Miksi homo ei saa yrittää " muuttua" heteroksi, vaan häntä painostetaan pysymään homona?
Huono termi tuo " muuttua" , älkää takertuko siihen. En keksi nyt parempaakaan.
Kommentit (60)
parantua toisin kuin heille on uskoteltu :)
Uskoisin teitä aivopestyjä hölmöjä jos tuntisin jonkun parantuneen homon niin hyvin että hän olisi paras ystäväni eikä kyse olisi uskonnollisen painostuksen seurauksena tapahtuneesta " parantumisesta" . Jos nämä ehdot ei täyty, koko juttu on pelkkää suunsoittoa. Miettikää idiootit itse miten paljon yrittämistä itseltänne vaadittais siihen että muuttuisitte itse lesboiksi.
Edes asiallista kysymysta ei saa esittää, koska silloin on idiootti ja fundamentalisti.
Oikeasti, mikä teitä oikein vaivaa? Miksi asiasta ei voi keskustella? Miksi ette elä ja anna toisten elää?
ap
pysymään heterona, jos päättäisin muuttua lesboksi. Ihan normaalia! :)
Nyt ei puhutakaan puolisoista, kuten hyvin tiedät.
jossa homo uskovainen yritti parantua. Se mies oli säälittävä, se uskovaisten porukka oli SÄÄLITTÄVÄ. Siitä hommasta näki kilometrin päähän mitä vahinkoa teki miesparalle se, ettei hän saanut olla oma itsensä vaan yritti muuttua joksikin mitä ei ole. Sen jälkeen ei ole sympatioita herunut tämäntyyppiselle uskonnollisuudelle.
kenestä tässä sitten puhutaan jos ei puolisoista tai muista läheisistä? Kuka muu ottaisi kantaa toisen sukupuoliseen suuntautumiseen tai sen muuttamispyrkimyksiin?
Mutta minun täytyy sanoa, että asenteeni muuttui esim. Aslania kohtaan koluttuani läpi heidän nettisivunsa. Ainakin sivuston perusteella he suhtautuvat asiaan hyvin realistisesti, eivät painosta ketään " muuttumaan" mutta korostavat ihmisen oikeutta pyrkiä muutokseen ITSE niin halutessaan.
ap
Vierailija:
kenestä tässä sitten puhutaan jos ei puolisoista tai muista läheisistä? Kuka muu ottaisi kantaa toisen sukupuoliseen suuntautumiseen tai sen muuttamispyrkimyksiin?
tämä homovaino on uskovaisten piirissä asia jonka muisto vaietaan häpäestä kuoliaaksi. Sitten joskus 50 vuoden kuluttua kun meistä aika alkaa jättää asiasta aletaan puhua häpeätahrana uskonnon historiassa.
että manipuloi, uhkailee, kiristää ja tekee ihmisten elämästä yleensä kurjempaa.
Olisi vähän huonoa mainosta.
Tokikaan ei mikään estä homoa olemasta seksuaalisesti epäaktiivinen jos kokee sen uskontonsa vastaiseksi, mutta harvoin päästään siihen, että voisi olla heterosuhteessa joka on tyydyttävä molemmille osapuolille. Paitsi tietysti jos on alunperinkin ollut bi.
Te vain kieltäydytte näkemästä asiasta muita kuin yhden puolen - sen, mikä teitä sattuu miellyttämään. Voisi avartaa maailmankuvaa, kun katsoisi välillä asioita muidenkin ihmisten silmin.
ap
uskovaiset homopapat puivat asiaa. Kuinka heiltä vietiin oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan parisuhteessa ja hyvällä omallatunnolla. Se on niin suunnattoman surullista. Että miten ihmiset voi tehdä toisilleen tämmöistä.
Aslan kiristäisi ihmisiä luopumaan homoudesta. Hmmm. Koeta uudestaan?
ettet vain sortuisi ylitulkintaan?
Oletko sinä yksi ja sama ihminen joka näitä tämmöisiä suoraan sanottuna tyhmiä uskonto-aiheisia aloituksia tehtailet? Vai onko kaikki fundamentalistit tyhmiä, kaikki? Onko tyhmyys itse asiassa fundamentalismin edellytys?