Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitää usko että löytää hyvän miehen

Vierailija
29.01.2023 |

Kaikki tapaamani miehet ovat samanlaisia ja tekevät samat temput.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan juttuja ei ainakaan kannata lukea.

Vierailija
2/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sitten vaihteeksi keskittyä elämässä johonkin ihan muuhun, vaikka itsensä kehittämiseen.

Vierailija
4/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä menee niin, että hyvät tyypit löytävät hyviä tyyppejä vierelleen.

Oletko sinä AP hyvä tyyppi?

Vierailija
5/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten pitää uskoa vai haluatko usko vielä hyvän miehen löytämiseen?

Itsehän sinä ne miehet itsellesi valitset vai valitsevatko miehet sinut ja sinä vain otat mitä tarjotaan? Itse olin ainakin aikoinani tosi kranttu ja en edes ajatellut huolia huonoa. Sainkin tosi hyvän ja olemme olleet yhdessä ylibä 20 vuotta.

Vierailija
6/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että "löydät" aina samanlaisia miehiä... Liekö siinä vika.

Miehiä on joka lähtöön, aivan kuten naisia. Jos ensisijaisesti etsit niistä 'sovelluksista', niin todennäköisesti löydät pääasiassa irto/avointen suhteiden harrastajia.

Vierailija
7/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sitten vaihteeksi keskittyä elämässä johonkin ihan muuhun, vaikka itsensä kehittämiseen.

Itsensä kehittäminen on aina plussaa. Pitää oppia myös arvostamaan itseään. Jos itseään ei arvosta, niin on tasan varmaa, että hyvin ei käy.

Vierailija
8/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että "löydät" aina samanlaisia miehiä... Liekö siinä vika.

Miehiä on joka lähtöön, aivan kuten naisia. Jos ensisijaisesti etsit niistä 'sovelluksista', niin todennäköisesti löydät pääasiassa irto/avointen suhteiden harrastajia.

Tämä taas, eli miehiä yhdistävä tekijä olet sinä ap. Mieti siis miten toimit ja miten toimintaa olisi ehkä hyvä muuttaa.

Vierailija
9/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos aina "löydät" samanlaisia miehiä, niin niistä on yksi yhdistävä tekijä- sinä.

Mistä syystä aina hakeudut näiden " huonojen" miesten seuraan? Toistatko jotain lapsuudesta opittua mallia? Isä?Äiti? Veli?Sisko?

Vierailija
10/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kilttis

Vierailija
11/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä mies? Tärkeämpää minulle on, että koen sielunkumpanuutta ja nautin toisen seurasta. Se, että löytyy kunnioitusta ja hyvää tahtoa.

Vierailija
12/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä uskoa. Moni juo alkoholiakin. 

Vierailija
13/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen: miten pitää usko että elämä menee just niinkuin päässäni haaveilen

Vierailija
14/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä mies? Tärkeämpää minulle on, että koen sielunkumpanuutta ja nautin toisen seurasta. Se, että löytyy kunnioitusta ja hyvää tahtoa.

Tätä minäkin tulin kysymään apltä että millainen se hyvä mies oikein hänen mielestään on?

Ja kuten raati on jo todennut että ap on se nimittävä tekijä miksi löytää aina samanlaiset miehet treffeille.

Joten ap, sun on kehitettävä itseäsi löytääksesi sen helmen itsellesi. Jostain syystä kelpuutat samantyyppiset miehet lähelläsi ja vain sinä itse pystyt muutokseen.

Vierailija
15/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että se hyvä mies voi kyllä vuosien varrella kehittyä suuntaan, joka ei ole puolisolle helppoa. Esim. päihteiden käyttö tai muut riippuvuudet "varastavat" suuren osan hänestä ja tuovat puolisonkin elämään paljon surua, varattomuutta, vaaroja.

Samoin voi käydä naiselle. Yhä enemmän jää mies silloin ilman kumppanuutta.

Tämä riski on otettava. Puolison valinnassa olisi hyvä löytää normaaliin kommunikointiin halukas mies/nainen. Molempien tulee osoittaa, että puoliso on se tärkein ihminen. Kukaan ei halua sivurooliin omassa elämässään.

Mistä sitten löytää? On vähän mahdollisuuksia. Netti ei useinkaan. Työpaikalla on riskialtista aloittaa suhdetta, sillä eron jälkeen on hankala tavata jatkuvasti toisiaan.

Tapahtumia voisi järjestää, joissa olisi keskenään esim. 18 - 35 -vuotiaat ja 35 - 50 -vuotiaat sekä yli 50-vuotiaat speed dating -kohtaamisissa.

Vierailija
16/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin tulin kysymään apltä että millainen se hyvä mies oikein hänen mielestään on?

Ja kuten raati on jo todennut että ap on se nimittävä tekijä miksi löytää aina samanlaiset miehet treffeille.

Joten ap, sun on kehitettävä itseäsi löytääksesi sen helmen itsellesi. Jostain syystä kelpuutat samantyyppiset miehet lähelläsi ja vain sinä itse pystyt muutokseen.

Älykäs, charmikas, huumorintajuinen, komea ja sitoutumishaluinen.

Vierailija
17/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei ole mikään ihmisoikeus. Tyydyt sellaiseen jonka saat tai opettellet elämään yksin. Näin meille miehillekkin aina sanotaan naisista.

Vierailija
18/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä näitä kaikkia?

Vierailija
19/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän prosenttiosuus miehistä täyttää nuo kaikki vaatimukset? Veikkaan että jos miehellä nuo neljä ekaa ominaisuutta löytyy, niin kiinnostuneita naisia pyörii ympärillä niin valtavasti että sitoutumishalu on aika lähellä nollaa.

Vierailija
20/34 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vastuullinen ja omista asioistaan huolehtiva voi löytää hyvän miehen. Joskus sata vuotta sitten mies elätti naisen, mutta ei nyt enää. Kuka haluaisi kumppaniksi painavan taakan.