Kumpi ns. "hienompi" merkki Bugaboo vai Emmaljunga?
Kyseleepi mamma maalta, vaunut hakusessa ja Hesaan muutto edessä
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:59"]
Voi, jestas taas! Mulla oli ihan sama minkä merkkiset tai väriset tai kuinka kalliit vaunut vauvalla oli. [/quote]
No mutta kaikille ei ole ihan sama. :D Toinen panostaa vaunuhin ja toinen autoon tai toinen kattilohin. kullakin harrastuksensa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:43"]
Bugaboo on so last season ainakin missa asun.. Pyrkyrivaunut!
[/quote]
Hohhoijakkaa. Ja mitkäs vaunut ovat sellaiset mitä sinä sitten suosittelet? Odottelen innolla. :D Hollywoodissa noi näyttää olevan vieläkin erittäin suositut julkkiksilla.
Eiköhän Bugaboot ole vain siksi suositut, koska ne on vain niin toimivat. Itse olemme hankkimassa Bugaboita vain ysinkertaisesti sen vuoksia, että ne toimii meidän käytössä parhaiten. Emmalit ovat meille taas liian kömpelöt ja isot. Mutta molemmat ovat erittäin laadukkaita.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:32"]
Bugaboot on vähän kuin neonväriset leopardilegginssit: hienot muotilehden kuvissa mallin päällä, mutta käytännössä hankalat ja huonon/halvan näköiset.
[/quote]
Hieno perustelu. :P Olemme molempia käyttäneet ja tätä en voi kyllä allekirjoittaa mitenkään. Bugaboot ovat kyllä käytännössä huomattavasti helpommat käyttää, kuin emmalit vaikka nekin ovat mielestäni aika helpot käyttää, vaikkakin raskaat.
Emmaljunga on taas se klassinen villakangastakki. Käytössä hyvä ja hintansa väärti. Emmaljungat pysyy vuodesta toiseen ja ainoat vaunut jotka voittaa lähes jokaisen puolueettoman testin.
[/quote]
Olen samaa mieltä, että Emmalit ovat klassiset ja siksi esim. itse emme ole oikein välittäneet niistä. Halusimme modernimman lookin. Se ei tee emmaleista kuitenkaan sen huonompaa.
Ja mikä tulee testeihin, niin kannattaa varmaan vähän lukea niistä koska bugaboot ovat kyllä pärjännee aika lailla kaikissa testeissä. Tämä johtuu siitä, että testaajat ovat yleensä isoista kaupungeista ja emmalit eivät ole keskustassa parhaimmillaan. Eli käyttöympäristä ratkaisee aikalailla ja omat mieltymykset.
Näitä muita muovihärppäke-vaunuja tulee muutaman vuoden välein uusi trendi-hössötys, joka katoaa sitten taas muutaman vuoden jälkeen kartalta. Hulluinta on se, että näistä muovileluista maksetaan toista tonnia ja kate on ihan hullu! Lastentarvikeliikkeet ei itse maksa noista kun ehkä satasen tehtaalle (muovi on halpaa) ja sitten myy niitä parilla tonnilla eteenpäin.
[/quote]
Jospa kokeilisit vaunuja ennen, kuin haukut niitä muovihärpäke vaunuiksi.
Emmaljngat on kalliita liikkeillekin ostaa, koska niiden valmistuskin on kalliimpaa. Liikkeet ei siksi niitä niin innoissaan myy, kate ei oo niin hurja kuin näissä puolan halpiskärryissä.
[/quote]
Ja tieto perustuu mihin? Emmalin vaunuissa on kyllä suoraansanottuna melkoisesti ilmaa, kun noista voi tingata suositushinnasta melkoisesti pois. Mm. kaverini maksoi ihan vasta emmalin mondial de luxe vaunuista liikkeestä 850€. Suositushinta taisi olla noin 1000€.
Vaunujen myynrikin on bisnes, joten ei noista vaunuvalmistajista kukaan tee tätä ilmaiseksi.
Tosiaan molemmat vaunumerkit ovat loistavia ja monilla ei ole rahaa kumpiinkaan. Tai moni haaveilisi näistä vaunuista. Eli jos näistä jompaan kumpaan merkkiin on päädyttävä, niin kannattaa ostaa vaunut itselle ja perheelleen, eikä ulkopuolisten arvosteltaviksi. Iloitkaa siitä, että olette saaneet lapsen ja nauttikaa yhteysestä ajasta ja teille sopivista sekä käytännöllisistä kärrystä.
Itsekkin pian onnellinen uuden lapsen iskä. : )
Silver Crossit meillä. Ne ei tietenkään ole trendikkäät, mutta klassisen kauniit ja paremmissa piireissä arcostetut. Ei tietenkään nämä lähiömammat niistä tiedäkkään:)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:27"]Haloo, ne on vauvanvaunut! Ei niillä ole tarkoitus hankkia itselleen respectiä. Tai jos on, niin aika heikoissa kantimissa on teidän respectinne, jos se pitää vauvanvaunuista saada.
Ja kuka muka naureskelee vauvanvaunuille? Kuka kiinnittää huomiota muiden ihmisten vauvanvaunujen merkkiin? Häh?
Itse haluaisin vaan HYVÄT ja TOIMIVAT ja KESTÄVÄT. Merkillä ei väliä.
Joten mitkä on tuollaiset vaunut? Emmaljunga? Bugaboo? Ora? Teutonia? Joku muu?
[/quote]
Respectiä saa sillä kun on sen verta fiksu, että ei juokse muotimerkkien perässä ja maksa maltaita/mersun hintaa joistain rattaista, joita muksu käyttää korkeintaan sen 3 ennen kuin itse jaksaa kävellä. Meitä ei ainakaan kiinnostanut muiden ajatukset, joten ostimme halpiskärryt, jotka ovat hyvät ja monipuoliset. Kontista vantaalta ne ostettiin ja olivat ihan uudet ja käyttämättömät. Kuitenkin on tiedossa että noin 2,5 vuoden päästä ne myydään pois, joten ei ollut järkeä sijoitella kärryyn satasia tai tonneja.
[/quote]
Mersun hintaa? Tuskin ne vaunut nyt kymppitonneja tai satoja tuhansia maksaa.
[/quote]
Mä mietin myös, että e-mersu farmari monennäköisillä lisävarusteilla maksaa 90 000. Aika ihme vauvanvaunut saa olla tuolla hinnalla, mutta varmasti jostain öljysheikki-filmitähtiosastolta löytyy sellaisetkin.
Itse tykkäsin kaupassa Emmaljungista. Kova, lämmin koppa. Kopassa selkänoja. Isot, kääntyvät etupyörät. Runko korkeampi kuin muilla merkeillä. Tuntui hyvältä työntää. Bugaboo-merkkiä ei liikkeessä ollut. Nyt kuulin Nsturkin-merkistä ja katsastan ne. Itävallassa tehty, luomuvaunut. Jos ne on hyvät työntää, luulen, että otamme ne.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:12"]
Ja Emmaljungat on juntit.
[/quote]
Ja tämän mielipiteen yli voit hypätä. Emmalit ovat myöskin erittäin trendikkäät ja tyylikkäät. Tällä hetkellä kuitenkin Bugaboot ovat nostaneet trenditietoisten päätä viime vuosina.
Kylläkin itsellemmekin tulee Bugat, mutta syynä on vain että ne sopivat käyttöömme paremmin. Tämä ei tarkoita kuitenkaan että emmalit olisivat jotenkin juntit. Näin juuri stokkalla erittäin kauniilla ja trendikkään nuorella äidillä valkoiset bugaboot. Voin sanoa että varmasti käänsi ihmisten katseita. ; )
Siis näin miehenä kommentoin. :D
[/quote]
Oikeesti, kenen katseita muka kääntää jotkut vauvanvaunut. Nehän on kaikki yhtä rumia hirvityksiä, ne kaikki näyttää siltä, kuin olisi puettu giretexhaalari toimistotuolin päälle. Mä en ainakaan uhrannut 39 vuoteen ajatustakaan vauvanvaunuille vaikka olisivat olleet mitä merkkiä.
Nyt, kun on itsellä tarve ne hankkia, niin mietin vaan, mikä olisi talven hangissa paras työntää. Kesällä nyt menee mikä vaan.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 15:27"]Haloo, ne on vauvanvaunut! Ei niillä ole tarkoitus hankkia itselleen respectiä. Tai jos on, niin aika heikoissa kantimissa on teidän respectinne, jos se pitää vauvanvaunuista saada.
Ja kuka muka naureskelee vauvanvaunuille? Kuka kiinnittää huomiota muiden ihmisten vauvanvaunujen merkkiin? Häh?
Itse haluaisin vaan HYVÄT ja TOIMIVAT ja KESTÄVÄT. Merkillä ei väliä.
Joten mitkä on tuollaiset vaunut? Emmaljunga? Bugaboo? Ora? Teutonia? Joku muu?
[/quote]
Respectiä saa sillä kun on sen verta fiksu, että ei juokse muotimerkkien perässä ja maksa maltaita/mersun hintaa joistain rattaista, joita muksu käyttää korkeintaan sen 3 ennen kuin itse jaksaa kävellä. Meitä ei ainakaan kiinnostanut muiden ajatukset, joten ostimme halpiskärryt, jotka ovat hyvät ja monipuoliset. Kontista vantaalta ne ostettiin ja olivat ihan uudet ja käyttämättömät. Kuitenkin on tiedossa että noin 2,5 vuoden päästä ne myydään pois, joten ei ollut järkeä sijoitella kärryyn satasia tai tonneja.
[/quote]
Mersun hintaa? Tuskin ne vaunut nyt kymppitonneja tai satoja tuhansia maksaa.
[/quote]
Mä mietin myös, että e-mersu farmari monennäköisillä lisävarusteilla maksaa 90 000. Aika ihme vauvanvaunut saa olla tuolla hinnalla, mutta varmasti jostain öljysheikki-filmitähtiosastolta löytyy sellaisetkin.
Itse tykkäsin kaupassa Emmaljungista. Kova, lämmin koppa. Kopassa selkänoja. Isot, kääntyvät etupyörät. Runko korkeampi kuin muilla merkeillä. Tuntui hyvältä työntää. Bugaboo-merkkiä ei liikkeessä ollut. Nyt kuulin Nsturkin-merkistä ja katsastan ne. Itävallassa tehty, luomuvaunut. Jos ne on hyvät työntää, luulen, että otamme ne.
[/quote]
Siis Naturkind.
Nyt vuosi 2025 ja täytyy sanoa että kyllä niitä juntti emmaljunga vaunuja näkyy monella. Myyjä sano liikkeessä että jos johonkin vaunumerkkiin vaihdetaan toisesta merkistä niin se on emmaljunga johon vaihdetaan. meillä oli käytössä vuoden 2021 emmaljungat. Ostettu köytettynä mikä on myös hyvin muodikasta nykyään ostaa käytettynä. Sisarus tulossa ja sit ostettiin uutena alennuksesta bugaboot ja täytyy sanoa että tuntu kyllä niin heppoisilta ja muovisilta emmaljungaan verrattuna. Ostettiin bugaboot siksi että saataisiin lapset vierelkkäin ja kovasti oli kehuja tullut bugaboosta mutta nyt menisin mielelläni takaisin emmaljungan käyttöön . Ovat kestävämmät ja nykyään huippujousitukset ratasosassa.
Ketä kiinnostaa minkälaisissa kersavankkureissa pentujanne työnnätte. Naurettavaa leijailla jollain lastenvaunuilla.
Samaan kastiin kuuluu myös nämä "Meidän Micaella Cerafiina Tritonella Korhonen käyttää vaan ja ainoastaan hienoimpia ja kalleimpia muotimerkkejä"
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:12"]
Ja Emmaljungat on juntit.
[/quote]
Ja tämän mielipiteen yli voit hypätä. Emmalit ovat myöskin erittäin trendikkäät ja tyylikkäät. Tällä hetkellä kuitenkin Bugaboot ovat nostaneet trenditietoisten päätä viime vuosina.
Kylläkin itsellemmekin tulee Bugat, mutta syynä on vain että ne sopivat käyttöömme paremmin. Tämä ei tarkoita kuitenkaan että emmalit olisivat jotenkin juntit. Näin juuri stokkalla erittäin kauniilla ja trendikkään nuorella äidillä valkoiset bugaboot. Voin sanoa että varmasti käänsi ihmisten katseita. ; )
Siis näin miehenä kommentoin. :D