Ollaan meidän perhe siis minä, mies ja kaksi lähes aikuista lasta lähdössä mun isoveljen luo Yhdysvaltoihin jouluksi.
Ollaan siellä viikon verran. Vaan nyt tarvitsen apuanne, mitä ihmettä vien tuliaisina+lahjana Suomesta? Isoveli asunut siellä jo lähes kymmenen vuotta. Miten muistan häntä?
Kommentit (17)
Tarkista maahantuontivaatimukset, jos elintarvikkeet tai muu eloperäinen tuliainen käy mielessä.
Jaaha, junamatka surf & turf - aterialla vaihtui nyt jouluun veljen luona. Tehkää seuraava mielikuvitusmatka niagaran putouksille?
Ruisleipää, lakkahillo, karpalomehu, glögimauste, vihreät kuulat ja fazerin sinistä. Ja Turun sinappia.
Kysy, mitä hän toivoo - helpompi molemmille :)
Reinot.
Fleshlight hänellä lienee jo omasta takaa.
Usein ulkosuomalaiset arvostavat suomalaista designia.
Jos et muuta keksi, niin vie vaikka muumipyyhkeet tai jotain Marimekkoa. Ehkä kannatta myös kysyä, toivooko hän jotain erityistä.
Taffel sipsejä; aidosta ahvenanmaan perunasta tehtyjä!
Kiitos vastauksista! Ja hyvää joulun odotusta kaikille! t.ap
Pakastettu saunavihta ja itse tehtyä lakkahilloa. Mikäli näitä ei ole, jätä menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Usein ulkosuomalaiset arvostavat suomalaista designia.
Jos et muuta keksi, niin vie vaikka muumipyyhkeet tai jotain Marimekkoa. Ehkä kannatta myös kysyä, toivooko hän jotain erityistä.
Niin mielikuvituksetonta.
Käykö veljen vaimolle Tokmannin Kotikulta-sarjan pyyhkeet ja feikkimariskooli. Voi väittää perillä jenkeille suomalaiseksi designiksi ja läpi menee. Niillä kun yleissivistys Euroopan suhteen aika vähissä.
Miehelle Marika Fingerroosin seinäkalenteri 2023.
Kysy häneltä. Myöskin se että autat ruoanlaitossa on hyvä. Sukulaiset jotka tulee vaan passattavaksi on painajainen.
Kysy mitä hän kaipaa Suomesta.