Minkä ammatin edustajalta olet saanut HYVÄÄ seksiä? Vastaan itse: toimitusjohtajalta.
Kommentit (32)
vieläpä tarkemmin ottaen alkaa nimi M:llä ja Pohjanmaalta...Suomi ON niin pieni maa, etten YHTÄÄN yllättyisi jos kyseessä olisi sama nuori mies =)
Ja toimitusjohtaja voi olla myös ulkopuolinen, palkattu henkilö ihan toimitusjohtajan tehtävään. Sitten on yrityksen osakkaita tai itse yrittäjä, joka voi myös toimia toimitusjohtajana.
T. Asiaan ihan oikeasti perehtynyt.
parasta seksiä olen ylivoimaisesti saanut jo reilun 15 vuoden ajan omalta mieheltäni, joka siis ammatiltaan palomies. Eli vastaan siis PALOMIES.
ja vielä kahdelta sellaiselta! ;)
Vierailija:
Toimitusjohtaja on yrityksen hallituksen valitsema yrityksen toiminnasta vastuussa oleva henkilö. Toimitusjohtajan tehtävään valitun henkilön ammatti voi olla mikä tahansa, yleensä tietenkin yrityksen toimintaan liittyvä pätevyys sekä hallinnollinen kokemus on eduksi.Käsitteet " ammatti" , " tehtävä" ja " virka" ovat kaikki erillisiä niissä on eri nimikkeet joita ei pitäisi sekoittaa.
Ne osaa työnsä. Sairaanhoitajalta, ekonomilta, lääkäriltä, humanistilta etc. ei saa yhtä hyvää pillua.
... parhaat kyydit olen saanut duunareilta :)
tai en tiiä mikä ton oikee amattinimike on? Mutta mieletön sorminäppäryys ja kestävyys:)
Joka myöskin ' ' toimitusjohtaja' ' oma miehein! Seeksikästä ku mies tulee töistä ja tuoksuu metsälle ja moottoriöljylle!:)
Oli yhdenyön juttu erään varaosakauppiaan kanssa.
Enpä olis uskonut,kun kapakasta mukaani otin, millaisen kyydit saan. Aivan loistava suuseksin antaja, vikkelät sormet ja ihanan paksu muna ;)