Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!

Vierailija
26.01.2008 |

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettivät väärää tavaraa ja puhelinpalvelussa löivät luurin korvaan. Siihen loppui minun asiakkuus.

Vierailija
122/136 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekäleen alakerran naistenpuoli: silmäätekevät ja statusta omaavat saavat selkeästi parempaa palvelua kuin tavan rahvas. Yläkerrassa taas lastenvaatepuolella palvelua toimii loistavasti; keskitämme vaateostokset sinne, ja ostamme Reimateciä...Yläkerran naisten merkkivaatepuolella ei minunlaiseen asiakkaaseen paneuduta.

Cosmetics Maija: suht meikittömänä, tavallisissa vaatteissa liikkuvana tunnen itseni melko ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vepsäläisen toimitusajat ovat tähtitieteellisen pitkät ja sattuipa niin, että yksi tuote oli viallinen, yksi väärä ja yhdestä puuttuu edelleen (6kk jälkeen) tilaamamme lisäosat. Yksikään tuote ei tullut silloin kun piti, myöhästymisajat 1-3kk. Että silleen.

Olarin Chicos, odotimme 10 min oven raossa, kaksi eri tarjoilijaa huomasi meidät ja sitten viimein joku tuli ystävällisesti ilmoittamaan, ettei ravintolaan mahdu. Niin ja mies nojaili tästä ajasta 7 minuuttia tiskiin odottaen, että joku kommentoisi jotain. Minä odottelin kahden lapsen kanssa siellä tuulikaapin luona.

Vierailija
124/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi kuulostaa rasistilta (en tosiaan ole!), mutta siellä työskentelevillä virolaisilla ei asiakaspalvelu pelaa.

Tiedän itsekin asiakaspalvelutyötä tehneenä että myös asiakkaat voivat olla todella vittumaisia ja kamalia terroristeja vaikka itse yrittäisi olla kuinka kohtelias, joten itse olen aina kaupan kassoille, tarjoilijoille yms. kiltti ja muistan aikuisena ihmisenä ne käytöstavat. Muistan vieläkin kuinka kauheaa oli olla se likaviemäri johon asiakkaat oksensivat pahan olonsa.

On tietysti niitäkin asiakaspalvelijoita, joilla asenne on vaan väärä.

Vierailija
125/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa ruokaa,tympeää palvelua

Vierailija
126/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä palvellaan, jos viitsitään ja kun en ole mikään kanta-asiakas, niin palvelu on ollut erittäin vaihtelevaa. Toisille asiakkaille lirputellaan ja ollaan lähes kaksinkerroin. Vanhempi myyjä, lieneekö omistaja puhuu usein ihan paskaa tyyliin, kyllä meille ensi viikolla tulee sitä ja tätä ja vaikka odottaisit kuukausikaupalla, kyseistä tuotetta ei koskaan tule. Tämän kaupan myyjät ovat YLIMIELISIÄ!

Vierailija
127/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti olen sinne erehtynyt, molemmilla kerroilla sain todella tylyä palvelua vanhemmalta naiselta. se oli ihan hirvee! ekalla asiointi kerralla olin raskaana ja lähdin itku kurkussa kotiin (hormonit...nainen oli töykeä ja inhottava).

Vierailija
128/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisään omani:

Vantaan lastentarvike. Tympeä myyjä. Kiitos hänen, emme enää palaa sinne asioimaan.

sama kokemus, pari kertaa käyty ja joka kerta palvelu ollut todella töykeää, eli ei mennä sinne enää

Vierailija
129/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vantaan Vauvatalo Johannassa kaksi kertaa käväissyt, ja kahdesti joutunut tympeän vanhan eukon ylenkatsomaksi, etten sinne enää mene.

me käytiin tuolla just eilen ja saatiin todella hyvää palvelua, myyjä todella panosti meihin. tosin oltiin ostamassa kaksosten rattaita joten rahaakin oltiin heille tuomassa

Vierailija
130/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät kyylää ja seuraa perässä ihan kuin olisit muka varastamassa jotakin.

Vierailija
131/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla n. vko sitten - elämäni surkein kokemus: palvelu (!?), ruoka... kaikki työntekijät olivat varmaan extroja.

Lounaan saaminen kesti tunnin ja silti se piti palauttaa (=raakaa). Ymmärrän, jos joku menee pieleen, mutta että ihan kaikki. Kyllä joku ammattitaitoinenkin pitäisi olla töissä katsomassa vähän päälle...

Ai niin: turha luulo, että olisimme mitään pahoitteluja saaneet. Ns. tarjoilija totesi raakaa ruokaa palauttaessamme, että " kokeilen jos saan poistettua sen summan laskulta.. tai no, kai mun pitää se poistaa, kun ruokaa kerran ei voinut syödä" :D Että silleen!

Vierailija
132/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketjun alkupuolella joku kyseli hyvän lastentarvikkeita myyvän liikkeen nimeä; lauttasaaressa Vaunu Aitta on paras. Varistossa on turha käydä, tulee vain paha mieli onnettoman huonosta palvelusta.

Vierailija
133/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Marco Polo-ravintola Hakaniemessä

huonoa ruokaa,tympeää palvelua"

Mä olen saanut Polossa aina todella hyvää palevlua ja hyvää on ollut ruokakin. Käydään usein eikä koksaan ole ollut ongelmia.

Nämä on näitä ketjuja, että ei aina tiedä, onko vika myyjässä vai asiakkaassa. Tympeitä myyjiä on paljon, mutta niin on asiakkaitakin.

Yleensä se metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
134/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen palvelu siellä on?

Variston lastentarvike on palvelutasoltaan ala-arvoinen ja ihan taatusti olemme itse käyttäytyneet siellä hyvin.

Vierailija
135/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valittamista.

Vierailija
136/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme siellä katselemassa tietyn merkkisiä vaunuja, ja saimme lähinnä palvella itse itseämme, erittelemättä kokemusta sen kummemmin. Sen sijaan Seimessä saimme kyseisistä vaunuista kunnon esittelyn ja erinomaista palvelua muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi