Äitiysuimapuku - kannattava hankinta? Vai pärjääkö tavallisella t. 2-osaisella?
Kommentit (5)
Hei!
Mulla oli äitiysuimapuku (siskolta peritty) ja kyllä se oli hyvä. Mulla ainakin oli niin iso maha, ettei muut vaihtoehdot olisi toimineet. Nehän voi olla aika arvokkaita, mutta hyvällä tuurilla löytää halvallakin. Sisko maksoi perintökalleudesta muistaakseni reilut 30 muutama vuosi sitten.
Eli jos käyt uimassa usein, olet "isomahainen" odottaja ja aiot kenties saada enemmänkin jälkikasvua, niin kyllä se kannattaa. Jos kyseessä on viimeisen raskautesi kertaluontoinen uinti, niin sitten jättäisin ostamatta jos mahdollista.
Alkuraskaudesta maha sen verran pieni, että uikkari venyy ja keskiraskaudesta alkaen sitten bikinit tarvittaessa. Loppuraskaudesta ei välttämättä enää pääse uimaan, jos on vähänkin kohdunsuu auki. Ja kolme lasta minulla siis.
Ei mitään lappubiksuja vaan sellaiset joissa on kunnolla tukevat liivit ja mahan alle jäävät housut.
Niin piukea puku oli, vaikka sisäsaumasta löytyneen lapunkin mukaan äitiysmallia. Ja minä sentään olen hoikka.
Ihme juttu siis. Lopulta pärjäsin raskauden ajan ihan tavallisilla bikineillä.
mä pärjäsin hyvin yhdellä vanhalla vähän venahtaneella kokouikkarilla joka löytyi kaapista mutta tosiharrastaja ehkä ei