Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vettä tulee kaatamalla! Mikä talvi tämä tällainen on?

Vierailija
21.01.2008 |

Hitsi kun pitäis mennä kauppaan ja hakea lapset hoidosta ja tuolla vaan sataa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viikonlopun lumisateiden.

saa taas nähdä kuinka kauan, kun lämpö on nollan tuntumassa.



Kurja talvi kaikenkaikkiaan. Asuin aikanaan Helsingissä ja se talvi oli siellä kamala: räntää ja liukasta lähes koko talvi. No, nyt se sama on täällä. Ja se kamala pimeys, kun maa on musta ja vettä sataa vielä joulukuussa:(



Muina talvina (viime talvea lukuunottamatta) ei tarvinnut liukastella kuin keväällä korkeintaan viikon-pari. Valkea joulu oli takuuvarma. Talvikaan ei ollut niin pimeä, kun oli lunta maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän