Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sellainen höyrypesuri hyvä?

Vierailija
26.01.2008 |

Itseäni kiinnostaa ne sellaiset höyrypesimet, millä saa hyvin pestyä kylppärin, uunin, lavuaarit + hanat, jopa lattiat.

Mutta onko ne oikeasti niin hyviä kuin mainokset lupaa, että uunistakin lähtee liat irti tosta noin vain?

Ja jos jollain sellainen on, niin ootko tykännyt? Onko ollut kätevä? Onko tullut käytettyä paljon?

Muhun on purrut siivouskärpänen, ja kaikenlaiset siivousvälineet saa kämmenet syyhyämään. Oon Frendien Monica!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin jossain oli. Varmaan sen luukun voi putsata mutta sinne sisälle ei sitten vissiin aivan kovasti kannattais höyrytellä.

(Tokihan se jonkin verta kestää kun ruoastakin sitä höyryä hieman tulee?)

Vierailija
2/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kerenny avaamaan... Jos tänään avaisin kun lapset on päikkärillä....

Sais lattiat ainakin pestyä...

Ostos-TV:stä tilasin H2O mopin... Kuulemma Hobbyhallin höyrymoppi on huono....

Ja tämän mä kirjotin ainoostaan koska jos saisin ton paketin avattua kun lupasin teille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihana ihminen ja jaa kokemuksesi, kun meitä on täällä näin monta, joita kiinnostaa.

Vierailija
4/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt ihmeessä paketti ja testaa heti! Kiinnostaa kovasti!

Vierailija
5/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin uuninluukku kirkastui hetkessä!! Ja sillä on hyvä desinfioida ovenripoja ja hanoja yms... Aiemmin lainasin äitini omaa kunnes pukki toi oman.

Vierailija
6/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole tehokas, klinkkerilattian saumat jäivät likaisiksi ja laatta märäksi, piti perinteisellä mopilla hoitaa loppuun. Irrottaa kyllä keittiön lattiastasta esim. kuivaneen porkkanankuoripalasen helpolla.

Vierailija
7/19 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höyrymopista en tiedä, mutta sellainen useamman satasen kärcherin tms. höyrypesuri (imurin näköinen vehje) on kuulemma tosi, tosi, hyvä. Olen ajatellut ostaa.

Vierailija
8/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hajut pois esim. tupakansavun hajun sohvasta?

Vierailija
9/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tollainen maksaa? Meillä sellaiset kohokuviolliset lattiat että esim maito jää sinne väleihin ja olen tuollaista laitetta miettinyt....

Vierailija
10/19 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin palauttaa... En mä oikeen nyt vakuuttunut....... Yks kyllä sitä kehus tosissaan yhellä palstalla.....

Vierailija
11/19 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta noista? Olisi ihanaa putsata ilman myrkkyjä mutta toimiiko se tosiaan noin hyvin?

Vierailija
12/19 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, emmekö osanneet sitä oikein käyttää, mutta ei se meillä mitään likaa irrottanut - olihan se vähän aikaa mukavan tyydyttävä tällaiselle laitefriikille, mutta nopeampaa ja helpompaa oli kuitenkin ottaa ihan tavalliset siivousvälineet esiin.

Vierailija
13/19 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis toiminut meillä edes eri hyvin eikä tullut kovin puhdasta.

Vierailija
14/19 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin just kylpärin pesuun..kun alkaa olla vaikeet lattial konttaaminen rv 35+1..mä ainakin tykkäsin..tosin oli lainassa et en tiedä et maksaisko siitä niin paljoa..

Vierailija
15/19 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko joku pessyt mattoja höyrypesurilla? Villamatto kaipaisi pesua..

Vierailija
16/19 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just se H20 ja on aivan mahtava vekotin!!!!!!!!! Sain keittiön muovimatosta ja tyttöjen huoneiden lattioista sellaset tahrat ja tummumat pois, mitkä oli tässä jo kun muutettiin!!

Mä olen ihan myyty!!

Ja kun tuo 7kk ryömii lattioilla, niin tiedän ainakin niiden olevan hyvin puhtaat. Samoin matot, sillä sillähän voi pestä matotkin kun ne ovat lattialla!!!!!!!!!!!!

Mulla on myös se semmonen käsikäyttönen höyrypesuri H20 mikä tuli kylkiäisenä. ON muuten sekin tosi kätevä! Veskistä ja kylppäristä saa hienosti tummumat pois ja pesuainejäämät myös.

T: ihminen, joka RAKASTAA siivoamista!!!!!!!!!!

Vierailija
17/19 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ostanut? Hinta? Onko imurin näköinen vehje vai pingviini mallia?

Vierailija
18/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kyllä pesutiloissa hintansa väärti. Ikkunoiden pesukaan ei enää ota niin paljoa aivooon kuin ennen.

Vierailija
19/19 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se todellakaan esim. uunista RÄJÄYTÄ likoja mihinkään. Tarvitsee ottaa ihan perinteiset hinkausmenetelmät käyttöön. Toimii kyllä ihan hyvin laattojen pesimenä, esim. keittiön laatat tulee puhtaiksi ilman aineita, mutta kyllä minä käytän mieluummin ihan perinteistä mikrokuitumoppia. Jos nyt olisin valinnan edessä, en ostaisi. Ikkunoitakaan en osaa laitteella pestä, jäivät mun kokeiluilla ihan viirullisiksi! Voi tosin olla että käyttäjässäkin vikaa..