Keskusteltaisiinko asiallisesti siitä tosiasiasta että suomalaiset naiset, joilla on arabimies, ovat lähes aina
ylipainoisia, rumia, vähän kouluttautuneita, pienituloisia
Kommentit (12)
Kaksi tuttuani ovat naimisissa arabin kanssa ja kummatkin erittäin kauniita naisia. Suomalaiset eivät kuulemma kiinnosta, kummallakin taisi olla muutama suomalainen poikaystävä yläasteen aikana, muuten ovatkin tapailleet vain ulkomaalaisia.
Ainakin siitä, että usein ovat jotenkin " onnettomia" yksilöitä. Heidät on helppo alistaa " hellan ja kaavun väliin" . Normaali, hyvälä itsetunnolla varustettu nainen ei suostuisi kaapuun tai uskonnon vaihtamiseen miehen takia.
Christina Aguileran deadringeriltä. Muutkin ovat tosi nättejä. Ei kaikilla ole huippuhyvää koulutusta, mutta käyvät töissä kuitenkin ja jokin tutkinto joka tapauksessa löytyy.
Mun ystäväni seurustelee arabin kanssa ja on todella nätti, koulutus vielä kesken..
muslimit siis, ovat tosi muodikkaita, kauniita ja erittäin solakoita. Paljon hoikempia kuin muut suomalaiset.
Mohammed alistaa kaiken aikaa Heiniä! Heinin Suomi ei ole mitään muuta ansainnut kuin haukkumisen, anoppinsa päälle kaatoi salaatit ym. Heini elää varmasti todella alistettuna.
Islam eroaa kristinuskosta siinä, että naisten koulutukseen on aina panostettu. Ja tässä puhun siis dogmasta, en siitä miten jotkut kulttuurit ovat uskontoa muokanneet.
Olen yh, lähihoitaja, asun lähiössä, olen onneton ja köyhä. Ainoat koulutukselliset meriittini ovat lukion suorittaminen, lähärikoulu, ja nyt työn alla on yliopistoon pääsy. Toinen meriittini on se, että olen laiha ja nätiksi kehuttu.
Olen lapsesta saakka ollut hylkiö ja minulla on aina ollut erittäin huono itsetunto. Myönnän: minä haksahdin arabiukkoon, vaihdoin islamiin ja tulin rankasti kusetetuksi!
No niin, pilkatkaa. Voin myös vastata kaikenlaisiin mieltänne askarruttaviin kysymyksiin siitä millaista on olla idiootti ählynpatja.
Mies kohteli kaikin puolin hyvin, ja vaikka ero tuli, tuttavalla + lapsellaan ei tule koskaan olemaan pulaa rahasta (mies maksaa avokätisesti heille " tukea" , en tiedä miten virallisesti on järjestetty).
Kaavuissa voi näyttää ylipainoiselta, etenkin kasvot pulleilta. Mutta hoikkia ovat, koulutettuja (akateemisia) jne.