Apua!!! Auttakaa, mulla on naamassa outo uloke missä on kaksi reikää keskellä!!
Onko tämä vaarallista?? lisäksi noista reijistä valuu jotain keltavihreää paksua sitkeää tavaraa!!
Kommentit (19)
varaa äkkiä aika lääkäriin että pääset ulokkeenpoistoleikkaukseen. sädehoitokin on tulossa jatkossa.
mä luulin jo, että olen vähän väsy kun nauran omille jutuilleni täällä, mutta tämä ap veti kyllä pohjat...
MITÄ NE ON!!! itkettää ja pelottaa!!
koska pystyin työntämään vanupuikon niihin sisälle! Ja lääkärin mielestä mussa ei ollut mitään vikaa, pakko kai mennä yksityiselle...
Koittakaa kenkälankkia, lankilla lähtee.
olen jo kuukauden miettinyt mitä nämä kaksi on mun molemmissa kyljissä, kaksi tuollaista pitkää heiluvaa juttua???
Helpottaa identiteettikriisiä ihmeesti.
Jos on, niin suosittelen posliiniversiota.
Ikävällä tavalla noihin naaman karvaulokkeisiin voi jäädä erinäisiä epäesteettisiä aineksia.
nää yltää mun pyllyyn asti kun oikein venytän, ja ne liikkuu!! terv. 16
teidän jutuista säikähtäneenä itku silmässä tutkimaan itseäni ja löysin keskeltä mahaa reiän!! Yritin työntää sormen siitä läpi, ei mene eli ei siitä mitään voi vuotaa että sikäli positiivinen asia? WTF???
Kun mua huolestuttaa kovasti kun siellä on joku elävä kiemurteleva lihanpalanen!!!
elleivät sitten oo vatajan nitriitittömiä!
Anna sille mieluummin lenkkimakkaraa.
Odota,että se lihanpalanen lurpahtaa, kyllä se sitten luiskahtaa sielt pois....
Mun kädet on haarottuneet ranteesta alaspäin viiteen osaan!! Ja hjälp, molemmat kädet vielä! Kaiken lisäks jokaisessa ulokkeessa on jotain kovaa luuntapaista... Kuolenko mä?
Vierailija:
Mun kädet on haarottuneet ranteesta alaspäin viiteen osaan!! Ja hjälp, molemmat kädet vielä! Kaiken lisäks jokaisessa ulokkeessa on jotain kovaa luuntapaista... Kuolenko mä?
Käykää nyt lääkärissä hyvät ihmiset, älkääkä täällä kyselkö!
Ja ota se pois otsalta. se kuuluu alemmas.