hei sinä yli 100 kiloinen nainen! pikku kyssäri!!
mitä olet syönyt tänään?
aamupala, lounas, päivällinen, iltapala ja välipalat.. kiinnostaa :)
Kommentit (69)
kalahtiko arkaan paikkaan?
saa kai sitä ihmetellä ku pääse kiloistaan eroon ku viitti ruokaa laittaa vaan korvaa sen hampparilla ja ranskalaisilla!?
siis haloo.. pitäs kai aikuisella naisella olla sen verran itsehillintää et kattoo mitä moskaa sinne suuhu tunkee jatkuvasti.
t. olinkoha se 19
Nää haukkujat saa lisää aiheita vain! Yks syö liikaa, toinen liian vähän... Mitähän ne ite on syönyt...
jokainen tehköön mitä haluaa.
itte sitä vaan ajattelee nii eritavalla ku haluaa pitää vartalon timmissä kunnossa..
onko se HOIKKIEN vika että LIHAVAT ovat LIHAVIA???
hohhoijaa taas.
kuka kieltää lihavaa syömästä? tai laihaa.?
mutta kyl mä jos mulla olis noinki paljo elopainoa jättäsin ne suklaat syömättä ja keskittysin terveellisempään elämään.
Ei ole hoikkien vika mutta onko se sinulta pois jos joku luhava syö enemmän kuin sinä?
elämäntapa remontti ja kuntoilut käyntiin. Ettekö ole katsoneet muka yhtään jaksoa Olet, mitä syöt sarjasta? Tai Suurin pudottaja ohjelmaa??
Tiedätte varmasti kaikki riskit, joita ylipaino tullessaan tuo?
Mutta onhan se niinkin, ette tiedä paremmasta niin ei ole motivaatiota.
Sairauksia on kymmeniä, jollei satoja mitkä teitä tulevaisuudessa odottaa!!
ilmaisin vain oman mielipiteeni.
mitä sit ku nää syöpöt sairastuu, niin kuka ne hoidot maksaa.?
ja musta nyt on vaan jotenki etovaa ku ite on vaikka syömässä raxissa niin sellanen neljän leivän uuni astelee siihe etee vetää pitsaa.. on se vaan nii oksettavaa,,,
Ja saatte vieläpä ruokaa hoitonne jälkeen.
no minä olin raxiSSA syömässä pitsaa..
.. saahan sitä herkutellakin kunhan sitten liikkuu senkin edestä.
muistathan sen?
että hoikat elävät vain salaateilla? siksikö ette jaksa laihduttaa?
kuulkaas, välillä voi käydä pitsalla, mutta sitten palataan arkeen ja maistuvaan kotiruokaan ja käydään taas siellä pumpissa :) :)
ottakaas lyylit oppia =)
t. se hoikkis joka oli raksissa yht aikaa neljän leivän uunin kans :D
jos se sun mieltäs parantaa :D:D
(en kyllä ikinä vois.. :)) mut njää. mitä se hyödyttäs täällä kusettaa?
ennemmi mä lähen ulos reippailee ku löhöän sohvalla sipsien kans
125kiloset vetää intona naamaan salaatteja :D
Meidän ei tarvitse käydä missään pumpissa. Pelkkä kehon kannattaminen jo kuluttaa enemmän kuin sun liikkumiset.
mut jotai järkee noihi naposteluihi. enpä usko et yskää lihava haluis oikeesti olla lihava vaan mielummi olis hoikka ?
se on täyttä paskapuhetta joka muuta väittää.
kukapa ei haluis näyttää seksikkäältä? ja lihavuus ei oo seksikästä, ei todellakaa vaikka miten päin asiaa kattos.
Ja mielestäni moni ihminen on seksikäs jo sisäisesti, toisin kun nää valittajat täällä. Mieluummin miehenä ottaisin ison naisen joka sinut syömisensä kanssa kuin idioottia joka kyttää raxissa mitä muut syö ja itse syö siinä samalla muttei huomaa sitä...
t. 27 (kommentoi nyt jotain ilkeää siihenkin viestiin, jooko?)
ylipainoisuus on seksikästä ovat nämä ns. " lihottajat" . olette varmaan kuulleet?
tai voiha ne miehet esittää et ovat kiinnostuneita mut haaveilevat aivan muusta..
ja sit siitä raxista, eihä se herranjestas ollu mittää kyyläämistä mut jos sellanen perä istuu edessä nii väkisinhä sen näkee :D :D :D
ja tosiaa tuli kyllä itselläki syötyä sitä pitsaa iha kivasti.. :)
läski on se reilut 100kiloa. kyllä sen ihmisestä huomaa onko itsekuria olla syömättä vai ei.
Joskus otan kotoan ruokaa mukaan, mutta nyt ei ole varaa sellaiseen. Oli todella itsekästä ylipäätään syödä hedelmiä. Laiskotti. En ole nukkunut sitten maanantain ja sunnuntainvälisen yön.
4