Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lookfantastic.com kokemuksia

Vierailija
25.04.2014 |

Oon nyt hetken jo googletellut Paul Mitchellin tuotteita ja tuollaiseen kauppaan törmäsin. Tuotteet ovat melkein puolet halvempia kuin suomessa ja ainakin väittävät että toimituskin on ilmainen.

Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Uskaltaako tilata?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tullimaksuja ja kaikki mun kokemukset ovat hyviä. Olen aina saanut uudet tuotteet jne. Lookfantastic on myös iso, vakaa ja pitkään toiminut kauppa eikä todellakaan mikään feikkituotteita myyvä kiinashoppi!

Varasto on EU:n puolella, joten ihan kuin ennenkin voi tilata.

Vierailija
62/73 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosien mittaan heiltä paljon tuotteita. Keskimäärin joka toinen kuukausi tilaan tiettyä tuotetta mitä käytän jatkuvasti. Tähän mennessä kaikki ollut moitteetonta ja kerran väärän tuotteen kohdalla sain rahat nopeasti takaisin yhden viestin jälkeen.

Mutta nyt kun ensimmäisen kerran haluan palauttaa yhden tuotteen, joudun joka päivä vastaamaan uuteen viestiin jossa kysytään aina vähän jotain lisää (vaikka ensimmäisessä viestissä kysyivät vain palautuksen syytä ja sanoivat heti antavansa palautustiedot) ja sählätään eikä vain anneta palautustietoja ja paketti nököttää eteisessä toista viikkoa. Ihan uskomatonta nykyaikana kun on näköjään tottunut liian hyvään, eli siihen että palautuslomake on valmiina tilauksen mukana eikä asiakkaan aikaa käytetä vuorokausitolkulla turhaan viestittelyyn.

Jos löydän käyttämäni tuotteen jostain muualta, en enää tilaa heiltä mitään. Suututtaa erityisesti kun on kantanut kyseiseen yritykseen niin paljon rahaa ja nyt yksi selkeä palautus ei vain voi onnistua, vaan yritetään ennemmin tuputtaa muita vaihtoehtoja yksi päivässä kerrallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantastic kokemuksia - https://lite.al/BhaZG Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.

Vierailija
64/73 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava. Palautin tavarat syksyllä mutta rahoja ei palautettu vieläkään vaikka heidän tuotevirhe

Vierailija
65/73 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toissaviikonloppuna yli 160 eurolla tuotteita kun kylkiäisiksi piti saada iso mystery box jos tilaa yli 150 euron arvosta.

Heti seuraavana arkiaamuna vähän kahdeksan jälkeen tuli viesti että osa tai koko tilaukseni on peruutettu mutta ei kerrottu että mitkä tuotteet. Menin katsomaan omilta sivuiltani että kylkiäinen oli se peruutettu tuote ja vartin sisään viestin saamisesta ilmoitin peruvani muun tilauksen myös.

Se ei sitten enää tietenkään onnustunut ja kun olen asiakaspalvelun kanssa yrittänyt asiaa setviä, saan vain vastauksia asian vierestä, mutta en suoria vastauksia kysymyksiini.

He mainostavat kampanjaa yhä tänään 1,5 viikkoa oman tilaukseni tekemisen jälkeen, joten joko he ksettavat minua tai sitten kaikkia tilaajiaan. Kyseistä mystery boxia voi kyllä ostaa, joten ei se vaikuta olevan loppu, kuten kiven kovaan väittävät.

Olen ennenkin tilannut heiltä ja joskus ollut jotain pikkuongelmaa joka on sit monen viestin jälkeen saatu selvitettyä, mutta nyt jää kyllä viimeiseksi kerraksi. Harmittaa niin että päätä kohta jomottaa XD

Vierailija
66/73 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

This group is scammers and scammers

This group is scammers and scammers. I can't get my money for the third month. Although they received a return and there is a confirmation letter! Hello Olga,

Thank you for getting in touch about your refund.

I can see that a refund was issued back to your PayPal on the 19/8, and all of our refunds can take 3-5 working days. Please allow until the 26/8 to receive this refund.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.Today is 1/9 and I have not received the money. Tomorrow I will call consumer protection and start acting in court and police in Finland

Vierailija
67/73 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Englannin yksi suuremmista kosmetiikkakaupoista. Asun itsekin Englannissa ja tilaan tuolta tosi usein ja aina on toiminut tosi hyvin, joskus tilasin Suomeenkin ja silloinkin pelasi ihan hyvin.

Vierailija
68/73 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ FIRMAA! VIE RAHAT ETKÄ SAA TUOTTEITA EIKÄ SAA RAHANPALAUTUKSIA!

Olen ollut heidän pitkäaikanen asiakas noin 5 v. Eli kuukausittainen boksi tullut sekä tilannut heidän joulukalenterin 6 vuotta. Tähän päälle satunnaiset shoppailut kerran-pari vuodessa.Kaikki on ollut hyvin mutta 2022 kieppeillä ongelmat alkoi.

Ensin pikkujuttuja; puuttui tuotteita kuukausibokseista ja niitä en ikinä saanut vaan lookfantasic tililleni maksettiin kredittejä( 4€). Niitä ei kuitenkaan pystynyt vähentää boksissa tai joulukalenterissa niin jäi käyttämättä kun en halunnut tilaa heiltä enää. En pystynyt lopettaa kuukausibokseja kuin vasta sopimuskauden lopussa joka oli minulle tammikuu 2023.

Ongelma on nyt se että en ole saanut marraskuun enkä joulukuun kauneusbokseja vaikka rahat molemmista on otettu ajallaan.

Asiakaspalvelu on aivan surkeaa; chatti ei ole ikinä paikalla ja kun laitat viestiä niin ne vastaavat sähköpostiin mutta et voi vastaa samaan ketjuun eli joudut aina vastaa uudella viestillä ja täten uusi ihminen aina vastaa ja on tietämätön siitä mistä olette jo keskustelleet. Mun asiaan ovat vastanneet 3 eri ihmistä, kolmeen eri viestiin. Uusimpaan viestiin ei ole tullut vastausta vielä.

Välillä englanniksi vastaavat ja välillä suomeksi.

Mulle on 2 krt annettu seurantalinkki paketteihin ja linkki ei toimi-ei herätä luottoa.

Kuulemma marraskuun paketti on lähetetty 2 krt minulle ja viimeisin kerta 5.12 ja silloin myös joulukuun paketti lähtenyt matkaan.

Seurantalinkkejä ei ole. Saapumisilmoituksia ei ole ollut(olen kolunnut kaiken sähköpostista).

Viimeisin vastaus oli sitä että kuriiripalvelulla ollut kiire joulun alla. Jep mutta nyt on tammikuu jo!

Eli kahden boksin verran on tililtä varastettu rahaa ja tuotteita ei tullut!!

Varokaa tätä huijarifirmaa!!

Ennen oli hyvä,nykyään surkea. Asiakaspalvelu olematon ja yhtä surkea. Eivät ikinä vastaa sun kysymykseen ja koska ei saa viestiketjua aikaseksi niin joudut aina kirjoittaa koko rumban uusiksi.

Vierailija
69/73 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut heidän pitkäaikanen asiakas noin 5 v. Eli kuukausittainen boksi tullut sekä tilannut heidän joulukalenterin 6 vuotta. Tähän päälle satunnaiset shoppailut kerran-pari vuodessa.Kaikki on ollut hyvin mutta 2022 kieppeillä ongelmat alkoi.

Ensin pikkujuttuja; puuttui tuotteita kuukausibokseista ja niitä en ikinä saanut vaan lookfantasic tililleni maksettiin kredittejä( 4€). Niitä ei kuitenkaan pystynyt vähentää boksissa tai joulukalenterissa niin jäi käyttämättä kun en halunnut tilaa heiltä enää. En pystynyt lopettaa kuukausibokseja kuin vasta sopimuskauden lopussa joka oli minulle tammikuu 2023.

Ongelma on nyt se että en ole saanut marraskuun enkä joulukuun kauneusbokseja vaikka rahat molemmista on otettu ajallaan.

Asiakaspalvelu on aivan surkeaa; chatti ei ole ikinä paikalla ja kun laitat viestiä niin ne vastaavat sähköpostiin mutta et voi vastaa samaan ketjuun eli joudut aina vastaa uudella viestillä ja täten uusi ihminen aina vastaa ja on tietämätön siitä mistä olette jo keskustelleet. Mun asiaan ovat vastanneet 3 eri ihmistä, kolmeen eri viestiin. Uusimpaan viestiin ei ole tullut vastausta vielä.

Mulle on 2 krt annettu seurantalinkki paketteihin ja linkki ei toimi-ei herätä luottoa.

Kuulemma marraskuun paketti on lähetetty 2 krt minulle ja viimeisin kerta 5.12 ja silloin myös joulukuun paketti lähtenyt matkaan.

Seurantalinkkejä ei ole. Saapumisilmoituksia ei ole ollut(olen kolunnut kaiken sähköpostista).

Viimeisin vastaus oli sitä että kuriiripalvelulla ollut kiire joulun alla. Jep mutta nyt on tammikuu jo!

Ennen oli hyvä,nykyään surkea. Asiakaspalvelu olematon ja yhtä surkea. Eivät ikinä vastaa sun kysymykseen ja koska ei saa viestiketjua aikaseksi niin joudut aina kirjoittaa koko rumban uusiksi.

Millaisia tuotteita on jäänyt bokseista puuttumaan, ovatkohan sellaisia joita ko. liike myy vaan brittimarkkinoille? Boksitilauksen lopettaminen myös ymmärrettävästi onnistunut vasta sopimuskauden päätteeksi.

Kuriiripalvelut Englannissa ovat kyllä olleet todella kiireisiä ennen joulua ja kiireet eivät ole kadonneet mihinkään näin tammikuun alussa. Joulun jälkeen Briteissä on ollut monta arkipyhää, jotka hidastavat kuljetuksia entisestään.

Todella ärsyttävää kyllä jos ja selvästi kun joudut aina aloittamaan valittamisen ns. alusta, toivottavasti kaksi viimeistä boksia tai rahapalautukset niistä joskus päätyvät sinulle asti.

Vierailija
70/73 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tuotteita on jäänyt bokseista puuttumaan, ovatkohan sellaisia joita ko. liike myy vaan brittimarkkinoille? Boksitilauksen lopettaminen myös ymmärrettävästi onnistunut vasta sopimuskauden päätteeksi.

Kuriiripalvelut Englannissa ovat kyllä olleet todella kiireisiä ennen joulua ja kiireet eivät ole kadonneet mihinkään näin tammikuun alussa. Joulun jälkeen Briteissä on ollut monta arkipyhää, jotka hidastavat kuljetuksia entisestään.

Todella ärsyttävää kyllä jos ja selvästi kun joudut aina aloittamaan valittamisen ns. alusta, toivottavasti kaksi viimeistä boksia tai rahapalautukset niistä joskus päätyvät sinulle asti.

Jäi kerran puuttuu joku naamarasva ja kerran brazilian bum bum cream matkakoko. Ihan normituotteita mitä normaalistikin heillä myynnissä :/

Joo sen sopimuskauden ymmärrän tietty mutta pitäähän rahoille saada vastinetta loppuun asti ja 2 kk veloitettu ja boksitta jäänyt.

Nyt ne vastas että pitää tulostaa joku paperi ja täyttää ja allekirjoittaa ja sitten liittää heille(ilmeisesti ottaa kuva ja liittää)

En löydä tilauksille tilausnr mitä vaaditaan paperissa koska kestotilaus ja ei ole printteriä.

Saa nähdä miten käy. Rahat haluan takaisin!

Vierailija
71/73 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä look fantastic.FI (ei .com) saa ainoastaan erään hiustenhoitotuotteen, jota ennen sai cocopandalta. Uskaltaako enää tilata, vaikuttaa muuttuneen kokemukset? Vai onko nyt uudempia ja parempia jollakin?

Vierailija
72/73 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja tuon on tämän maan suurimpia kosmetiikan nettikauppoja, tilaan tuolta tosi usein. Täysin turvallinen ja luotettava, tilasin jo silloin kun asuin Suomessa. Toinen hyvä on Cult Beauty.

Vierailija
73/73 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi edelleen toimia?? Olen nyt liki kuukauden tapellut mitä paskimman asiakaspalvelujärjestelmän kanssa, että saisin rahani takaisin tuotteista joita eivät ikinä minulle tomittaneet. He jopa VALEHTELIVAT tehneensä minulle hyvityksen paypal-tilille, jota ei todellisuudessa koskaan tullut. 

Mihin tällaisesta voi valittaa? Nämähän laillisesti varastavat ihmisiltä rahaa, pakkohan tällainen sivusto on saada johenkin alas?