Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!
Kommentit (136)
Sanoin sopimukseni irti, jonka jälkeen miespuolinen työntekijä sanoi minulle, että kuulut juuri siihen kastiin, joka selittelee: on lapset, ei ole aikaa... Tai sitten olet köyhä eikä sinulla ole varaa käydä täälä..
Arvatkaa meninkö koskaan? Kannoin rahani ihan eri firmaan tuon jälkeen.
Pohjan Somessa myydään kans Marimekkoa, se on siinä nurkan takana Rotuaarin Marimekosta, Pakkahuoneenkadulla. Amoriinin ja Aurinkomatkojen välissä. Sieltä muuten saa -10% alennuksen opiskelijakortilla. Ja aina aivan ihana palvelu. Samaa ei voi sanoa Rotuaarin myymälästä...
myy myös marimekkoa. Osoite Pakkahuoneenkatu 10. Palvelu parempaa kuin Rotuaarin liikkeessä, tosin Rotuaarilla enemmän tavaraa esillä.
Kaikin puolin huonot. Muuta kokemusta firmasta ei ole, sillä palautin kaikki kuvat.
Rotuaarin Marimekolla kerran myivät minulle 4 verhoa (tarvitsin 5) ja aikoivat tilata lisää kangasta ja myydä siitä viidennen verhon. Kangas sitten tuli ja oli täysin eriä erää ja siten poikkesi selvästi muiden verhojen ulkonäöstä. Olin järkyttynyt, kun he eivät tietenkään halunneet ottaa jo myymiään verhoja takaisin. Lopulta ehdotin, että taidan käydä vielä Somesta kurkkaamassa, oisko heillä tuota edellistä erää. Siihen ylimielinen myyjä sanoi: " Niin, Somestahan voi löytyä iänikuisia kankaita (pyh!)" . No niinhän sieltä löytyi ja sain viidennen verhon.
Toisella kerralla ostin pellavakankaista kallista verhokangasta Rotuaarin myymälässä ja ammattitaidoton myyjä alkoi repimään kangasta (kuten puuvillakankaita revitään). Kiljaisin, johon myyjä ivallisesti totesi, että näin ne kankaat otetaan ei niitä leikata. Sanoin olleeni nuorempana kangaskaupassa töissä ja tietäväni, ettei pellavaa todellakaan revitä. Likka piti päänsä ja jatkoi repimistä. Katsoin kangasta ja totesin, etten ota, sillä langat ja kuviot olivat kiskottuneet verhojen päistä pilalle. Hän terävänä ehdotti, että voi hyvittää näistä kahdesta pilalle menneestä verhosta. Sain rautalangasta vääntää, että kaikki 4 verhoa ovat pilalla.. Ja langat olivat venyneet niin pitkältä matkalta, ettei edes käänteet niitä peittäneet.
Sovimme, että hän leikkaa uudet kankaat. Katselin aluksi leikkaamista, mutta kun se kesti, päätin hiukan kierrellä kaupassa. Hain kankaat ja maksoin. Kotona, kun aloin ompelemaan, huomasin, ettei likka ollut jaksanut leikata kamkaita lankasuoraan, vaan heti poistuttuani oli vetänyt vapaalla kädellä. Verhojen reunoissa oli pahimmillaan 20 sentin ero (siis samassa verhossa).
vaan ehkä hieman keskivertoa " voimakkaammasta" persoonallisuudesta. Mutta muutoin Pikkukippari on jäänyt hieman vähemmälle, lähinnä koska tuntuu, että hyllyt ovat täynnä kamalaa Kinderit mallistoa, samanlaisia huonolaatuisia trikoita, säkkimäisiä yksinkertaisia malleja ja rumia, tummia värejä saa halutessaan citymarketista ja primasta.
Sinänsä luulen, että kyseisen kaupan myynti on varsin kova, esim. joskus olen todistanut, kuinka ihmiset ostavat Benettonin untuvatakkeja sitä vauhtia, kun niitä saadaan purettua takahuoneesta esille. Ja näitä takkeja oli useita kymmeniä.
Ylimielistä suhtautumista asiakkaisiin.
Ihanaa pääsen niistä kohta eroon ja vaihdan kilpailevaan kuntokeskukseen.
Niiden järjestelmässä pahoja virheitä, siis varausjärjestelmässä.
Kaverini myös loukkaantui siellä kun sai virheellisiä ohjeita kuntosalilaitteiden suhteen.
Tallinkia kartan kohta myös. Olen samaa mieltä monen edellisen kanssa, että puhelinmyynti on ### .
Aina eivät edes ymmärrä suomea ja palvelu on todellakin irvikuva entisestään.
Pieniä lähikauppoja jotka myyvät jatkuvasti, huomautuksista huolimatta, vanhentuneita elintarvikkeita.
Eivätkä systemaattisesti koodaa tarjoushintojaan koneelle. Kun siitä huomauttaa tuntee itsensä kriminaaliksi...
Ensin jonotin 30 minuuttia kanta-asiakaspalveluun, kun halusin tehdä varaukseen muutoksen. Sitten langan päässä Tallinnassa ei osattu tätä tehdä, sitten selvitteli ja soitti takaisin ja ei vieläkään tiennyt kun esimies ei ollut paikalla. No nyt odotellaan soittaako parin päivän päästä.
Palvelu laivoilla on heikentynyt.
Pikku-kippari: välillä käyn, mutta toisaalta tuo ylipalveleminen ei haittaa kun tietää tarkkaan mitä on ostamassa.
AT-lastenturvassa Varistossa on aina saatu hyvää palvelua, Lastentarvikkeeseen en astu kun palvelu ja rattaiden takuuasiat tökki tosi paljon.
Tampereen Stockmannilla on tosi hyvä palvelu, ainakin naisten vaateosastolla. Aivan eri luokkaa kuin Hgin keskustan tavaratalossa, myös Jumbossa ja Itiksessä on saatu hyvää palvelua.
Myllykukon Bobossa on surkea palvelu: myyjä on samaan aikaan kolmessa eri myymälässä myyjänä ja tuntemus lastenvaatteista on aika heikkoa.
Nummelan Hong Kongista ei edes löydä myyjiä jos tarvitsisi... ja Helsingin keskusta Sokoksella kans tosi ylimielistä palvelua. Mielummin käyn Stockalla jossa saa aina palvelua!
niin voin kertoa, että Suomessa ei niin vaan irtisanota ketään.
Irtisanomissyyksi ei käy töykeys tai tympeys, edes pikku varkaudesta kiinnijäänyttä ei saa irtisanoa.
Voipa olla, että tuossa on yksi syy siihen, miksi Suomessa saa niin surkeaa asiakaspalvelua.
Vierailija:
kahdesti olen sinne erehtynyt, molemmilla kerroilla sain todella tylyä palvelua vanhemmalta naiselta. se oli ihan hirvee! ekalla asiointi kerralla olin raskaana ja lähdin itku kurkussa kotiin (hormonit...nainen oli töykeä ja inhottava).
Markkinointi-instituutissa oli ainakin ennen henkilökunta yhtä lukuunottamatta naama norsunvitulla aina, ravintolapäällikkö etunenässä... Huh!
Ko. liikkeestä ostettu itkuhälytin lakkasi toimimasta kokonaan, kun takuuaikaa oli jäljellä 5 kk, alusta asti laite oli oikutellut jonkin verran. Laitetta oli käytetty vähän ja pelkästään sisätiloissa, ei ollut koskaan pudonnut tms. Ehdimme viedä sen liikkeeseen, kun takuuaikaa oli jäljellä 2 kk. Myyjä alkoi närkästyneesti valittaa, että ei tässä kyllä enää paljon ole takuuajan loppuun. Niin???
Sitten kun palasimme hakemaan (uutta tai korjattua) itkuhälytintä, myyjä alkoi paasata miten oli joutunut kokonaisen sunnuntaipäivän käyttämään yrittäessään saada tuomaamme hälytintä toimimaan. Lopulta oli luovuttanut ja tilannut maahantuojalta uuden.
Tuon " palvelun" jälkeen ei ole huvittanut ostaa tuolta yhtään mitään.
Vierailija:
Lastentarvike Turku
Tosi tympeää palvelua.
myös minun ääneni erinomaisen huonosta ja ylimielisestä palvelusta. En enää siihen puotiin jalallani astu. Oz-babyssä aina hyvää, ystävällistä ja reipasta palvelua.
Kauheita myyjiä ja kummallista palvelua...palveluntaso riippuu siitä kuinka kantis on...
Saakelin herhiläinen ilmoitti ensin että ei ole minun kokoiselleni vaatteita, kuitenkin jatkoi perässä marssimista ja nosteli rekiltä vaikka mitä hirveyksiä " eikö tää ois kiva" . Siis mitä?? Eka sanoo ettei oo kokoja, sitten tyrkyttää??
Mäkin yhdyn siihen, että Seinäjoen Rossossa saa mahtavaa ruokaa ja ripeää palvelua. =))
Omenapuussa sai huonoa ruokaa ja huonoa palvelua törkeällä hinnalla. SiljaTallinkilla samoin: henkilökunta koostui tympeistä vironvenäläisistä, ja vähät suomalaiset tai ruotsalaiset työntekijät olivat äärimmäisen kyllästyneitä elämäänsä ja työhönsä.