Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein häälahjaksi suht. kalliin blenderin, kuulin jälkeenpäin että moitin lahjalla pariskunnan aamiaistottumuksia (esim. munaa ja pekonia, leipää, ei smoothieita)

Vierailija
11.09.2022 |

Ajattelin, että tuollainen vekotin on kätevä moneenkin asiaan. Kuulin yhteiseltä tutulta, että pariskunnan, tai oikeastaan naisen mielestä lahja oli arvostelua/moittimista heidän ruokailutapojaan kohtaan. Tuli kyllä paha mieli.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosša on kamalía morsiuspareja.

Vierailija
2/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että juttu on voinut värittyä matkalla. Ja kuka taukki kertoo tällaisia toisen mielenpahoittavis juttuja eteenpäin, mikä hänen motiivinsa on? Juoruaja olisi itse halunnut blenderin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoiko hääpari blenderiä?

Tiesitkö että he halusivat sellaisen?

Turha viedä roinaa, jota hääpari ei halua eikä tarvi. Jos ei nillä ollut lahjalistaa niin olis kannattanut ktsyä tai ihan vaan vuedä lahjakortti tai rahaa. Aika monella on jo kaikkea.

4/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blenderillä voi tehdä muutakin kuin smoothieta.

Teen itse inkivääri-valkosipulitahnaa tehosekoittimella, mausteeksi esim. intialaiseen ruokaan. 

Blenderillä voi hienontaa pähkinöitä sekä tehdä vaikka maksapateeta yms.

Vierailija
5/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne muuttavat nykyisin eläkkelle jäävät nousukkaat lisäksi. Mikä laite kysymyksessä.vitate aloitus.En tunne sanaa blenderin vai mitä sinä luki.terv. huono suomi,huono ruotsi

Vierailija
6/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Teen itse inkivääri-valkosipulitahnaa tehosekoittimella, mausteeksi esim. intialaiseen ruokaan. 

Tai tehdä jäämurskaa. Kesällä hyvä, Margaritat maistuu 😊.

Vierailija
7/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne muuttavat nykyisin eläkkelle jäävät nousukkaat lisäksi. Mikä laite kysymyksessä.vitate aloitus.En tunne sanaa blenderin vai mitä sinä luki.terv. huono suomi,huono ruotsi

Blender on englantia ja tarkoittaa sekoitin tai tehosekoitin.

Vierailija
8/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä olisin ilahtunut kunnon blenderistä! On niin kätevä kyllä.

Vierailija
9/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että viestin tuojalla oli puhtaat jauhot pussissa?

Vierailija
10/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi halunnut blenderiä. Vie vaan hirveästi tilaa tuommoset.

Vierailija
11/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Samoin, teen isomman annoksen valkosipuli-inkivääri-chilisekoitusta ja annostelen sen jääpalamuottiin pakkaseen. Teen myös ison annoksen pähkinä-mantelirouhetta, jota lisään mm. aamujogurttiin. 

Vierailija
12/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi halunnut blenderiä. Vie vaan hirveästi tilaa tuommoset.

Ilmeisesti sulla ei ole käyttöä sille sitten. Minua ei ainakaan haitttaa vaikka vie tilaa, kun sitä tulee käytettyä niin paljon. Toisaalta mulla ei ole kahvinkeitintä tilaa viemässä. 

Vierailija
13/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten pahantahtoisten ystävien pulinat voi jättää huomioimatta. Eivät he ainakaan mitään hyvää tahdo, kun välittävät negatiivisia viestejä eteenpäin. Kysy häneltä, miksi hän välitti tiedon sinulle.

Vierailija
14/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten pahantahtoisten ystävien pulinat voi jättää huomioimatta. Eivät he ainakaan mitään hyvää tahdo, kun välittävät negatiivisia viestejä eteenpäin. Kysy häneltä, miksi hän välitti tiedon sinulle.

Minäkin kysyin, että miksi haluat pahoittaa mieleni tällä asialla. 

Vierailija
15/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus heittävät munat ja pekonit blenderiin?

Vierailija
16/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei niistä kuulopuheista kannata välittää tippaakaan.  Veit lahjaksi sen, mitä pidit hyvänä.  Ei toisten tapoja voi tietää ihan kaikessa eikä aina olla toisten mieleen.  Kyllä varmaan siellä häissäkin oli jotain ruokaa, mistä sinä et tykännyt tai jotain ohjelmaa mikä ei ollut sun mieleen.  Joten anna olla.

Blenderi on ihan hyvä lahja.  Ja monikäyttöinen.  Eivät sitten ehkä vain ole hoksanneet sitä.  

Sain minäkin joskus lahjaksi vohveliraudan, jolle ei ollut minulla käyttöä ja joskus 10 vuoden päästä lahjoitin sen jollekin eteenpäin.  En silti ole ajatellut, että olipa se huono lahja.  Olen saanut myös kallista ihonhoitoainetta sellaisen hienon setin ja siitä tuli mulle ihottumaa.  Silti arvostan että sain lahjan, käytän sen vaikka jalkavoiteena, kun ei kasvoille käy.  

Vierailija
17/17 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaistottumuksia?  Onks blenderi joku aamiaisvekotin?

Sillähän voi tehdä vaikka mitä!   Olen itse tehnyt nyt  kesällä pakkaseen vaikka kuinka monta rasiaa mansikkasosetta.  Se on aivan ihanaa jätskin kanssa, tai jugurtin tai viilin.  Eikä tarvi niin paljon sokeria kuin hillo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi