Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein 5 vuotias TARVITSEE kaveriseuraa tarhan ulkopuolella?
14.01.2008 |
Mua vaivaa jatkuva huono omatunto, kun en jaksaisi kutsua lapsen kavereita vielä vapaa-aikanakin meille kotiin. Olen yh ja töistä uuvuksissa ja vapaa-aika menee lähinnä kotitöitä tehden.
Lapsi kaipaa kuitenkin selvästi ikäistään seuraa, mutta lähistöltä ei löydy kuin 10-14 vuotiaita lapsia. Apua!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla