Miksi homo ei saa yrittää " muuttua" heteroksi, vaan häntä painostetaan pysymään homona?
Huono termi tuo " muuttua" , älkää takertuko siihen. En keksi nyt parempaakaan.
Kommentit (60)
Jos ei osaa hengittää tai käydä edes paskalla ilman pyhiä ohjeita niin jo on päässä vikaa.
sitä edellisenä huvitti panna transuja. NOT. Todella onnettomia perusteluyrityksiä selkeälle henkiselle väkivallalle.
Mistä se kertoo että tähän asiaan tarrataan näin raivokkaasti? Mihin se paheksumisn ja kontrollointienergia sitten suunnattaisiin, jollei olisi homoja? Ei ole vielä seuraava kohderyhmä mietittynä?
kuuluu se, että aina pitää olla joku vihollinen. Venäjä. Iran. Pahan akseli. Elokuvien tummapintaiset yhteisöä uhkaavan pahan symboleina. Ehkä tämä sama koskee ihmisyhteisöjä kaikissa mittakaavoissa. Maailmanpolitiikassa on suurvallat-arabimaat-akseli. Suomen kansan yhteinen sylkykuppi on tällä hetkellä lihavat, joita on oikein kansalaisvelvollisuus solvata. Uskovaisilla on homot. Pitäis vielä miettiä että mitä tämä nykyaikana oikeasti palvelee? Joku aggression purkukanava? Voitaisko keksiä jotain muita keinoja kuin ihmisryhmien kimppuun käyminen?
' terapia' ei ole mitään terapiaa. Terapian tarkoitus on auttaa ihmistä pääsemään sinuiksi itsensä kanssa, ei muokata potilaasta seksuaalisuutensa kieltävää sekopäätä.
Tämä on taas niin typerä aihe, ettei muusta väliä. Ap' kin kaikessa avarakatseisuudessaan on jo paljastunut uskovaiseksi päänsilittäjäksi, jonka mielestä homoudesta voi parantua.
voiko homo olla uskova? Salliiko homoyhteisö kristillisen elämäntavan ja myös sitoutumisen sellaiseen yhteisöön, joka sallii homojen ihmisarvon loukkaukset. Niin kuin tässäkin ketjussa sanottiin, että Raamattu on täynnä hevonkakkaa, niin näin myös sanotaan paljon homoyhteisön sisällä.
Salliiko sitten kristillinen yhteisö homoseksuaalisuuden, tässä on ongelmia, mikäli homo ei pidättäydy seksistä hän on vapaata riistaa arvostelulle.
pahimmassa tapauksessa kristitty homo tulee syrjityksi niin homopiireissä kuin kristillisissä piireissäkin
tähän vastaa osaltaan aslan ja se on niitä harvoja paikkoja jossa voi tunnustautua sekä homoksi että kristityksi. Näitä paikkoja tulisi olla useampia, koska aslan on niin muutosorientoitunut
Kyllä homollakin on oikeus uskoa järjettömästi johonkn näkymättömään juttuun ja palvoa sitä mielenterveytensän uhalla.
Saataisiin toinen toisiin aatoksiin sen suhteen, että onko se toisen peräreikä seksikäs vai ei. Itse en VOI ymmärtää homoutta - en sitten niin millään; siis sitä itse seksiaktia siis.
Ja kyllä - minulla on yksi läheinen homomies ystävä, lukuisia homoja työkaverina ja sukulaisistakin löytyy 3 homoa. Eli ilmiö sinänsä ei ole outo / pelottava / vieras tmv. En vain ymmärrä sitä alkuunkaan. Onhan nainen nyt paljon eroottisempi kuin mies ;-), vai väittääkö joku vastaan? (Ja silti hetero olen :-)).
Vierailija:
Saataisiin toinen toisiin aatoksiin sen suhteen, että onko se toisen peräreikä seksikäs vai ei. Itse en VOI ymmärtää homoutta - en sitten niin millään; siis sitä itse seksiaktia siis.Ja kyllä - minulla on yksi läheinen homomies ystävä, lukuisia homoja työkaverina ja sukulaisistakin löytyy 3 homoa. Eli ilmiö sinänsä ei ole outo / pelottava / vieras tmv. En vain ymmärrä sitä alkuunkaan. Onhan nainen nyt paljon eroottisempi kuin mies ;-), vai väittääkö joku vastaan? (Ja silti hetero olen :-)).
Jos laitetaan peräreikä ja pillu vierekkäin, niin onko se nyt niin huima se ero seksikkyydessä. Siisti peräreikä voi olla paljon nätimpi kuin ruma pillu. Ja entäs sitten kyrpä tai kassit. Siinä vasta uljas näky... Hohhoijjaa.
mutta ei se tarkoita sitä että hänestä olisi tullut hetero tai että hän kokisi pillut seksuaalisesti puoleensavetävinä. Se tarkoittaa sitä, että hänestä on tullut seksuaalisuudestaan ahdistunut homo. (Voi toki olla että hän on ollut sitä alunpitäenkin jos on hakeutunut seksuaalisen identiteetin muuttumiseen tähtäävään " terapiaan" .)
Telsusta tuli kerran dokkari jostain tällasesta yhteisöstä, jossa esiintyi sitten homoudestaan " parantunut" mies. Kuvaavaa oli että ainoan kerran kun hän hymyili, oli puhuessaan entisestä miesystävästään.
Monet eivät kuitenkaan uskoa, että tälläinen käännytys on edes mahdollista. Että sillä ainoastaan saadaan suuntautumistaan häpeävä homo pisteseen, jossa hän ei enää toimi mielihalujensa pohjalta vaan oppii vain normiheteron mallin.
Kannattaa miettiä miksi heidän pitäisi muuttaa mitään itsessään? Missä on syy, että homous saa heidät häpeämään ja he toivoisivat vain olevansa massaa? Syyhän nimittäin löytyy ympäristöstä, niistä ihmisistä ja yhteisöistä, jotka arvostelevat sinua tuon ominaisuuden perusteella.
Itse koen, että tuollainen käännytys voisi verrata vaikka hiustenvärjäämiseen. Siis jos ei halua olla blondi niin voi värjätä hiuksensa ruskeiksi, mutta se ei silti poista sitä faktaa, että tulee aina olemaan blondi.
Olisiko meissä kaikissa kuitenkin mahdollisuus tuntea seksuaalista vetoa molempiin sukupuoliin, ja kasvatus / kokemukset ym. seikat vaikuttavat siihen, miten sitten sukupuoliselta elämältämme suuntaudumme?
Ja sanottakoon, että todella ihmettelen sitä järjetöntä aggressiivisuutta, jolla porukka hyökkää yhtä hemmetin KYSYMYSTÄ vastaan!? Mikä siinä niin hirveästi ahdistaa? En ole mielestäni ottanut voimakkaasti kantaa mihinkään suuntaan, enkä voi sitä tehdäkään, koska minulla ei sellaisia kantoja ole. Eikö tässä maailmassa saa enää etsiä vastauksia asioihin, jotka askarruttavat?
Tästä poikkeuksena kiitän muutamaa fiksua vastaajaa. Niin että mikäli jolla kulla on vielä jotain muutakin sanottavaa kuin kaikki edellä luetellut haukkumasanat ja " nokkeluudet" , niin olisi kiva kuulla ajatuksianne!
ap
Jos tässä nyt tälle linjalle lähdetään, niin KYLLÄ minusta p****i on " kauniimpi" ja eroottisempi elin, kuin p***eli ;-) - ainakin miesnäkövinkkelistä katsottuna; eli niin, että minulla olisi se elin, joka seksuaalisessa aktissa työntyisi toisen henkilön *grhm* paikkoihin, niin ennemmin sitten se naispuolisen elin!
Ihminen kuitenkin ulostaa joka päivä siitä rei' ästä, mihin toinen mies työntyy - not a pretty picture.
Terveisin; nolo 64, joka nyt äityi tälle pissa-kakkalinjalle jutuissaan..
Vierailija:
Tässä yhteydessä kannattaisi varmaan myös miettiä syitä siihen, MIKSI se seksuaalisuus on alun perin lähtenyt kasvamaan kieroon?
Olisiko meissä kaikissa kuitenkin mahdollisuus tuntea seksuaalista vetoa molempiin sukupuoliin, ja kasvatus / kokemukset ym. seikat vaikuttavat siihen, miten sitten sukupuoliselta elämältämme suuntaudumme?
Eli heteroudesta poikkeava seksuaalisuus on kieroutunutta?
Tiesitkö, että 75% ihmisistä on biseksuaaleja? Todellisia heteroita on oikeasti todella vähän.
Olen samaa mieltä vastenmieliseksi haukkumasi kirjoittajan kanssa siitä, että homoilla seksuaalisuus on kasvanut " kieroon" . Mutta niinhän se on useimmilla heteroillakin - kukapa meistä olisi täysin eheä ja oikeaoppisesti seksuaalinen?
Ei pidä ottaa niin hirveästi itseensä.
Jos olisit lukenut tuon tekstini, ja sisäistänyt ajatukseni tarkkaan, olisit huomannut, että itseasiassa juuri kirjoitin samaa, kuin sinä. Suuri osa ihmisistä on bi-seksuaaleja. Silti marginaalinen osa porukasta harjoittaa homoutta tai lesboutta ns. " ryppyotsaisesti" - miten siihen ollaan ajauduttu? En usko, että ihminen syntyy homoksi tai lesboksi.
Se, jota haukuit vastenmieliseksi.
Tämä aihe saa jostain syystä mut aina hiiltymään. En voi vaan uskoa, että maailmasta löytyy sellaisia megaidiootteja joille homoseksuaalisuus on jotenkin väärin, outoa tai kieroon kasvamista.
Todella monet ihmiset ovat sen ristiriidan edessä, että haluavat sekä uskoa Raamattuun että olla sellaisia kuin ovat. En yhtään ihmettele, että se on heille todella vaikeaa!
Eikä siinä auta yhtään, että muut ihmiset väheksyvät jompaa kumpaa tekijää: joko heidän uskoaan tai heidän suuntautuneisuuttaan.
ap