Kuvaile miltä näyttää tuntemasi siivooja?
Kommentit (8)
itse tehty pörröpermis ja huonot hampaat (sellaset hoitamattoman näköiset ja osa puuttuu). Ihan oikeesti.
Toinen on vajaa kuuskymppinen, laiha kuin tikku, lyhyt tukka, permis (himpun verran siistimpi kuin edellisellä).
Molemmat käyttää vanhahtavia vaatteita ja eivät ole käyneet muuta kuin pakollisen koulun. Asuvat vuokralla.
Kolmas on eläkkeellä oleva. Hoiti lapsiaan kotona niin, että meni töihin vasta kun menivät kouluun. Siisti, itsestään huoltapitävä, simpsakka kuusikymppinen. Vaatevarastoa on muutettu/lisätty myös tällä vuosituhannella. Hänelläkään ei ole juurikaan mitään koulutusta. Mutta täysin " eri kaliiberia" kuin edelliset.
1. Lähemmäs kolmikymppinen, viehättävä ja älykäs nainen. Oranssit hiukset, luonnonkiharat, pukeutuu persoonallisesti. Luonnon ystävä. Hänestä tulee vielä joskus jotain.
2. Lähemmäs viisikymppinen kulahtanut muija, niin henkisesti, kuin ulkoisestikin. Puhuu paljon, tekee vähän. Pari hammasta puuttuu, tukka palanut permis. Vaatteet 90-luvulta, samoin asenne.
3. Urheilullinen sporttipakkaus. Timmissä kunnossa kahdesta pienestä lapsestaan huolimatta. Vaalea tukka, suora ja ponnarilla yleensä. Pukeutuu tennareihin ja muutenkin urheilullisesti. Yrittäjä.
olin 40+ käydessäni koulutuksen ja toimin muutaman vuoden.
Olen jo kouluttautunut uuteen akaan, kevyempään kun ikää tulee. Kaikki järestään luulee yli 10v nuoremmaksi, väliin enemmänkin ja mulla ikää 52!
Olen pieni ja siro blondi. Uskomatonta, ei voi olla totta on ensimmäiset sanat yleensä kun tulee puheeksi että minulla viisi lasta kuusi lastenlasta.
Näissä kotiäideissä näkee hompsuisia, lihavia nuoria jotka näyttävät ainakin sen 10v vanhemmalta ja enemmänkin.
lapsiperheen äiti, nelikymppinen, puhelias ja mukava, huoliteltu ulkonäkö, sporttisen oloinen. Toinen on myöskin yksityisyrittäjä, hieman miehekäs, lapsiperheen äiti, mukava ja tavallisen näköinen, ei erityisen kiinnostunut ulkonäöstään. Nämä siis meidän kivat siivoojat.
Ei eroa muista ikäisistään. Tavallinen 6-kymppinen nainen.
ja toinen lempeämmän näköinen vaalea, polkkatukka.