Miksi joillain on tynnyrimäinen vartalo ja tikkujalat. Se on mielestäni rumin naisen muoto, mitä on
olemassa. Sitten nämä vielä laittavat sen tynnyrimäisen osan päälle jonkun säkintyyppisen vaatteen, jolloin ne tikkujalat oikein korostuvat. Niihin laitetaan kapeat housut.
Miksi ihmeessä jotkut ihmiset ovat niin kummallisen muotoisia.
Ja siis itseäni en kehu. En ole hääppöinen minäkään, mutta ihmettelen.
Missä on teidän mielestänne ruminta, jos liikaa rasvaa kertyy?
Kommentit (26)
anoppipuoleni on juuri tuollainen tynnyrityyppi. Jalat ovat aivan luisevat. Sääretkin kuin anorektikolla. Erikoiselta tosiaan näyttää. Hän käyttää tosin tavallisia hameita tai mekkoja. Ei pukeudu semmoisiin säkkeihin, joiden kanssa kapeat housut.
on se tynnyrimäinen vartalo, on yleensä aivan pieni peppu. Se pahentaa epäsuhtaa.
Näiden omien patukkajalkojeni tilalle. Edes laihdutus ei hoikenna jalkoja tarpeeksi.
en käytä pahalla, vaan ihan siksi, että se kuvaa asiaa hyvin.
mutta enpä pidä omastanikaan. Birdiin olen hieman taipuvainen, mutta kyllä lantiolle, peppuun ja reisinkiin rasvaa kertyy.
Vierailija:
Miksi ihmeessä jotkut ihmiset ovat niin kummallisen muotoisia.
vaan kävelee selkävaivaisena. Kananattaisi alkaa harrastamaan esim vatsatanssia. Alkoholin käyttö kerryttää rasvaa myös juuri keskivartaloon.
vartaloisilta pitäisi laissa kieltää käyttämästä säkkimäisiä yläosia ja tiukkoja housuja.
Ärsyttää, kun näen semmoisia yhdistelmiä. Aivan kuin sarjakuvassa: joku on hävinnyt kaikki rahansa ja vaatteensa vetoa lyöden ja pukeutunut pelkkään tynnyriin. Alta pilkottavat alastomat jalat.
jos tällainen vartalotyyppi pysyy hoikkana, se on ehkä kaunein vartalotyyppi. Tiimalasivartalolla on usein paksut jalat ja nilkat, mutta a-tyyppisellä on hoikat sääret, pieni pyöreä pylly, hoikat lanteet ja isohkot rinnat sekä oikeat hartiat, ei pullonpohjat. Mielestäni aika helkkarin hyvännäköinen, laihana.
luulen kyllä, että peppu lättänä.
Pieni ja pyöreä se on, saan aina kehuja siitä. Plus rinnoistani.
Vierailija:
jos tällainen vartalotyyppi pysyy hoikkana, se on ehkä kaunein vartalotyyppi. Tiimalasivartalolla on usein paksut jalat ja nilkat, mutta a-tyyppisellä on hoikat sääret, pieni pyöreä pylly, hoikat lanteet ja isohkot rinnat sekä oikeat hartiat, ei pullonpohjat. Mielestäni aika helkkarin hyvännäköinen, laihana.
Vatsaa on vaikka laihdutan,sääret tikkumaiset,rinnat valtavat. Onneksi on edes persettä..
jotka eivät roiku muodittomina pullataikinapalloina.
Ja ne tynnyrien " hoikat" jalat on kamalat, ihan kuin jonkun juopon surkastuneet koivet. Miehiset, kuivan kesän oravan jalat. Yök.
että A-tyypillä (= sama asia kuin päärynävartalo) on isot rinnat ja oikeat hartiat... SIIS HÄH? Nimenomaan A-tyypillä on isompi alavartalo kuin ylävartalo.
X-tyypillä on hoikka vyötärö mutta runsaasti lihaa sekä ylä että alapuolella.
Vierailija:
en tajua että mitä hullunhauskaa tässä on. Mutta minkäs ihmiset sille voi, mihin kohtaa se rasva tulee? Esim mulle jos tukevoidun, niin se rasva vaan tulee mahaan plus hiukan rintoihin, käsivarsiin ja kasvoihin, eli karseeta. Mun ainoa vaihtoehto on pysytellä laiheliinina, näin yritän myös jatkossa.
Miksi minulla on omenavartalo?!? Mistä minä sen tietäisin? En minä sitä ole mistään tilannut!
Joskus niin masentaa tämä maha joka ei koskaan häviä. Vaikka laihdutan kuinka niin keskivartalo pysyy yhtä tasapaksuna. :( Ei näy vyötäröä, ei.
Välillä käy kateeksi naisellisen muotoisia naisia. Välillä taas ei (silloin jos näkee jonkun oikein tooosi leveän peffan, vaikka vyötärö olisi olematon).