Te pienten vauvojen aidit, jotka haluatte vaan bilettaa koko ajan. Sanotaanko vaikka kerran kuussa. Miksi teitte lapsen, jos ette ole valmiita rauhoittumaan ja elamaan vauvan
Kommentit (72)
Meillä isä hoitaa vauvaa yhtä hyvin kuin äitikin ja jos äiti haluaa käydä kerran kuussa ulkoilemassa, niin onpa kauheaa. Ei lastenteko tarkoita itselleni ainakaan sitä että muu elämä lakkaa olemasta enkä halua enää ollenkaan kulkea ihmisten ilmoilla ja käydä pitämässä hauskaa?? Jokainen toki taplaa tyylillään, muttä älä käy jeesustelemaan.
Elämä tietenkin muuttuu sillon ja yleensä kaikilla vain parempaan suuntaan. Elämään tulee ihan uutta syvyyttä ja merkitystä! Mutta ei se sitä tarkoita ettei sen jälkeen voi eikä saa enää pitää hauskaa.
Jokainen pitää hauskaa omalla tavallaan. Toinen tykkää vetää pään täyteen ja lähtee tanssimaan, toinen käy lenkillä, kolmas lukee kirjaa ja neljäs nauttii nukkumisesta. Kukin tavallaan.
Miksi hitossa äiti ja isä ei voisi välillä rentoutua ja pitää hauskaa? Onko se vauvan saanti joku elämän loppu teille? Jos te viihdytte pelkästään kotosalla ja ette koe tarvetta enää hauskanpitoon niin se on teidän tapanne elää.
Vastuu on kannettava pienestä kääröstä ja sen vastuun kyllä kantaa vaikka kerran viikossa olisikin illan poissa lapsen luota.
Itsekään en ymmärrä, mitä tarjottavaa yökerholla enää on 30-vuotiaalle lapselliselle ihmiselle. Itekki tykkään käydä kyllä tuulettumassa, mutta en todellakaan yökerhossa. Käyn vaikka jossain keikalla tai sitten juuri pubissa/terassilla kesällä, mutta yökerhoon mua ei kyllä enää saa.
Minustakin paras rentoutumiskeino on korkata viinipullo oman ihanan miehen kanssa:) Se riittää, baareilua en kaipaa:)
Toki tilanne voi olla erilainen parikymppisellä, jos ei ole ehtinyt bilettää tarpeeksi. Silloin ehkä ymmärrän paremmin, jos äiti haluaa käydä baareissakin. Mutta tähän ikään mennessä (lähes 30v) olen ehtinyt ihan tarpeeksi koluta baareja, ettei vois enää vähempää kiinostaa.
Minustakin tuntuu siltä että ne paikat on nähty ja kuultu ja ei vois enää vähempää kiinnostaa.
Meillä on lapset nyt 2,5v ja 7kk ja viimeksi kävin baarissa silloin kun ensimmäinen lapsi oli 1v. Nyt odotellaan rauhassa imetyksen loppumista ja sitten laitamme molemmat lapset mummulaan ja lähdemme kaksistaan syömään ja ehkä sinne baariinkin.
Lisäksi tykkäämme kutsua muutaman ihmisen kotiimme iltaa istumaan pari kertaa vuodessa.
En oikein ymmärrä muutenkaan parisuhteessa eläviä ihmisiä jotka juoksevat baareissa yksistään. Meillä on harrastukset ja työt omia juttuja ja hauskanpito aina yhteistä.
Mielestäni sopiva pikkulasten vanhempien tuulettumisväli olisi kerran kahteen kuukauteen.
Meillä on tuttavapariskunta joilla on kaksi pientä lasta ja he vetävät säännöllisesti perskännit ihan joka lauantai. Viikot lapset ovat päiväkodissa ja joka lauantaina aamupäivällä menevät mummulaan ja tulevat sunnuntaina iltapäivällä. Tätä en voi ymmärtää. Milloin heidänkin lapsillaan koittaa vapaapäivä? Ei koskaan ) :
Sitäpaitsi millaisissa yökerhoissa olet käynyt? Etkö voi ymmärtää sitä ettei yökerhossa käynti tarkoita aina sitä että vedetään perseet olalle ja sekoillaan? Jotkut tykkää tanssia esim. teknoa? Ei minusta 30v. eikä 50v.kään ole liian vanha tanssimaan jos siitä tykkää!
Minä nautin värivaloista, ihmisten iloisista ilmeistä, alkoholittomista drinkeistä, siitä tanssin jytkeestä, pienestä hiestä tanssilattialla... Miksi minun nautintojen pitäisi muuttua sen jälkeen kun synnytän?
no ei se kakara siitä kuole jos äiti bailaamssa tai muuten vain ulkona on. lapsen parhaaksihan se teoriassa on kun äiti saa muuta mietittävää ja jaksaa toukan kanssa paremmin.
miehet saa mennä mutta äidit ei, tuntuu vähän tältä.
sitä paitsi, hyvin moni äiti varmaan lähtee baariin tai ulos vasta sitten kun lapsi on jo yöunillaan. joten mistä meuhkaatte. ei se kakara sitä tiedä.
Mutta...
Tuttuni, reilusti alle 30v, neljän lapsen äiti lähti vähän bilettämään kun nuorimmainen oli 2kk. Ja lapset isän hyvässä huomassa, tämä puoli siis kunnossa. Sitten... äiti huumattiin, hakattiin ja raiskattiin. Tuli siinä sitten sitä rentoutusta.
Ok, olen varmasti ilkeä, katkera, kateellinen, ihan mitä nyt vain keksittekin, mutta ihan ensimmäinen ajatukseni tuon kuultuani oli että mitä h**vettiä tekee melkein vastasyntyneen äiti baarissa kännäämässä tuolla seurauksella. En käsitä, en.
Tietty eri asia on jos on itse jotenkin sekoiluillaan aiheuttanut huumaamisen (lähtenyt jatkoille epäilyttävässä seurassa tms.)
Olen varmasti ilkeä, katkera, ja kateellinen, mutta kyllä tuli mieleen että miten voi äiti olla noin itsekäs ja lähteä kauppaan tuollaisin seurauksin!
Ja tämä raiskaus oli siis tuttusi vika tietysti?
Vierailija:
Tuttuni, reilusti alle 30v, neljän lapsen äiti lähti vähän bilettämään kun nuorimmainen oli 2kk. Ja lapset isän hyvässä huomassa, tämä puoli siis kunnossa. Sitten... äiti huumattiin, hakattiin ja raiskattiin. Tuli siinä sitten sitä rentoutusta.Ok, olen varmasti ilkeä, katkera, kateellinen, ihan mitä nyt vain keksittekin, mutta ihan ensimmäinen ajatukseni tuon kuultuani oli että mitä h**vettiä tekee melkein vastasyntyneen äiti baarissa kännäämässä tuolla seurauksella. En käsitä, en.
ette ymmärrä, että yksi asia rentouttaa yhtä, toinen toista? Antakaa naapurinne mennä baariin - mitä se on teiltä pois?
Raiskauskin saadaan uhrin syyksi, huh huh. Hävettää kyllä näiden typerysten puolesta.
mutta eräiden mielestä äiti ei saa käydä baarissa.