Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!
Kommentit (136)
Olen itsekin ollut palvelualalla ja tiedän kuinka haastavaa työ on. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää!
Kun liike aikanaan Omenassa avattiin, ostin sieltä esikoiselle paljon vaatteita. Ilmeisesti liikkeellä alkoi sittemmin mennä " liian hyvin" , koska ylimielisyys nousi.
Minua ärsyttää suunnattomasti pakkomyyminen. Jos liikkeessä ei ole esimerkiksi kysymiäni vaaleita juhlavia samettihousuja, en halua että minulle yritetään myydä mustat niittisomisteiset samettihousut. Koska ne on " tosi ihanat" .
Käsittääkseni monien mainitsema vanhempi nainen on itse omistaja. Mistä se sitten kertoo=!?
Olimme ostamassa turvaistuinta. Palvelua jouduimme odottamaan todella kauan, koska myyjillä näytti olevan tärkeämpää tekemistä (nojailla tiskin takana juoruamassa). Kun saimme viimen palvelua, se oli huonoa.
Päädyimme joka tapauksessa ostamaan erään turvaistuimen, jota ei sillä hetkellä ollut varastossa, mutta tulisi seuraavana päivänä. Myyjä tarjoutui soittamaan, kun istuin on saapunut. Puhelua ei ikinä tullut, mutta eipä tuo haitannut, sillä ostimme turvaistuimen Oz Babysta, jossa palvelu oli erinomaista.
Vierailija:
Toinen myyjistä käveli vielä kahdesti ohitseni jolloin katsoin erittäin odottavasti häntä.
Etkö saa suutasi auki kun myyjä kävelee ihan vierestä???
Sen sijaan Oz Babystä saa todella hyvää palvelua!
kolme kertaa ollaan siellä käyty ja joko palvelua ei saa tai sitten tuotteista suorastaan valehdellaan tietoa (meille esim. kerrottiin Emmaljunga Edgejen painoksi 10 kiloa!!!).
Joku kyseli mikä olisi hyvä vaunuliike pk-seudulla, niin itse päädyimme ostamaan vaunut Lauttasaaren Vaunuaitasta ihan sen vuoksi, että sieltä sai sentään kunnollista palvelua. Myös AT-lastenturvaa olen monien kuullut kehuvan.
siis noissa on ihan hirveetä palvelua
lastentarvikkeita myyvä liike..en muista nimeä.
Vanhemmat tarjoilijat ylenkatsovat nuoria asiakkaita. Kävin siellä kerran ystäväni kanssa, ensiksi pizza toimitettiin väärään pöytään, jossa sen joku eläkeläispariskunta söi hyvällä ruokahalulla. Kun tuli maksun aika, kukaan tarjoilijoista ei tullut laskuttamaan pöytään, ravintolassa ei ollut juuri muita asiakkaita, eli ei ainakaan kiireestä voinut johtua. Kun menimme tarjoilijan luokse maksaaksemme, tarjoilija tokaisi " Ai, TYTÖT haluaa maksaa." Juu, yli 20v. naisia en kyllä menisi tytöttelemään.
olin tosi paskana ja raskaana kun muutin niitten kä' mppäään jossa oli ihmisulostetta ympäriinsä. ja mm. olin pari viikkoa joulukuussa ilman valoja. mun sukulaiset tuli apuihin, kun en ois jaksanu ite alkaa vaatimaan voukrahyvityksiä tms.
haistattivat paskat mun äidille, mulle ja kaikille muillekin. samaan lisätään y-säätiö. sieltä kans mulle sanottiin, et " ihan sun kiuskas voin päättää,et niitä (paskan syövyttämiä) parketteja ei vaihetakaan kun vasta ens syksynä.
muutin pois, luojan kiitos.
älkää ikinä antako lastenne mennä niihin kämppiin. voi siellä kai hyvin mennä jos ei oo ongelmia. mutta näemmä ovat kykenemättömiä kantamaan vastuuta jos ongelmia tulee. ja nuori ihminen ei näemmä ole kunnollisen kohtelun arvoinen.
Tosin pukeutuminen vaikuttaa tähän: toppatakki ja farkut --> töykeysaste paha, erityisesti ärsyynnyttiin siitä, kun en halunnut kaupan muovipussia.
Villakangastakki + mustat suorat housut ja hiukset ja meikki kohdallaan --> asiallista palvelua, mutta ei hymyä irtoa sittenkään.
Ja molemmilla kerroilla ostin tasan saman tuotteen, peräkkäisinä päivinä nyt alen aikaan.
Vaunuja olimme menossa ostamaan ja kukaan ei tullut esittelemään mitään, tiskin takana keskenään (kaksi myyjää) juoruilu oli näköjään tärkeämpää. Muita asiakkaita ei ollut.
Sen sijaan Baby Center samassa talossa saa täydet pinnat asiakaspalvelusta. Todella ihanaa palvelua.
Joku haukkui OnOffin mies myyjiä. Ainakin RetailParkin OnOffissa on mitä palvelualtteimmat myyjät. Täydet pinnat!
Itiksen Kiinalainen ravintola on aika töykeiden akkojen vallassa. Ei hymyn hymyä..
Chico' seissa on yleisesti ottaen huono palvelu.
Joku moitti Villettaa Töölössä. Me taas olemme saaneet siellä aina sekä hyvää palvelua että maukasta ruokaa. Paikka on tosiaankin aidosti italialainen eikä muka-italialainen, kuten esimerkiksi La Famiglia tai Papa Giovanni. (Olemme asuneet Italiassa.)
Hirveää kusetusta hinta-laatusuhteessa. En ole ikinä mokomaan ennen törmännyt: ruoka ei ollut fine-diningia, ja aika rankat hinnat. Palvelu ihan nollaa vaikka olimme isolla seurueessa, ja laskun loppusumma kova. En voi ikinä suositella eikä tarvi mennä muutenkaan enää. Moni jättänyt menemättä kun kuullut meiltä kommentteja. Joku pieni pääruoka (arkiruuan näköinen läjä) maksoi alkaen 30e.. näytti niin kamalalta että hävetti ulkomaisten vieraiden kanssa.
meillä taas päinvastaiset kokemukset. Myyjät juttelee keskenään eikä ole huomaavinaankaan. Enkä mä varmaan mene sinne huvikseni vauvan ja taaperon kanssa " vaan katselemaan" . Kampin Pikkuväessä muuten ihan ok, mutta yksi myyjä ärsyttää kun esim. etsin alesta toppahaalaria, ja oli yksi oikea koko, mutta minun makuuni liian pinkki, niin myyjä vaan väittää, " oi, ei se ole yhtään liian pinkki" ja kysessä siis haalari joka päästä varpaisiin vaaleanpunainen. Jos minä olen sitä mieltä, niin luuleeko myyä että muutan mielipiteeni jos hän vaan tarpeeksi inttää vastaan :)
on pahin paikka, vieläkin harmittaa, että jouduttiin ostamaan vaunut sieltä. Pääpiruna häärää 50+ tantta, jota muu henkilökunta pelkää, eikä mitään saa tehdä tai luvata ilman tantan lupaa.
Kerran käytiin VA:ssa ja lisäksemme oli 2 muuta pariskuntaa (useampi myyjä), puhelin soi ja tantta vastasi " nyt en pysty palvelemaan, on niin hirveä hässäkkä päällä, soita myöhemmin" ja iski luurit!
Kun vihdoin saatiin vaunut, hlökunta ei osannut esitellä niitä ollenkaan, itse saimme opiskella kokoamiset, purkamiset, huollot ym. Ja kaiken lisäksi vaunuihin tuli vikaa, ja jouduimme ottamaan Vaunuaittaan yhteyttä, ensimmäinen kommentti päin naamaa oli, että olemme itse pilaanneet vaunut! Saimme takuuseen, mutta minkäänlaista palvelua tai pahoittelua oli turha odottaa. Ala-arvoinen paikka!!!
Muita:
Rossot ympäri maan- hidas palvelu
Ravintola Maharadja Helsinki- tarjosivat lounaalla niin pilaantunatta kanaa kuin olla ja voi, sanoin tarjoilijalle, että liha on täysin pilalla, ei kieltänyt eikä ihmetelly, sanoi että tuo uuden. Oliko ajatellut kokeilla jos söisimme?
Ravintola Namaskaar&Wok it Sanomatalo Helsinki- lounas on keskitasoa huonompaa, mutta pahinta on miespuolinen lastenvihaaja tarjoilija, joka mulkoilee lasten kanssa ruokailevia tauotta, ja tulee huomauttelemaan esim. " tänne täytyis muitakin mahtua" Joo, ja olimme vain omassa pöydässämme, joten ei luulisi vaikuttavan muiden pöytien mahtuvuuteen.
Ravintola DTM Helsinki- jos et ole hintti, varaudu huonoon palveluun.
Ravintola Demo Helsinki- Jos olet syömässä omalla rahalla, palvelu perseestä. Isoja seurueita (=isoja laskuja) mielistellään. Ja ruoka ei todellakaan ole hintansa arvoista.
Pilasivat tukan ja ottivat ihan peesti siitä rahaa.
ja " tämän upean vyön" jne, joita ilman nuo housut ei ole mitään. Ok, hyvähän se on heille, että saavat ehkä joitain höynäytettyä (tosin onko pidemmän päälle???), ja joskus asiakkaallekin ihan kiva, että näytetään vaihtoehtoja, mutta sitten jos et otakaan niitä lisäjuttuja, niin näytetään niiiiin nyrpeältä että :/! Mua on alkanut kyseinen paikka tosissaan nyppimään.