Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lookfantastic.com kokemuksia

Vierailija
25.04.2014 |

Oon nyt hetken jo googletellut Paul Mitchellin tuotteita ja tuollaiseen kauppaan törmäsin. Tuotteet ovat melkein puolet halvempia kuin suomessa ja ainakin väittävät että toimituskin on ilmainen.

Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Uskaltaako tilata?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeluniquesta tilaus on mennyt hankalaksi, kun jää tulliin jos tilaus ylittää 22 euroa. Tulli on tehostanut niin paljon valvontaansa.  Pystyn sieltä tilaamaan vain jos tilaan eri paketeissa jotka jää alle tuon 22 €.

Tilauksen hinnan pitää ylittää kuitenkin tietty summa, että postituskulut ovat ilmaiset, sekin vielä. Hankalaksi on mennyt.

Vierailija
22/73 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut vuosikausia ja olen erittäin tyytyväinen. beauty boxeista mulla on vuositilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti ja aina ollut tyytyväinen.

Vierailija
24/73 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla Lookfantasticilla kyllä halvat hinnat, verrattuna esim. Emotioniin Suomessa. Ostin tänään Estee Lauderin meikkivoiteen Emotionista, maksoi 47 euroa. Kävin juuri Lookfantaticin sivuilla toteamassa, että siellä sama meikkivoide maksaa 41 euroa, mutta nyt on lisäksi -15 alennuspäivät, joten voiteen hinta olisi jotain 34 euroa. Aika iso hintaero, varsinkin kun postikulut ovat ilmaiset! Aion kyllä jatkossa katsoa tarkemmin meikkien riittävyyttä, ja ennakoida peremmin, kun tilaa kaiken netistä niin säästää kyllä aika ison pennin.. kun kuitenkin meikkivoiteen lisäksi tarvitsee ripsiväriä, peiteainetta, puuteria jne. Vielä kun muuten saisi Sensain ripsivärejä Lookfantasticista, niin ei tarvitsisi enää maksaa Emotionin kiskurihintoja..

Vierailija
25/73 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FeelUniquessa tosiaan hankalaa toi loppusumman laskeminen. BeautyBaysta on vähän huonoja kokemuksia, en sieltä tilaisi ihan heti uudestaan. LookFantasticia pitäisi uskaltaa testata.

Vierailija
26/73 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitään valittamista. Paitsi taisi olla juurikin LF, jonka tilaukset ei tule postiin vaan kuljetusliikeen kautta. Jos et satu olemaan kotona, paketti pitää noutaa liikkeestä, joka mulla sijaitsee 7 km päässä, kun taas posti on vieressä.

Vierailija
27/73 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lookfantastic.comista ja paketti saapui postiin luvattuna päivänä ja sisälsi oikeat tuotteet. Ei valittamista.

Vierailija
28/73 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kk sitten tilattu ja pakettia ei näy.. Ovatko usein paljonkin myöhässä?

Vierailija
29/73 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tulossa joululahjoja Lookfantasticilta, mutta paketti on jossain matkalla aina vaan? Minulle on tullut viesti, että paketti on lähetetty, ja sen pitäisi olla perillä 7.12. tai aikaisemmin, mutta nyt on jo 16.12. eikä pakettia ole vieläkään tullut. Missä vaiheessa kannattaa laittaa katoamisilmoitusta ko. firmaan? Tuotteita on tulossa 80 eurolla.

Vierailija
30/73 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tulossa joululahjoja Lookfantasticilta, mutta paketti on jossain matkalla aina vaan? Minulle on tullut viesti, että paketti on lähetetty, ja sen pitäisi olla perillä 7.12. tai aikaisemmin, mutta nyt on jo 16.12. eikä pakettia ole vieläkään tullut. Missä vaiheessa kannattaa laittaa katoamisilmoitusta ko. firmaan? Tuotteita on tulossa 80 eurolla.

Todennäköisesti se muhii Suomen postissa.. voithan laittaa palautetta niin he vastaavat mikä heidän arvionsa on  että kauanko kannattaa odotella.

Olen tilannut vuosia ja olen erittäin tyytyväinen. Samoin olen Beauty Boxin vuositilaaja kuten joku muukin tuolla.

Vierailija
31/73 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu joulutoimituksen kanssa. Tilasin 3.12, tuli viesti että että estimated delivery date on 13.12. Eipä ole vielä tilausta näkynyt. Olen tilannut kaupasta vuosikaudet, ja aina on paketti tullut perille. Ehkä kyseessä on juuri tämä joulupostihässäkkä. Tilasin tuotteet omaan käyttöön, joten kiirettä ei siinä mielessä ole, kunhan tulevat perille.

Vierailija
32/73 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualle esim. britteihin beauty box tulee jo ekana päivänä, päätellen siitä et youtubesta ja blogeista löytyy raportteja. mulle tulee suomeen (ei hesa) joskus puolessa välissä kuuta.

Vierailija
33/73 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla myös reilu 70€ arvoinen tilaus matkalla jossain.. arvioitu toimitus 6-7.12 eikä ole tullut perille. Toisaalta helpottaa kuulla että on ole ainoa... voi olla että on suomen postista taas kysymys. Tai joulun ajasta.. että viipyy. Tilasin 27.11

Vierailija
34/73 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut sieltä kolmesti. Kahdella kerralla kaikki toimi ihan moitteetta. Kolmannella kerralla toimitusaika venyi tosi pitkäksi. Luvatut lahjat/kylkiäiset olen aina saanut.

Vierailija
35/73 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantastic kokemuksia - http://actionpay.com

Vierailija
36/73 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta on toiminut erinomaisesti. Beauty Box tosin ei tule heti alkukuusta vaan puolessa välissä. Se on ihan ymmärrettävää ja veikkaisin, että makaa Suomen postissa..

Vierailija
37/73 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat perua tilauksen, asia menee todella vaikeaksi. En suosittele. Muuten palvelu toimii hyvin.

Vierailija
38/73 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää todellakin paikkaansa, tuote oli loppuunmyyty, ja nyt on mennyt yli neljä kuukautta rahoja odotellessa. Syynä "järjestelmävirhe".

Vierailija
39/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä päättyi tilauksien tekeminen kyseiseen puljuun oikeestaan ennen kuin alkoikaan. Kolme kertaa tilannut ja kahdella kerralla paketista puuttunut tuotteita. Viimeisin tilaus koski kampanjaa mihin kuului kaksi tuotetta + kolmas kaupan päälle. Yksi tuote jäi tulematta ja ihan periaattesta lähdin asiaa kyselemään, kun 2/3 tilauksesta puuttuu jtn. Vastaus oli ettei löydä tuollaista tarjousta.

Jos nyt kuitenki tilaatte, nii ottakaa pari kuvakaappausta tarjouksista(kuulemma ois pitäny olla todistaakseni, et tällane tarjous on ollu olemassa :'D) ja tilauksesta ja tarkkana et kaikki tuotteet varmasti tulee.

Vierailija
40/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä on käynyt nyt kahdesti ja minun olisi pitänyt todistaa et heil on tämmönen tarjous ollut..