Miksi te viette sairaita lapsia hoitoon?
Kommentit (22)
Niin mitä jos soittaisit lastensuojeluun? Toistuvasti tollanen vähättely ei kerro mistään hyvästä vanhemmuudesta. Itse en voisi tehdä noin kertaakaan.
Sen ymmärrän että joskus kiireessä jää huomaamatta lapsen kuume. Pienet kun pystyy toimimaan kuumeessa ja aamu-unisuuden piikkiin saattaa mennä väsymys?
Itse olen mennyt töihin lasten ollessa pieniä ja meidän ryhmis soitti kesken töihin pariin kertaan "lapsen ollessa oksennustaudissa tai ripulissa" kumma miten se yksi ripulikakka loppui kuin seinään!
Aina olen töistä kesken lähtenyt kun soittavat, mutta se että yksi oksentaa on tartuttanut toiset jos on tartuttaakseen. Ei lasta tartte toisten nuolla ja hän voi lepuutella toisessa huoneessa pois hälinästä, ei kai.
Ja onko se oksennustaudin itäminen vuorokausi? Ettei ollut pidempi. Tämä sille joka syyllisti ihmistä joka ei ehtinyt töistä samalta seisomalta.
* Enterosta sen verran että jos kuumetta ei tule mutta lapseen vaikuttaa niin ettei ole hoitokuntonen: kuten ettei pysty syömään, juomaan tai ulkoilemaan niin kyllä lapsi on silloin kotihoidettava.
Lapsen nestehukkaan ja voimien ylläpitoon tarttee kiinnittää huomiota.
En käsitä miten tässä(kin) ketjussa jälleen auotaan päätä tarhalaisten vanhemmista!
Koittakaa nyt käsittää että jokanen perhe on oma kokoneisuus jossa on omat yksilönsä. Oksettaa jo varsinainen ahdasmielisyys ja pienipäisyys toisia kohtaan. Ei voi olla noin köyhä ajatusmaailma ihmisellä. Säälin syvästi.
Omat vanhimmat lapset varmaan mielletään virikelapsiksi kun meillä lapset tutussa tarhassa harrastusten sijasta. Ei se tarkoita että vien lapset hoitoon silti sairaana. Terveenä lapsi sinne PÄÄSEE, ihan niinkuin aikasemmin ollessani töissä.
sitten soittaa tuohtuneena kun on päiväkodista pyydetty hakemaan lapsi kotiin. Sanoo vaan,että joo teki mieli laittaa lapsen huoneen ovi kiinni kun aamulla näin missä kunnosa lapsi oli,silmät kiilsi ja lapsi oli tulikuuma,selitti sitten vaan,ettei löytänyt mittaria. Päiväkodissa sitten löysivät ja kuumetta lähes 40astetta. Tätä on nyt tapahtunut vaikka kuinka monta kertaa! ja on ammatiltaan keittäjä (opiskelija)