Gallup: mitä laitonta olet tehnyt töissä; vaitiolovelvollisuus, aseman hyväksi käyttö tms?
Kommentit (57)
vaan siihen postin punaiseen joulukorttikuoreen;)
Pari kertaa on raporttilappu unohtunut taskuun ja kulkeutunut kotiin.
Sanoin yhden hoitolapseni äidille, että Lotalla (nimi muutettu), joka oli kuukausi sitten minulla varahoidossa, on kihomatoja. Nimi vain lipsahti, ei sitä pitänyt sanoa. Piti vain sanoa, että eräällä varahoidossa olleella lapsella.
pph
Koska niitä ei ole ollut enää vuosiin.
on oikeus omiin tietoihinsa.
Minun olisi kovasti tehnyt mieli katsoa exäni tietoja eron jälkeen. Sain pidettyä itseni kurissa ja en sitten katsonut. Ai kuinka ylpeä olenkaan nyt itsestäni!
Vierailija:
on oikeus omiin tietoihinsa.Minun olisi kovasti tehnyt mieli katsoa exäni tietoja eron jälkeen. Sain pidettyä itseni kurissa ja en sitten katsonut. Ai kuinka ylpeä olenkaan nyt itsestäni!
En nyt viitsi tarkemmin yksilöidä, terveystiedoista ei kuitenkaan ole kysymys.
ettänekivutkin on töissä hankittuja.
Teen töitä vankien parissa, hyvin vaarallistenkin sellaisten. Pomoni juuri varoitteli, ettei kannata paljonkaan puhua itsestään vangeille tai kertoa esim. nimeään.
Työkaverillani on erikoinen nimi, joka jää varmasti mieleen. Enkös minä viikko sitten mennyt lipsauttamaan eräälle vangille, että: " viikonloppuna töihin tulee ... " . Eli siis sanoin työkaverini nimen. Pieni juttu, mutta vaivaa edelleen mieltäni.
Vierailija:
Olen verotoimistossa töissä.
Joskus vainajien omaiset tuo meille vainajan lääkkeet ja niitä kertyy ihan hirveesti. Joskus otin migreenilääkepaketin, mistä tiesin ettei kukaan asiakkaista sitä käytä.
Olen katsonut omia sairaskertomustietojani. Ottanut jotain konttoritarvikkeita kotiin. Käyttänyt lääkekaapista lääkkeitä.
Eli ihan sama, sanoitko Lotta vai " varahoidossa olllut lapsi" - molemmista kyllä tietää yhtä hyvin, kenestä on kyse... Lörpöttelemään vaan on päästävä.
Varastanut kaikkea käyttötavaraa, pyyhkinut pomon pöydän kusisella rätillä, räkinyt kahvipannuun...
vaikka mitä. Sitä saa mitä tilaa, vittumaiset esimiehet!
käyttämättömän joustinpatjan, kahvipaketteja, vessapaperia ja käsipyyhkeitä. Korvauksia huonoista palkoista =)
etsin ETK-rekisteristä (eläketurvakeskus, mihin kaikki työsuhteet kirjataan) kaikkien kaverien ja sukulaisten tiedot... Sain tietää esim, että eräs ex-luokkakaverini, joka sai lapsen ennen ylioppilaslakkia, oli joskus ollut kaupan kassana vähän aikaa eikä mitään muuta työtä tehnyt...
kynsilakkoja ja erilaisia kosteusvoiteita.
olin postissa joulutöissä. Joku oli vahingossa laittanut kuoreen kaksi ässäarpaa korttien mukana. Raaputin ne. En voittanut.