Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko sinusta kivan näköistä kun sisrukset on puettu samantyylisiin asuihin?

Vierailija
21.01.2008 |

Siis pojilla vaikkapa samanväriset jokapoikapaidat tai tytöillä mekot samasta kankaasta jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin juhlissa. En tiedä, miten jollain vanhemmalla riittää sitten energiaa siihen arkena.

Vierailija
2/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kun lapsuudessa serkkuni (3 tyttöä) saivat AINA joululahjoiksi samanlaiset lelut. Eikö olisi ollut kivempi saada esim. 3 erilaista peliä, joita sitten olisi voitu yhdessä pelata/vaihdella?

Onneksi mulla on vaan veljiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kamalaa esimerkiksi kun kaksoset puetaan täysin samalla lailla joka päivä, eikä heitä käsitellä yksilöinä.. He ovat aina niin sanotusti vaan Kaksoset

Vierailija
4/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arkena piisaa jokaiselle olla sellaisissa vaatteissa kuin sinä aamuna on puhtaana löytynyt...

Vierailija
5/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei täysin samanlaisia, ainakaan kokonaan. Tytöillä voi olla esim. samanlaiset hatut. Arkena en jaksa välittää.

Vierailija
6/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka periaatteessa se on ihan kivan näköistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin erilaiset vaatteet. Eli samaa kangasta toisella vaikka mekossa ja toisella liivissä tai housuissa tms.

Vierailija
8/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi palvoo niin paljon isompaa veljeä, että on saatava samanlaiset/tyyliset vaatteet.



Useimmiten meilläkin on käytäntönä, että ne vaatteet laitetaan mitä sillon on tarjolla. Mutta kyllä annan periksi myös näille haluille, kun pienempi on niin tyytyväinen, kun saa samanlaiset vaatteet kun isoveljellä on. Lapsilla ikää 6 ja 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi