahoteltu asiaa mitenkään, ja kun ilmaisin tyytymättömyyteni niin miesmyyjä vetosi siihen että on kiire ja on tänäänkin flunssassa töissä. Ja että " ei se pahoittelu tuo sitä huonekalua yhtään sen aiemmin teille" . Ei siis pienimpiäkään asiakaspalvelun alkeita hallussa.

Että Vepsäläistä vältetään tästä lähtien viimeiseen asti - vaikka olisi luullut että ns. laatuliikkeen maineessa olevassa puljussa mietitään myös asiakaspalvelua (kuten esim. Stockalla!).

Vierailija
76/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämään tiettyjä paikkoja.

Tämä siis vastineeksi siitä kun joku käski valittamaan itse liikkeseen/ravintolaan eikä tänne.

Vierailija
77/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet yksin maha pystyssä sinne, ja jos olet vielä nuori, niin eivät tule palvelemaan.

yksin maha pystyssä joudut kärräämään pinnasängyn autoon, nostamaan ja kaikkea muuta.

TYMPEÄT MYYJÄT!

Vierailija
78/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vauvatalo Johanna (Varisto), tympeitä myyjiä joita ei asiakkaat kiinnosta (naapurissa oleva AT-lastenturva sen sijaan loistava)

- Tallinkin laivat (palvelu kautta linjan, kaupoista ravintoloihin tympeää, ruuatkaan eivät ole samaatasoa kuin Siljan samaa yritystä ovatkin)

- Stockmann-Auto Pitäjänmäki (huolto), voi herranen aika millaista kohtelua sai naisihminen autoa huoltoon viedessään...

-Stockmann-Auto Herttoniemi (huolto): yritti huijata. minullle kerrottiin että Audini CD/radio soitin on rikki ja uusi osa pitää tilata Saksasta (hinta 2000 euroa!), todellisuudessa riitti 20 euron sulakkeen vaihto :O Johtuisikohan tämäkin siitä että itse vein autoa (siis naista voi yrittää huijata...)

Vierailija
79/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyvä asiakaspalvelu todella pahasti hukassa. Lisään myös Hairstoren ja Tallinkin.

Vierailija
80/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jyväskeskuksen Rosso

-Ahjokadun Lastentarvike

-Sokoksen kosmetiikkaosasto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä