Lue keskustelun säännöt.
Vettä tulee kaatamalla! Mikä talvi tämä tällainen on?
21.01.2008 |
Hitsi kun pitäis mennä kauppaan ja hakea lapset hoidosta ja tuolla vaan sataa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos viikonlopun lumisateiden.
saa taas nähdä kuinka kauan, kun lämpö on nollan tuntumassa.
Kurja talvi kaikenkaikkiaan. Asuin aikanaan Helsingissä ja se talvi oli siellä kamala: räntää ja liukasta lähes koko talvi. No, nyt se sama on täällä. Ja se kamala pimeys, kun maa on musta ja vettä sataa vielä joulukuussa:(
Muina talvina (viime talvea lukuunottamatta) ei tarvinnut liukastella kuin keväällä korkeintaan viikon-pari. Valkea joulu oli takuuvarma. Talvikaan ei ollut niin pimeä, kun oli lunta maassa.