Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!

Vierailija
26.01.2008 |

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme rauhallisen & nukkuvan vauvamme kanssa syömään perushintaiset ateriat, saimme ensinnäkin pöydän ihan muualta kuin muut, meille oli katettu kertakäyttöinen pöytäliina(!) ja kaikki oli paskaista >:(. Hei haloo, ymmärrän että lapset sotkevat mutta jos meillä on mukana vaunuissa niin pieni nyytti, ettei hän osaa vielä edes istua, olisiko voinut käyttää järkeä?? Siellä " oikealla" istuma-alueella sitten mekasti vähän isompia lapsia, istuivat sentään kunnon penkeillä (meillä teräksiset puutarhatuolit)...:(

DNA-myymälät. Käyvät kimppuun kuin hyttyset, käytös ala-arvoista ja koittivat saada minut maksamaan 50¿ uusista kuorista 2 vuotta vanhaan puhelinmalliin!! Hinta ei siis ollut mitenkään taulukossa, ihan päästä heitti sekin miesmyyjä tuon summan.

Vierailija
82/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä ne kaksi nuorta myyjää voikaan olla niin tympeitä?! Toinen on laiha, lyhyehkö tummat pitkät hiukset omaava, ja niin koppava että, ja toinen isoperseinen blondi jolla kajalia, tympee kuin mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmyyjä joku rillipäine harmaapää sanoi: " tässähän näitä on katsele rauhassa mun pitää mennä. Sano jos joku kiinnosta" Joo eli toki siellä oli muutama laattamalli jotka kiinnosti ja olisin halunnut kysellä, ja esitinkin asian heti niin että tarvin apua. Mutta olkoot, onneksi ei tarvi sinne mennä enää laatat on ostettu ja olleet seinässä+lattiassa jo ½vuotta. Joo siis kävin viimekesänä starkilla.

Vierailija
84/136 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myös Tuiran postissa. Tosin postissa ovat viimeaikoina vähän ehkä parantaneet.

Soker Jussin Kievarissa myös huono palvelu. Sääli koska ruoka on ihan maittavaa, mutta koska asikaspalvelu niin huonoa, niin ei viiti enää käydä.

Vierailija
85/136 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vuosi sitten sielä sängyn, jonka piti tulla varastolta kahden viikon kuluttua. Odotin sänkyä kolmatta kuukautta.

Vierailija
86/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin ostoksieni kanssa kassalle ja em. myyjältä ilmeisesti loppui vuoro, joten hän otti laukkunsa ja häipyi mitään sanomatta takavasemmalle...siinä sitten me asiakkaat ihmettelimme...

Vierailija
87/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ihan tarkkaa infoa esimerkiksi Hesarin nettisivuilta. Googlaa Hairstore (suomenkielisiltä sivuilta).

Vierailija
88/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule niin on, että asiakas on se kuningas, jolle asiakaspalvelutehtävissä olevan ihmisen tulee yrittää olla mukava ja kohtelias, oli asiakas tympeä tai ei! Törkeää syyttää asiakasta saamastaan huonosta palvelusta!

Vierailija
89/136 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin liiaksi tottunut Stocka-, Vima-, Pukumies-palveluun.

Vierailija
90/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä työntekijänä vältän kyseisen liikkeen oven avaamista lopun ikääni.

Vierailija
91/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy yks vasta Ouluun muuttanut..

Vierailija
92/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varaa olla niin helevetin ylimielisiä. Näin maalaisjärjellä ajateltuna voisi kuvitella, että kun itse olet vastuussa leivästäsi, niin yrittäisit kaikin keinoin olla ystävällinen ja palvella asiakkaita. Mutta Pikku Kipparissakin on tainnut nousta pissi päähän tällä omistajalla/myyjillä.

Vierailija
93/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päiväkoti- ja koulukuvauksia järjestävä firma.

Kuvat huonoja, kuvaajat ammattitaidottomia ja suorastaan törkeitä, laskutus aina ihan pielessä, laskut suurempia kuin tilattaessa ilmoitettu, karhulaskuja tulee maksetuista kuvista, palautettuja kuvia ei rekisteröidä oikein jne....

Jos et usko niin haepa vaikka kuvaverkkoaiheiset keskustelut näiltä sivuilta viimeisen vuoden aikana. Niitä on paljon eikä ensimmäistäkään positiivista kommenttia!

Vierailija
94/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa mua katellaan silmiä pyöritellen, et oletpas hankala. Joissain paikoissa taas mulle tehdään spesiaaliannoksia tai hyvitetään jopa hinnasta jos puolet annoksesta jää pois. Yleensä se korvataan kyllä. Se on todellista palvelualtiutta.

Hyviä kokemuksia on Vuokatin laskettelurinteen juuressa olevasta raflasta. Ihan ykköspalvelu ja se kokki väsäs mulle ihan ohi listojen mahtavan valtavan salaattiannoksen - ja mitä veloitti? Kolme euroa.

Ketjuravintoloissa yleensä aika niuhosti suhtaudutaan. Jostain syystä Hesessä on monta kertaa sattunu ystävällistä palvelua. Sielläkin kerran iskettiin juusto väliin vaikka sanoin et ei... Mut noissa paikoissa onkin kamala kiire koko ajan. Joissain ulkkaripaikoissa en menis takuuseen et mua ymmärretään tarpeeks.

Ja ai niin, pitää nyt haukkua vielä Fazer Amica. Siellä ei teidetä allergiadietistä mitään. En jalallani astu sellaiseen ruokalaan enää ikinä. Kaks kertaa oon jo joutunu sieltä sairaalaan. Enkä muuten mistään muualta oo ikinä.

Allergian kannalta huonoja kokemuksia on ainakin Rossosta, Chicosista ja enpä muista muita nimiä. Mutta vaikka oonkin spesiaalitapaus, mun mielestä se jos mun annetaan ymmärtää olevani epätoivottu asiakas, kertoo vaan ihan yleisestä asiakkaan kohtelusta. Ja niinhän se on, et jos mulle ei ruokaa tarjota, niin koko seurue vaihtaa paikkaa.

Tiedän olevani " vaikea asiakas" ja todella isot kiitokset ja plussat lähetän hyvästä palvelusta. Jotenkin vaan huolestuttaa se, miten vähän ammattikokit tietää allergioista. Sen osotti se yks tv-kokkikin siinä jossai viimeviikkoisessa aamukokkausjutussaan, missä oli aiheen allergiaruoka.

Se ois vaan ravintoloille oleellista, miten palvelee allergisia ja keliaakikkoja. Koska noissa piireissä tieto liikkuu. Jos jossai on saanut loistopalvelua, siitä sana kiirii muillekin. Ja paha rumpu kuuluu vielä kauemmas.

No niin. Meni vähä vuodatukseks.

Vierailija
95/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmyyjältä kesällä.

Vierailija
96/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa asiakaspalvelua.

Vierailija
97/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotuaarin Marimekkoon kyllä menen vaikka siellä tuntuu, että myyjät mulkoilee. Oulun Rosso on sitä perusrossoa, kylläkin aika hidas.

Vierailija
98/136 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Lastentarvikkeita on parjattu, niin Salon Lastentarvikkeesta olemme kyllä aina saaneet hyvää palvelua, ja siellä on asioitu usein!

Vierailija
99/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan karsee työntekijä, sellanen pienikokoinen ulkomaalainen ukonkääkkärä. Se tulee pöydän viereen seisomaan ja kommentoimaan asiakkaiden keskinäisiä puheita. Sit se kyylää kauempaa koko ajan. Jopa sanoi, ettei me tarvita isoja annoksia työkaverini kanssa...

Vierailija
100/136 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätäkin ketjua kun lukee niin ajatella kuinka moni täälläkin on sanonut että ei käy siellä tuon ylimielisyyden vuoksi! Kuinka paljon tällaisia ihmisiä onkaan kokonaisuudessaan? Nehän menettävät ihan kamalasti myyntiä, en ymmärrä ollenkaan. Tajuaakohan tämä kauppias sitä edes itse?

Vierailija:

on varaa olla niin helevetin ylimielisiä. Näin maalaisjärjellä ajateltuna voisi kuvitella, että kun itse olet vastuussa leivästäsi, niin yrittäisit kaikin keinoin olla ystävällinen ja palvella asiakkaita. Mutta Pikku Kipparissakin on tainnut nousta pissi päähän tällä omistajalla/myyjillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän