Mitä kauppaa/ravintolaa/paikkaa/tms. kannattaa välttää ja miksi? Kerro meillekin!
Kommentit (136)
todella tympeästi. Häiritsen varmaan heidän työntekoaan.
-Tapiolan Stockmannilla nyrpistellään nenää, vaikka en ihan köyhältä näytäkään.
-Hanurista on Sellon Jesper&Junior vai mikä lie, vaaleahiuksinen myyjä on suoraan sanottuna perseestä.
-Sellon ONOFF, naispuolinen myyjä ei edes tervehdi.
olen käynyt 5-6 kertaa Lahden Rossossa ja vain kerran on palvelu ollut hidasta (silloin ravintola oli ihan tupaten täynnä). Yleensä siellä on ollut nopein tarjoilu mitä missään. Ja ystävälliset tarjoilijat.
Vierailija:
Siinä kulman takana on Graali-ravintola
Espoossa, Niittykummussa on lasten tarvikeliike, jossa on todella ystävällinen palvelu. Ollut jo vuosia. Ja jo silloinkin, kun olimme nuoria ja köyhiä ;)
Tosi hyvää palvelua keskitason ruokapaikaksi.
Vaatteista lähtee painatukset eka pesussa ja kengät hajoaa käsiin. Muutaman kerran olen palauttanut tuotteen ja enää en osta sieltä mitään. Ehdottomasti kylmäsäilytettävät majoneesipohjaiset ruoat säilytetään huoneenlämmössä " koska niitä menee niin paljon" .
Todellakaan ei mitään apua tästä " palvelusta" : mittojen ottamisesta huolimatta lähes kaikki minua varten esille otetut vaatteet olivat aivan vääränkokoisia ja juuri niitä värejä, joita olin sanonut inhoavani!
Elisa - tarvitseeko jollekulle perustella. En käsitä, miksi joku jatkaa heidän liittymiensä käyttämistä kun vaihtoehtojakin on. Ei ne muutkaan mitään huippuja ole, mutta tällaista asiakkaiden vuosia kestävää aliarvioimista ei muilla sentään ole.
Lidl - saksalainen kone, jolle työntekijät sekä asiakkaat ovat pakollisia pahoja, mikä näkyy kaikessa. Niin ja valikoimat ovat surkeat ja valtaosa tuotteista, joita kokeilin olivat laadultaan heikkoja. Halpismerkkejä saa suomalaisestakin kaupasta, jos niitä haluaa ostaa.
Tallink Silja - virolainen henkilökunta " vähemmän palvelualtista" , neuvostoaika näkyy valitettavasti. Ja johtajiensa sikailu ja asian vähättely varmistavat asian, että käytän jatkossakin punaista laivaa, jos laivalle menen.
sääli, koska siellä on ihania vaatteita, mutta niiden myyjien (sen omistajan?) takia en siellä viitsi käydä. Menettävät oikeasti myyntiä tosi paljon tuon asiakaspalvelun takia, itse ostan lastenvaatteita TOSI paljon, ja just merkkivaatteita, mutta menen sitten mieluummin Stockmannille tai muihin putiikkeihin ostamaan, vaikka Isossa Omenassa asioinkin lähes päivittäin.
taas palvelu hidasta ja töykeää.
Huonoa ja hidasta palvelua kun jouduin monta kertaa käyttämään kännykkää huollossa. Viimeisellä kerralla väittivät, että Siemensin kännyköillä on vaan vuoden takuu, vaikka olin ihan varma että kahden vuoden. Mulla oli siis se vuosi ylittynyt. Eivät uskoneet, joten en jättänyt kännykkää huoltoon (tais olla kolmas kerta kun se tarvitsi huoltoa...). Kotona tarkistin heti takuulapusta, että takuu on kaksi vuotta ja lähdin saman tien takas. Olivat aika noloina, mutta eivät silti unohtaneet palvella mua tympeästi...
odotimme annoksia 45 minuuttia ja annoksessa perunat ja bataatit olivat kivikovia. Olimme itse hyvn kohteliaita ja nöyriä asiakkaita, että se siitä metsästä.
Vierailija:
Yritys harrastaa riistävää työvoimapolitiikkaa.
Asioin silloin tällöin ko. liikkeessä. Kerro miksi ei kannata!
Vierailija:
käynyt, kaupunkeinä helsinki lahti tampere turku, järjestäen toooodella hidasta välinpitämätöntä palvelua..
Pari kertaa olen käynyt, ja enää en mene. Todella töykeetä palvelua. En ole ainoa joka on asian havainnut.
Myöskään Hyrylässä sijaitsevaan Mirello-sisustuskauppaan en enää astu jalallani.
Olin menossa ostamaan rattaita n. 1v tytölleni jota kannoin sylissäni.
Odottelin aikani rattaiden vieressä ja koitin niitä tutkia toisella kädelläni.
Kassan luona kaksi myyjää jutteli keskenään. Toinen asiakas astuu sisään myöhemmin ja menee kassalle ja häntä aletaan heti palvelemaan.
Toinen myyjistä käveli vielä kahdesti ohitseni jolloin katsoin erittäin odottavasti häntä.
Mallikin oli sitten jo valittuna mutta eipä tullut palvelua.
Kävelin siis ulos ovet paukkuen ja ajoin viereiseen kaupunkiin, Keravalle (muovi&lelu) josta sain hyvää palvelua ja rattaat vielä kannettiin autoon minulle!
Ja toiste en mene tuonne Halinalleen. Kiitokset myyjille.
Lähinnä ravintolat siellä. Ainakin Amarillo, Rosso ja joku kiinalaispaikka oli ihan alta arvostelun palvelun osalta... ja pari muuta joiden nimeä en muista.
Coloradossa oli hyvä palvelu, mutta se lopetti??? Varmaan siellä on jossain hyväkin ravintola, mutta oon kyllästynyt kokeilemaan onneani : )
(juu, uskon et paremmissa paikoissa homma toimii)
Saimme odottaa tilaamaamme tuotetta yli neljä kuukautta (kolmessa viikossa piti tulla), ei anteeksipyyntöä ei mitään.
jos se yksi tietty myyjä ei paikalla. Kivahan se on kun palvellaan, mutta voisko joskus puhua muuta kuin potaskaa vaatteista, koosta, yms. ja ehkä antaa asiakkaallekin tilaa. Jos ostan hillityn väristä 2-osaista ulkoasua, ei lapsen päälle tarvi pukea kirkuvan räikeää kokopukua tyylillä " tämähän on aivan ihastuttava" .
Suomen lastenvaunutukussa ei pahemmin välitetä esitellä tuotteita. Palvelu kohtuullista, mutta saattais myntiä lisätä, jos tuotteitsa tiedettäiskin jotain.
LAstenturvalle isot plussat. Siellä mahtava palvelu.
sanotaan, etteivät ota pöytävarauksia vastaan. Mennään sitten isommalla porukalla syömään kuitenkin ja iloksemme näemme isomman vapaan pöydän mihin sovimme kaikki samaan vain huomataksemme siinä lukevan " varattu" . Ruoan saaminen kesti ikuisuuden ja oli palanutta.