Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18vuotta sitten vappuna exä posautti "vitsillä" ilmapallon korvani vieressä ja siitä lähtien korva vinkunut

Vierailija
29.04.2026 |

Enkä pidä ilmapalloista enää vaan alkaa ahdistaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä  sitten !

Vierailija
2/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis pallo.

Pysyvästä haitasta saa muutaman tonnin korvaukset.

Olisin tehnyt ilmoituksen pahoinpitelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä sairastui syöpään. Muutin auttamaan,j ja elin mukana viime hetket. Kevät-25 oli. Isä menehtyi heinäkuussa,Korvat soineet nyt vuoden ajan, taukoamatta.

Ei apuja mistään, no, jotenkin oppinut elämään vinkumisen kanssa...

Vierailija
4/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ymmärrä että ääni on kova ja voi vahingoittaa kuuloa pysyvästi!

Me oltiin kerran kaverin kanssa liikennevaloissa ja joku teiniporukka alkoi poksautella ilmapalloja ihan takanamme,kyllä meni korvat lukkoon joksikin aikaa. Luulen että huppu päässä ja se,etteivät pallot olleet täysin korvassa  kiinni esti pysyvien vaurioiden syntymisen.

Vierailija
5/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
6/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu kiellettävä!!!

Vierailija
7/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  kaverin mulkku eksä työnsi pillin,siis joku ihan tavallinen juomapilli Mäkkärin juomasta, nukkuvan kaverin korvaan ja puhalsi täysillä ilmaa sisään,kipu oli kuulemma kamala ja korva alkoi vuotaa jotain veristä eritettä,myöhemmin kaveri tajusi että korva paukkuu ja rutisee.

Tämä kundi josta tuli sillä sekunnilla eksä oli sitten päivystyksessä selitelly.t että "en mää nyt tarkoittanut".. kas kun ei samantien sukkapuikkoa työntänyt silmään pikku käytännön pilana!

Vierailija
8/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Voi kauheaa.

Vierailija
9/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin vappuna halpaan lut kaan

Vierailija
10/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vitsillä. Mitä jos sanoisi vaihtelun vuoksi, että ihan totisinta totta oli tämä teko?

Vierailija
11/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi tinnitus oikeassa korvassa sen jälkeen kun olin kanniskellut sillä olkapäällä tytärtäni jolla ollut aina hyvin kimakka ääni.

Monikaan ei usko että vauvan ääni voisi tehdä sellaista mutta onko sattumaa,että alkoi tinnittää tyttären ollessa  vuoden vanha ja juuri se korva,jonka juuressa availi ääntään?!

Vierailija
12/12 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä sairastui syöpään. Muutin auttamaan,j ja elin mukana viime hetket. Kevät-25 oli. Isä menehtyi heinäkuussa,Korvat soineet nyt vuoden ajan, taukoamatta.

Ei apuja mistään, no, jotenkin oppinut elämään vinkumisen kanssa...

Osanotto menetyksen johdosta. Sinulle suosittelen kalevalaista jäsenkorjaajaa. Korjaa jumit ja kehon takaisin entiseen. Korvien soiminen ja tinnitus on itsellenikin tuttua. Vaiva toistuu aina voimakkaan stressin yhteydessä kun tiedostamattani jännitän koko yläkropan krampin partaalle. Hampaita narskutan tietysti myös. Läheisen menettäminen on varmasti ison stressin paikka, siksi suosittelen jäsenkorjaajaa. Hieroja ei tehoa siihen vaivaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan