Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ns. "hienompi" merkki Bugaboo vai Emmaljunga?

Vierailija
11.04.2014 |

Kyseleepi mamma maalta, vaunut hakusessa ja Hesaan muutto edessä

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboo jo so last season, myykö sitä enää edes kukaan reklamaatioiden takia?

Vierailija
2/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Bugaboo on jo ihan vanha ja puhkikulutettu juttu, ja emmaljungat on juntit hyökkäysvaunut. Bugiksia on helsingissä jokatoisella koska ovat pienet, emmaljungia ei näy kenelläkään koska ovat landejen junttimenopelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Itselläni emmaljungan mondial duo combi ja runkona se missä etupyörät ovat kääntyvät, mutta lukittavissa. Ovat olleet meille tässä pääkaupunkiseudun lähiössä ihan parhaat! Keskustassa olisivat liian isot, mutta lenkkeillessä ihanteeliset ja ostoskeskuksessa käynti vaivatonta kun pyörät tosiaan kääntyilee. Mutta kääntyily ei haittaa ulkona kävelytiellä kun ne lukitsee :) keskustassa nämä tosiaan olisivat liian isot, mutta me ei siellä paljon asioida eikä liikuta muutenkaan paljon autolla. Koppaa käytettiin 9kk ja joka päivä olivat vaunut käytössä. Nyt on ratasistuin ja edelleen kärräillään joka päivä :)

Meillä on sitten autoilua varten kaukaloon sopivat matkarattaat erikseen joista saa sateenvarjorattaat sitten kun turvakaukaloa ei käytetä enää. Tämä systeemi on sopinut meille koska matkarattaat säilytetään täysin autossa eli mitään rattaita ei tarvitse raahata edestakaisin, jos ollaan autolla lähdössä jonnekin.

Vierailija
4/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboo on so last season ainakin missa asun.. Pyrkyrivaunut!

Vierailija
5/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:38"]

Ei kumpikaan. Bugaboo on jo ihan vanha ja puhkikulutettu juttu, ja emmaljungat on juntit hyökkäysvaunut. Bugiksia on helsingissä jokatoisella koska ovat pienet, emmaljungia ei näy kenelläkään koska ovat landejen junttimenopelit.

[/quote]

No kyllä Emmaljungia näkyy päivittäin ihan Helsingin keskustassakin. Mutta joo, Bugaboo on trendikkäämpi merkki, Emmaljunga enemmän tylsän laadukas.

Vierailija
6/71 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan City Cross on mitoiltaan aika tarkalleen samankokoinen kuin Bugis. Toki Bugaboo kääntyy helpommin.

Itseäni ällistyttää eniten hintaero. Ruotsissa valmistetut metallivaunut ovat paljon halvemmat kuin Kiinassa valmistetut muovivaunut. Joku tehnee voittoa.

Vierailija
7/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kuinka yllättävää... Täällä Bugaboota panettelevat juuri ne lähiömammat, joiden miehet ei suostunut niitä hinnan takia hankkimaan. :( Kurjaa... no, ehkä huutonetistä löytyy käytettynä edulliset! :)

Vierailija
8/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:25"]Heh kuinka yllättävää... Täällä Bugaboota panettelevat juuri ne lähiömammat, joiden miehet ei suostunut niitä hinnan takia hankkimaan. :( Kurjaa... no, ehkä huutonetistä löytyy käytettynä edulliset! :)

[/quote]

No mulla ei ole mielipidettä bugaboosta kun meillä on emmaljungat, joista maksettiin uutena 1300. Miehelle oli ihan yksi hailee paljon vaunut maksaa kuhan ovat hyvät. En vain itse pidä bugaboosta ja itse asiassa ennen tämän keskutelun avausta luulin että ei suurin osa muistakaan pidä mutta taisin olla väärässä :D

Vierailija
9/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaa emmaljungan vikingit voi kilpailla buggisten kanssa. muita malleja en edes harkitsisi..noihin vikingeihin saa valita itse myös eriväristä kuomua niinkun buggigsiin.

Vierailija
10/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:25"]Heh kuinka yllättävää... Täällä Bugaboota panettelevat juuri ne lähiömammat, joiden miehet ei suostunut niitä hinnan takia hankkimaan. :( Kurjaa... no, ehkä huutonetistä löytyy käytettynä edulliset! :)

[/quote]

Mä en osta muovisia Puolan tuontikärryjä vaikka rahaa olis niihin kevyesti ollutkin. Ja ihan tiedoksi, Emmaljungat maksaa puolet enemmän kuin Bugaboot, Puolassa niitä kun myydään uutena n.300€ kipale. Kerropa mistä löydät uudet Mondialit siihen hintaan? Niin, et yhtään mistään, koska ne on myös jälleenmyyjille kallis merkki, toisin kuin Bugaboot.

Bugaboo on _Suomesta_ ostettuna kallis merkki ja lastentarvikeliikkeen omistajat ajelee uusilla audeilla onnellisina. Jos muovikärryt haluaa, niin suosittelen kaupunkilomaa itä-Eurooppaan, siellä näkee ne oikeat hinnat noille kärryille.

Vierailija
11/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti te ootta vitun tyhmiä jos ostatte vauvalle vaunut sen mukaan mikä on muodikasta ja statussymboli.

Vierailija
12/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:25"]

Heh kuinka yllättävää... Täällä Bugaboota panettelevat juuri ne lähiömammat, joiden miehet ei suostunut niitä hinnan takia hankkimaan. :( Kurjaa... no, ehkä huutonetistä löytyy käytettynä edulliset! :)

[/quote]

Jos mä haluan jotkut vaunut, niin voin ostaa ne ihan itsekin, ei tarvi miehen suostumuksia pyytää...

Mutta haluaisin HYVÄT vaunut. En ole ostamassa mitään merkkiä tai imagoa, vaan toimivia, kestäviä, laadukkaita kärryjä.

Vierailija
13/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:14"]

Oikeesti te ootta vitun tyhmiä jos ostatte vauvalle vaunut sen mukaan mikä on muodikasta ja statussymboli.

[/quote]

Komppi tälle. Säälittää jo etukäteen sen lapsiparan elämä. Siitä tulee sellaista elintasovertailua: onko meidän Pirjolla nyt varmasti uudempi ja trendikkäämpi haalari/hiekkaämpäri/kolmipyörä/potkulauta/laskettelusukset/älykännykkä/viulu/poni/kortsu/viinapullo/rollaattori kuin naapurin Patella.

Vierailija
14/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun meinasin olla ostamatta kärryjä ollenkaan tälle uudelle vauvalle.. kantakaupungissa asutaan.

Vierailija
15/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me ostettiin Hgin kantakaupunkiin ja julkisilla liikkumista ajatellen juurikin Emmaljungan CityCrossit. Mahtuvat raitiovaunuun näppärästi, erittäin hyvä liikuteltavuus. Lisäksi löytyy Brion Spin-rattaat, joihin olen kyllä pettynyt. Etupyörät "tökkii", ja ovat kankeat ahtaissa paikoissa. Bugiksia ei edes harkittu.

Vierailija
16/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut hartanit, emmaljungat ja nyt teutoniat. En enää huolis kun teutoniat. Teutonian mistral yhdistelmät on ollu meillä nyt kohta 3v päivittäin käytössä ja aivan mahtavat! Edelleen kun uudet paitsi teutonia tarra kulunut.

Vierailija
17/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt ostamaan Bugaboot, niin unohda puheestasi sana "Hesa". Paljastut heti.

Vierailija
18/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että moni on hankkinut Bugaboot niiden käytännöllisyyden takia, ei hinnan tai "statuksen" ? Näin ainakin meillä, ainoat vaunut joissa sisarukset saa kasvot minuun päin ja jotka mahtuvat meidän ovesta sisään. Tais jäädä ihan sentti ylimääräistä tilaa kun vaunut karmien välissä.

Ja muovia noista taitaa löytyä saman verran kuin muistakin, yhden ammattivalittajan tiedän joka löytää omista bugiksistaan aina vikaa.. Omasta mielestäni se vika on korvien välissä..

Ihme asioilla ihmiset päätänsä vaivaa.

Vierailija
19/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jestas taas! Mulla oli ihan sama minkä merkkiset tai väriset tai kuinka kalliit vaunut vauvalla oli. Löydettiin käytettynä, varmasti av-mamman mielestä rumat ja ilmeisesti epätrendikkäät vaunut, äitini työkaverilta. Olivat vanhat emmaljungat, maksettiin niistä 50 euroa. Oli edelleen hyvässä kunnossa ja sai henkilöauton peräkonttiin ja kaupungissa ihan näppärät. Väri oli niinkin kauhea, kuin tummanvihreä, eikä niissä ollut mitään ylimääräisiä varusteluita. Ja voitteko kuvitella, että meidän molemmat vauvat nukkui niissä todella tyytyväisenä, niin kauppareissun, lenkin kuin parvekkeella nukuttamisen ajan, eivätkä olleet yhtään pahoillaan siitä, että nukkuivat KÄYTETYISSÄ vaunuissa ja vielä rumissa. Enkä itsekään jaksanut päätä vaivata sillä, mitä muut ajattelivat vaunuista, kunhan ajaa asian. Myin sitten vaunut edelleen toisen lapsen kasvettua sillä samalla summalla, kun itse ne ostin, eli olivat edelleen hyvässä kunnossa.

Vierailija
20/71 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:56"]

Voisko olla että moni on hankkinut Bugaboot niiden käytännöllisyyden takia, ei hinnan tai "statuksen" ? Näin ainakin meillä, ainoat vaunut joissa sisarukset saa kasvot minuun päin ja jotka mahtuvat meidän ovesta sisään. Tais jäädä ihan sentti ylimääräistä tilaa kun vaunut karmien välissä.

Ja muovia noista taitaa löytyä saman verran kuin muistakin, yhden ammattivalittajan tiedän joka löytää omista bugiksistaan aina vikaa.. Omasta mielestäni se vika on korvien välissä..

Ihme asioilla ihmiset päätänsä vaivaa.

[/quote]

mä olen samaa mieltä. Mulla on ollut useammat erimerkkiset ja Bugaboo menee kyllä ykköseksi. Mulla on kokemusta Cameleonista ja ihan ensimmäisestä Been mallista. Mahtavat työntää, liukuu kuin jäällä, ei tartte puskea eteenpäin. Cameleonissa ihanan hyvä istuin istumaan opettelevalle vauvalle, ei valu puolittain selälleen. Ja Beet mahtui meidän talon hissiin just, kun lyhensi työntöaisan minimiin.

taatusti on olemassa ihmisiä, jotka ostavat jonkun asian, koska muillakin on, mutta emme kaikki vaan ole sellaisia. Ja myin molemmat hyvällä hinnalla eteenpäin aikoinaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä