Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei sinä yli 100 kiloinen nainen! pikku kyssäri!!

Vierailija
15.01.2008 |

mitä olet syönyt tänään?

aamupala, lounas, päivällinen, iltapala ja välipalat.. kiinnostaa :)

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako teidän lapsennekin noin? Mitä sanoisitte jos lapsenne haukkuu lihavia lapsia?

Vierailija
42/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kyllä sorretaan samalla lailla hoikkia kuin lihavia.

eihä tää mitää kiusaamista oo, patistellaan vaan toisia hankkimaan terveelliset elämäntavat!! etkai halua että lapsesi on myös ylipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää mölyt mahassanne!! Eihän kukaan tule teillekään kommentoimaan että lopeta se röökin poltto/viinan juonti/herkkujen syönti.

Vierailija
44/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on noin herkkä ettei kestä kuulla painostaan mitään.

ylipainoiset lapset ne vasta surullinen näky onki :(

Vierailija
45/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, normaalipainoinen nainen.

Vierailija
46/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala

Kahvia, mukillinen rasvatonta vadelma-persikka jogurttia, ruisleipä, kurkkua

Välipaloina

Banaani, 2 x omena, kahvia

Päivällinen

Pikaruokapaikassa hampurilaisateria

Iltapala

Munkki, 2 leipää, meetwurstia, kurkkua, pala aurajuustoa, PepsiMaxia

Eli paljon ja epäterveellistä tänään(kin).

Vierailija
47/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enpäs laitakaan syömisiäni tähän kun tuli tästäkin haukkumisketju.

Vierailija
48/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokeilkoon 1 kk olla syömättä herkkujansa (vaikka siihen ei olisi tarvettakaan) ja tulkoon sitten huutelemaan kuinka helppoa on laihduttaa!!

Siihen tarvitaan paljon motivaatiota, oikeita ohjeita mm. liikkumiseen ja syömiseen sekä kannustusta!!

Jokainen ei siihen pysty ensimmäisellä kerralla eikä välttämättä vielä kymmenennelläkään mutta asiaa ei ainakaan auta että täydelliset laihat täällä kertoo rax kokemuksistaan ja haukkuu ihrakasoiksi!

En heti uskoisi aikuiseksi ihmiseksi. Eivätkä kyllä taida ollakkaan!

Minulta paljon tsemppiä kaikille Laihdutuskuurin aloittaneille!

Vierailija
49/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aamupalaa (söin edellis-iltana joten aamulla ei maistunut)

Lounaaksi 1,5 perunaa ja maksaleikkeitä, salaattia

1 työkaverin tarjoama suklaakarkki

Kerrosruisleipä

Kävin kylässä ja join kakkukahvit, pieni pala suklaakakkua

Sen lisäksi vettä, vissyä ja maitokahvia.

En siis syö paljon, syön vain väärin.

Vierailija
50/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, harva ihminen on seksikäs ja mielummin sit sellainen muodokas

Vierailija
51/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mansikka vadelma kaurahiutale smoothie ja pari mandariinia

Lounas edellisen päivän kanasalaatin jämät, salaattipohja kanaa, tomaattia, ananasta ja pari ruokalusikallista kastiketta

Välipala päärynä ja pari porkkanaa

Päivällinen Hirvikeittoa Rasvatonta maitoa

Illalla Ruisleipä kinkulla ja juustolla. Päärynä ja mandariineja

Päivän aikana tuli juotua myös 4 isoa kuppia kahvia ja paljon vettä.

Bmi on 46 tai ainakin oli jouluna kun viimeksi kävin puntarilla. En omista vaakaa.

Vierailija
52/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huomaan että 2-3 kiloa tullut ylimääräistä niin itse kyllä saan sen helposti pois.

Luulis että jokaisella alkais hälytyskellot soimaan jo heti muutaman kilon nousun jälkeen, mutta ei.

Ummistetaan vaan silmät ja jatketaan mässäilyä.

Älkääkä lihavat ihmetelkö yhtään että me normaalipainoiset halutaan pitää paino siinä samassa eikä anneta itsemme pursua muodottomaksi.

Vierailija
53/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pieni kulhollinen rasvatonta jugurttia ja vettä, töissä muutama kuppi kahvia rasvattoman maidon kans.

Eka välipala activia- jugurtti ja vettä.

Lounaaksi puolet jauhelihaperunasoselaatikosta (siis siitä normaalikokosesta. syön laatikosta aina kahtena päivänä)ja vettä, kahvia rasv. maidolla.

Päivällinen oli jauhelihakeittoa, jota söin lautasellisen. Lisäksi 3 perunalimpun siivua voilla ja juustolla. Juomaksi vettä.

Illalla vaan kahvia, koska en jaksanut tehdä iltapalaa.

Mitat 114 kg/171 cm. Liikun työssäni erittäin paljon (päivässä askelmittariin tulee n. 10000 askelta) ja hyötyliikuntaa tulee harrastettua. Tällä hetkellä en laihduta, koska ei oo minkäänmoista inspiraatiota...

Vierailija
54/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä mitä minä, 107kg painava olen syönyt tähän mennessä ja mitä arvelen syöväni vielä:

- herätys klo 9, vapaapäivä, mutta heti herättyä imurointi sekä pyykit koneeseen, sitten vasta söin

- kahvikuppi, jossa väriksi vähän rasvatonta maitoa sekä 6 viipaletta ruispaahtoleipää voideltuna levillä (punaisella)

- leivoin, ja maistelin taikinaa pari pikkulusikallista

- keitin lisää kahvia ja söin kakkupalan sekä purkin bulgarianjogurttia

- tein kastikkeen possunlihasta, jossa perinteisen ruskean kastikkeen joukossa porkkanaa, parsakaalta ja kukkakaalta, lisäksi keitinperunoita (syömme kohtapuoliin kunhan mies tulee töistä), ja juomaksi 2-4 lasillista rasvatonta maitoa

- illalla todennäköisesti syön vielä leipää ja maitoa, sitä samaa ruispaahtista (en käytä koskaan muuta päällistä kuin leviä, harvoin jos on hyviä tomaatteja niin niitä laitan)

Eilen söin aamulla leipää sekä bulgarianjogurtin, lisäksi kahvia ja voisilmäpulla. Päivällä 3 kuppia kahvia, sekä sitruunapiirakkaa 2 palaa. Illalla itsetehtyä kebabia riisillä, valkosipulikermaviilikastiketta, kebabkastiketta, puolet lautasesta oli onneks kuiten salaattia + tomaattia + kurkkua. Maitoa meni 4 lasillista, sitä juomme paljon.

Ei ole mitkään terveelliset syömiset mulla. Elän työn vuoksi melko epäsäännöllistä elämää, joten sitä tulee sitten hotkittua ihan pöljänä. Mutta jos jotain ansioita on, niin tämä: en koskaan syö irtokarkkeja tai muitakaan makeisia, en sipsejä enkä popcorneja. Limsaa juon ehkä kerran 2 kuukaudessa. Alkoholia emme käytä kuin pari kertaa vuodessa. Kunto mulla on ihan kohtuuhyvä vielä, mutta rehellisesti sanon, että terveyden kannalta haluaisin laihtua, ulkonäöllisesti en (vielä) vihaa itseäni.

Vierailija
55/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä luulisi ihmisten tietävän kaikki ne riskit jotka ylipainoisia vaanii=o

Vierailija
56/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on näin SAATANAN ilkeitä toisilleen? EIkö feminismin jo pitäisi kukkia ja noustas vastarintaan vain miehiä kohtaan. kaikille kelpais lukea kirja " helvetissä on erityinen paikka naisille jotka eivät pidä toistensa puolia"

Tää on ku kakarat tappelis, lapsihan osaa olla kaikista ilkein toiselle.. Mut me naiset vaa ollaa pahimpia, ja sitte ihmetellää miksi paras kaveri kävi panemassa omaa miestä.. VOIH. Opetelkaa pitää toistenne puolta ni ehkä ne miehetki jäis kiinni useemmin.

Oon sanonu mun kavereille ja ystäville että siinähän nussii mun miehen kanssa jos siltä irtoo... on se vaan niin et ainut ketä voi syyttää on se OMA mies.. Ja kai se sen tekee kun on onneton.. (vähä vaihtui aihe, mut oikeesti ihmettelen miksi naiset on näin ilkeitä toisilleen)

Vierailija
57/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi keskittyä itsensä ja muiden kannustamiseen eikä ilkeilyyn. Huomaatte nopeasti, että omakin elämänlaatunne siitä paranee. Saatte ystäviä esimerkiksi! Nää on näitä minä olen vain rehellinen -tyyppejä. Sillä tekosyyllähän saa sanoa kelle tahansa mitä tahansa, vaikka siitä pelkkää pahaa mieltä seuraisikin.

Vierailija
58/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he usein korvaavat kunnon aterian jollain korvikkeella. Tai eivät syö aamupalaksi tai lounaaksi juuri mitään! Sehän on nyt se SUURIN VIRHE minkä voi tehdä!

Jos syö kunnolla heti aamusta ja koko päivän 3-4 h välein ja vieläpä sellaista ruokaa josta saa paljon kuituja ja ravintoaineita niin illalla ei enää niin helposti sorru roskaruokaan tai mihinkään suklaavälipaloihin.

Useinhan lihavilla on ravintoaineiden puutteita eikä ihmekään jos lukee näitä menyitä?!

Ja monet syövät nyt aivan liian PALJON leipää ja liian vähän VIHANNEKSIA. Ja niitä hedelmiäkin voisi syödä sen 4-5/päivä, mutta ei banaaneja.

Vierailija
59/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en ole vielä ehtinyt syömään, kohta ajattelin hakea viinirypäleitä

Vierailija
60/69 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammallakin yli 100kiloisella (joka uskaltautui tähän kirjoittamaan, rohkeita olette!) näkyi samat 2 asiaa.

Syövät kovin pieniä, välipalantyyppisiä aterioita oikean aterian sijaan pitkin päivää ja sitten retkahdus tapahtuu TOTTAKAI, koska NÄLKÄ on niin kova. Olen itsekin ylipainoinen, 80kg/175cm, mutta kyllä mä syön vähintään yhden, mieluiten kaksi OIKEAA ateriaa päivässä.

Toinen joka osui silmään oli useammalla tuo " poikkeuksellisesti tänään sokerilimua, kun lightia ei ollut" tai " poikkeuksellisesti 300g karkkia" . Jos haluaa laihtua (enkä sano että pitää, ihan on jokaisen oma valinta, pitäis olla oma eikä miehen muuten) mutta JOS haluaa laihtua, kannattaa pitää ensin pari viikkoa ruokapäväkirjaa MUUTTAMATTA vielä mitään ruokailutottumuksia. Olen melko varma, että nämä jotka " ' poikkeuksellisesti" syövät silloin tällöin sipsipussin tai 300g karkkia tai hampurilaisaterian tai pizzaa, huomaavat että joka päivälle tulee joku " poikkeuksellinen" ...

Hyvää kevättä kumminkin kaikille, kokoon katsomatta. En tarkoittanut tällä ketään loukata, kunhan vaan huomasin nuo kaksi juttua, jotka toistuivat monilla yli 100kiloisilla.