Entisiä demittäjiä?
Onko av-mammojen joukossa? ;-)
Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.
Olisi kiva jakaa muistoja :)
Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D
Kommentit (255)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:42"]Se oli joskus Foopit online tms, ja puhuttiin fooppaamisesta. Sitten siellä oli ketjuja, jossa oli lista niistä jotka oli online, ja se joka oli kirjautuneena pisimpään oli siellä listan ykkösenä!
[/quote]
Muita mun aikasia juttuja oli demilakot (vastaiskuna kohtuuttomaksi koetulle sensuurille), demisetelit (merkinnät euroseteleissä), meettejä oli hirveesti, sitten se joku demigalleria, hmmm... mitäköhän muita?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:43"]
Muistatteko kun Kirsikka Kataja demitti ja osallistui niihin Barbie girls keskusteluihin? :D ainakin 10 vuotta sitten!
[/quote]
Muistan, sitä pidettiin niin kauniina :D oli kirsikkakeiju nickillä.
Oliko toi Damien se joka oli opiskellu Kuopiossa ja sit sillä oli joku testi kotisivuillaan että sopisitko hänen tyttöystäväkseen?
En sopinut, tosin meni kyllä makuki vähän ton testin myötä (vaikka ehkä huumorilla tehty, mutta jotenkin omahyvänen, että ottajia ja kiinnostuneita on niin paljon, että on pitäny oikee testi luoda).
Joo, lopetin just Demin, tai oikeastaan oon käyny vaan vilkasemassa siellä pari kertaa niin täällä aiheet ja mielipiteet osuvat enemmän yksiin omieni kanssa. Liityin Demiin 2007 ja olen kohta 20v.
Joskus 2000-l alkuvuosina tuli pyörittyä tuolla... Lopetin 2004 tai 2005. En ees ollut mikään high profile nikki enkä todellakaan laittanut sinne kuviani tai kertonut oikeaa nimeäni missään yhteydessä, mutta silti irl-tuttuni tunnistivat(!!!) kirjoitusten perusteella. Oli ihan supernoloa ja -ahdistavaa, ja hyvä opetus internetin vaaroista. Onneksi kuitenkin tapahtui silloin eikä myöhemmin. Ei ole sen jälkeen ollut tarvetta käyttää mitään vakinimeä keskustelupalstalla...
Ihana! Muistan ton Damienin testin!! xDDD
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:42"]Se oli joskus Foopit online tms, ja puhuttiin fooppaamisesta. Sitten siellä oli ketjuja, jossa oli lista niistä jotka oli online, ja se joka oli kirjautuneena pisimpään oli siellä listan ykkösenä!
[/quote]
Muita mun aikasia juttuja oli demilakot (vastaiskuna kohtuuttomaksi koetulle sensuurille), demisetelit (merkinnät euroseteleissä), meettejä oli hirveesti, sitten se joku demigalleria, hmmm... mitäköhän muita?
[/quote]
Ja moderaattorit olivat mursuja ja Salkkari-sampo oli kova jutti (=Sanpo)
Kauan seurustelleet XIIV
Mahtavaa kohdata vanhoja demittäjiä työasioissa... Kuin vapaamuurarit.
Muistaako kukaan sellaista mustatukkaista tyttöä, nykyään varmaan parikymppinen, joka kirjoitti kunnon scene-blogia ja demitti jollain Mushroom-nimellä? Olisi kiva tietää onko blogia enää? Silloin oli ainakin aika sekaisin kyseinen tyttönen.
Demitin enemmän tai vähemmän aktiivisesti vuodesta 2005 viime vuoteen. Nyt käyn siellä enimmäkseen vain kääntymässä ja lukemassa Salkkari-keskusteluja. Demi on sivustona turhan raskas, jutut ovat vähän liian lapsellisia, ja vähän turhan vahva moderointi ottaa välillä pannuun - esimerkiksi monet liikuntaan ja kunnon kohottamiseen liittyvät ketjut poistetaan, koska ne muka rohkaisevat nuoria tyttöjä laihduttamaan.
Nykyään siellä on kaikki öhömmit ja "demittäjien poikaystävät"
Itse roolipelailin hyvin ahkerasti ja kävin itkemässä inttileskissä :D
Demitin joskus vuosina 2002-2004? Muistan että oli joku nekrovuohi ja heidän porukkansa. Nekrovuohen kaveri valitti aina miehestään ja kuinka se vain pelaa pelejä eikä lämmin jalkoväli kelpaa, mutta kalja kyllä :D
Ooh Nekrovuohi! Demitysvuosinani mulla oli niin paljon heterogeenisempi kaveripiiri. Nykyään kaikki ihan tylsää keskiluokkamammaa :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:20"]
Hahaa! Vanha kunnon demi.fi! :D
Mä demitin varmaan joskus 2001-2004 aktiivisimmin. En ollut mikään tunnettu nicki, lähinnä muistaakseni kirjoittelin yhteen puoli-inside-ketjuun ja jonkun verran muihin. Enemmän kyllä varmaan luin keskusteluja. Ja aina välillä joku postasi sinne seksinovellin, ne oli niin jänniä, kun itse ei kehdannut googlata (tai mitä lie altavistaa silloin käytettiin) sellaisia. :'D
Mä luulen että muistan kanssa ton meikkityypin! Muistatteko muita "tunnettuja" demittäjiä? Mulle on jäänyt mieleen DamienThorn, vieläköhän se demittää?
[/quote]Hah, muistan kun noissa novelleissa oli joku hämäys-otsikko. Kerran klikkasin jotain "kainalohiki"-otsikkoa ja sisältö olikin ihan muuta ;)
HAhaah jo vain! Paitsi että pyörin siellä nykyäänkin, heh....
Onko toi Caroline de Fantastique tosiaan se meikkaajatyttö joka haaveili omasta meikkimerkistä? Kiinnostaisi todella miten hänen urahaaveilleen kävi, oli aika edelläkävijä verrattuna nykyisiin meikkibloggaajiin! Ja jos nyt on sama jonka muistan niin postasi oman kuvansa ja oli taitava!
31 jatkaa vielä..
Olisi kyllä kiva tietää mitä esimerkiksi tälle nekrovuohelle kuuluu ja sille hänen ystävälleen..joka taisi muuten olla kovemman luokan feministi, ellei jopa opiskellut jotakin vähän "femakkouteen" kalskahtavaa. Heillä oli kyllä niin hauskoja juttuja että nauroin aina vedet silmissä.
Sitten tuli vielä mieleen tupsumato. Hän osasi hyvin valokuvata ja kuvasi vanhoja rakennuksia.
Ja eikös joku semmoinen kuin pporkkana ollut yksi kunnon demittäjä? Ja mikäs sen yhden demittäjä poitsun nimi oli joka vähän väliä postaili omia kuviaan ja kailotti 40v poikaystävästään?
Muistatteko kun Kirsikka Kataja demitti ja osallistui niihin Barbie girls keskusteluihin? :D ainakin 10 vuotta sitten!