Lue keskustelun säännöt.
no ei venlagaalan
14.01.2008 |
kampaus oo yhtään parempi. näyttävä puku vaatii laitetut hiukset.
kaunis tyttö, mut tyyli näyttää olevan pikkaisen hakusessa, vaikka olemus huokuu itsevarmuutta. taitaa olla kuitenkin osaksi teeskentelyä. en mäkään kyllä jaksais tehä uraa, jos mies tienais... onhan sillä kuitenkin joku koulutus, kun ja jos Mikko vaihtaa sen nuorempaan, kun ne on viiskyt tai jotain ;))
Hyvin ne pääsee juhlimaan pienen lapsen vanhemmiks...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla