Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lookfantastic.com kokemuksia

Vierailija
25.04.2014 |

Oon nyt hetken jo googletellut Paul Mitchellin tuotteita ja tuollaiseen kauppaan törmäsin. Tuotteet ovat melkein puolet halvempia kuin suomessa ja ainakin väittävät että toimituskin on ilmainen.

Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Uskaltaako tilata?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Odottelin kuukauden pakettiani kunnes sain tietää, ettei sitä ole koskaan edes lähetetty. Sain rahani takaisin vasta sitten, kun uhkasin jatkotoimilla.

Vierailija
42/73 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiin hyvin, kunhan ei tarvitse palauttaa mitään tai toimittavat oikea tuotteet. SItten meneekin hankalaksi ja saat tapella  kk tolkulla. Jouluksi tilasin ja edelleen en ole tilaamiani tuotteita saanut. Aina on joku tekosyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tilasin tuotteen, mitä en hakenut, koska oli toimitettu yllättäen väärään kaupunginosaan heidän puoleltaan.

Hirveä säätö  ja viestittely jonkin käyttäjätilin kautta,  kun Lookfantastic itse  ei viitsinyt hoitaa omaa osuuttaan eli ilmoittaa Klarnalle tuotteen palautuneen. 

Vierailija
44/73 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus on tulossa, saa nähdä minne toimittvat. Eka tilaus heiltä.

Vierailija
45/73 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tilaukset ovat toimineet hyvin. Nyt kuitenkin tilasin isohkolla summalla tuotteita, jotka eivät saapuneet koskaan perille edes samaan kaupunkiin ja paketti on hävinnyt. Tilauksesta on jo yli 3kk. Kamala määrä viestittelyä heidän kanssa ja pakettia ei vieläkään ole löytynyt eikä asia etene ja en ole saanut hävinneestä paketista vieläkään hyvitystä!

Vierailija
46/73 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksesta puuttui tuotteita ja tämän selvittäminen asiakaspalvelun kanssa takkuaa pahasti. Rahat meinaa jäädä saamatta. Ennen tätä kaikki sujui ok, mutta tämän jälkeen en enää tilaa ko. puljusta mitään.

Vierailija
47/73 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tullimaksua ensi vuonna?

Vierailija
48/73 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö tullimaksua ensi vuonna?

Osa kosmetiikasta on tullivapaata, mutta osasta menee tullimaksu (esim. dödöt, suihkusaippuat). Alvit pitää maksaa EU:n ulkopuolelta kaikista yli 22 € ylittävistä lähetyksistä, myös postikuluista. Raja poistuu 1.7.2021, jonka jälkeen jokaisesta euronkin tilauksesta maksetaan alv.

Jos nyt tilaa UK:sta ei alveja tarvitse maksaa, mikäli tilaus on lähetetty ennen vuodenvaihdetta. Eli tilauspäivä ei ratkaise vaan milloin lähetys on matkalla.

Vierailija
49/73 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kohta kovin edullinen, kun +24% alv. Lisätään päälle, samoin toimitukset takkuavat ja hidastuvat.

Vierailija
50/73 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän varasto on Puolassa, joten ei mene tulleja ja vastaavia. Voi tietysti olla, että ihan kaikki tuotteet eivät ole valmiiksi varastossa. 

Vierailija
51/73 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko lookfantastic.fi

Eivät suostuneet ikinä palauttamaan rahoja ku en saanut tuotteita.

Vierailija
52/73 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosia ja kokemukseni ovat positiivisia. Minulle on tullut mm. kuukausittain Beauty Box ja aina jouluisin olen tilannut kosmetiikkakalenterin. Kaikki aspakokemuksetkin on hyviä, esim. kerran kuukausiboxissa oli rikkoutunut tuote ja minulle lähetettiin KOKO boxi eli sain tuplatuotteet.

Aika moni brittikauppa on valmistautunut brexitiin just siirtämällä varaston Euroopan puolelle. Silloin ei tule mitään lisäkuluja, alveja eikä veroja. Samalla tavalla toimii myös asos.com josta olen jo usein tilannut ilman lisämaksuja :)

Vierailija
53/73 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaat perua tilauksen, asia menee todella vaikeaksi. En suosittele. Muuten palvelu toimii hyvin.

Ei ainakaan minulla ole mennyt. Olen pari kertaa laittanut beauty boxin tauolle ja se on ollut helppo homma.

Vierailija
54/73 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin LookFantasticiltä ensimmäisen kerran 21.3.21. Tilaus ei koskaan tullut perille. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta luvattiin maksaa rahat takaisin. Myöhemmin kävi ilmi, että he eivät pysty palauttamaan rahoja suomalaisille pankkitileille, vaan maksun pitää mennä PayPal:in kautta. 23.4.21 odottelen vielä maksua. Aika säätöä on ollut.

Vierailija
55/73 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran, kun saanut halvemmalla, mutta epäilen, että ainakin osa tuotteista on feikkejä. Ainakin nuo tilaamani Paul Mitchellin shampoot ja hoitoaineet tuntuvat paljon huonommilta, kun täällä kaupasta ostetut. Muilla kokemuksia? Vai onko Mitchellin laatu viime vuosina huonontunut?

Vierailija
56/73 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Epärehellinen ja epäasiallinen toiminta. Odotan rahan palautusta jo 5 kk. Ei muuta kuin lupauksia.

Vierailija
57/73 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa huono kokemus heti alkuun ja peruin beautyboxin. Onko missään saatavilla luotettavaa sivustoa, mitä kautta voisi boxin tilata? Mukava yllätys, kun saa boxin kotiin, mutta lookfantasticin kokemukset sivustosta ja asiakaspalvelusta ei vakuuta.

Vierailija
58/73 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tietääkö joku miten nämä lookfantasticin tilaukset menevät nyt kun tuli joitakin tulli muutoksia?

59/73 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itseruskettavan tuotteen, joka sivustolla todella edullinen, ja joka suomessa n. 50-60€ liikkeissä ja vähän vähemmän kotimaisissa nettikaupoissa. Tilauksen tein 18.7 ja tänään 26.7 sain viestin että paketti noudettavissa matkahuollosta. Oikea tuote, edullinen ja saapui mielestäni aivan kohtuullisen nopeasti:) Jännitti vähän, koska olin tilauksen teon jälkeen lukenut paljon negatiivistä kyseisestä yrityksestä ja sen toiminnasta ( ainakin ulkoimailla). Minulla toimi hyvin, uskallan tilata uudelleenkin.

60/73 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylimääräisiä lähetyskuluja.