Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajalta olet saanut HYVÄÄ seksiä? Vastaan itse: toimitusjohtajalta.

Vierailija
18.01.2008 |

nainen, 35

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yhdenyön juttu erään varaosakauppiaan kanssa.

Enpä olis uskonut,kun kapakasta mukaani otin, millaisen kyydit saan. Aivan loistava suuseksin antaja, vikkelät sormet ja ihanan paksu muna ;)

Vierailija
22/32 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmhh....<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläpä tarkemmin ottaen alkaa nimi M:llä ja Pohjanmaalta...Suomi ON niin pieni maa, etten YHTÄÄN yllättyisi jos kyseessä olisi sama nuori mies =)

Vierailija
24/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimitusjohtaja voi olla myös ulkopuolinen, palkattu henkilö ihan toimitusjohtajan tehtävään. Sitten on yrityksen osakkaita tai itse yrittäjä, joka voi myös toimia toimitusjohtajana.

T. Asiaan ihan oikeasti perehtynyt.

Vierailija
25/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta onkin japanilainen !

Vierailija
26/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta seksiä olen ylivoimaisesti saanut jo reilun 15 vuoden ajan omalta mieheltäni, joka siis ammatiltaan palomies. Eli vastaan siis PALOMIES.

Vierailija
27/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kahdelta sellaiselta! ;)

Vierailija
28/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toimitusjohtaja on yrityksen hallituksen valitsema yrityksen toiminnasta vastuussa oleva henkilö. Toimitusjohtajan tehtävään valitun henkilön ammatti voi olla mikä tahansa, yleensä tietenkin yrityksen toimintaan liittyvä pätevyys sekä hallinnollinen kokemus on eduksi.

Käsitteet " ammatti" , " tehtävä" ja " virka" ovat kaikki erillisiä niissä on eri nimikkeet joita ei pitäisi sekoittaa.

Vierailija
29/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne osaa työnsä. Sairaanhoitajalta, ekonomilta, lääkäriltä, humanistilta etc. ei saa yhtä hyvää pillua.

Vierailija
30/32 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... parhaat kyydit olen saanut duunareilta :)

Vierailija
31/32 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiiä mikä ton oikee amattinimike on? Mutta mieletön sorminäppäryys ja kestävyys:)

Vierailija
32/32 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka myöskin ' ' toimitusjohtaja' ' oma miehein! Seeksikästä ku mies tulee töistä ja tuoksuu metsälle ja moottoriöljylle!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä