Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä on tämä Marjatta Pappadakis

Vierailija
15.04.2014 |

Minkä luokan julkkis kyseinen nainen Marjatta Pappadakis on, nainut rahaa. perinyt? Asuu näemmä Monacossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka!

Vierailija
2/9 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, mutta oikea kysymyssana on KUKA. Ketä on kuka-pronominin partitiivimuoto, eli esim. ketä sinä rakastat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdesta kotoisin, kreikkalaisen nainut ja ainakin aiemmin Englannissa asunut. Joskus vuosia sitten asioi firmassa jossa työskentelin. Jäi mieleen rouvan itsevarmuus ja vauraus joka näkyi. Toivoimme, että edes muutama timantti olisi pudonnut työpaikkamme lattialle ;)

Vierailija
4/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen miehensä oli laivanvarustaja. Mies on jo kuollut monta vuotta sitten. Pari lastakin taitaa olla. Omistaa mm. Hienon maaseutukartanon Englannissa.

Vierailija
5/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä instatili... Rita Tainolan kavereita 🙄

Suhaa näköjään yksityiskoneella, ei niitä montaa taida Suomessa olla jotka niin tekee. Käyttää häikäilemättä turkiksia ja samaan aikaan kantaa kolmea kääpiökoiraa joiden karva on sananlaista kuin mummelin takki😳Cruella DeVil! No, nyt onneksi korona ei katso varallisuutta kun iskee.

Vierailija
6/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never heard, mutta jestas kuinka tyylitön täti.

Vierailija
7/9 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on Marjatta? Mä en pysty sanoa. Kuulostaa oudolle.

Vierailija
8/9 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan osaan vastata parhaiten tähän. Hän on Business Moguli, kansainvälisten voittaja Pomerania koirIen äiti, asuu Monacossa ja minun Kummitäti!

Vierailija
9/9 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun vanha hoitotäti. 60-luvun lopulta. Äitini luokkakaveri Lahessa

Vierailin aikanaan Englannissa heidän luonaan. Silloin Jatalla oli kaksi sakemannia, Saku ja Liisa. Jälkimmäinen parkkeerasi aina minun ja Jatan väliin vierekkäin istuessamme.