Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisiä demittäjiä?

Vierailija
10.04.2014 |

Onko av-mammojen joukossa? ;-)

Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.

Olisi kiva jakaa muistoja :)

Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D

Kommentit (255)

Vierailija
161/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Pamela juttu? En muista yhtään :0

Vierailija
162/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lafanque ja Belle kertoivat hyviä meikkivinkkejä ja olivat muita vanhempia demittäjiä. Sitten heidät savustettiin ulos kaikilla "laitatteko hajuvettä alapäähän" trolliviesteillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Pamelan! Eiks se ollut se 16-vuotias, joka myi itseään? Ja sitten kehuskeli vaatteillaan ja ulkonäöllään. Surullinen tapaus tosiaan.

Ja jes, Lafanque oli se meikkityyppi mitä hain!

T: 2000-luvun alussa demittänyt

Vierailija
164/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demissä minäkin yläasteen hengailin, olin aktiividemu kolmella nikillä vuodesta 2009. Nyt olen 18 vuotta, ja koen sivun ehkä hieman lapselliseksi, mutta hyviä muistoja jäi. Tämä sivu on luonnollinen jatkumo tuolle keskustelupalstalle, vaikkei lapsienhankinta ole ajankohtainen (ehkä koskaan).

Vierailija
165/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, demitin v. 2005-2012 päivittäin ja sitten alkoi tuntua, ettei parikymppinen enää voi siellä käydä. Jutut tuntuivat lapsellisilta ja löysin av:n jossain vaiheessa. Kauan olin miettinyt korviketta Demille. Yli vuoden se on ollut av ja en käy Demissä enää kuin kääntymässä. :D veikkaan, että sieltä on muitakin siirtynyt tänne.

Vierailija
166/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan muutamia nimimerkkejä, demitin tai lähinnä lurkkailin 2002-2005 päivittäin... Vastasin joskus kyllä kyselyviesteihin ja muihin kiertojuttuihin. :)

Yhden meikkaajatytön muistan, onkohan hänellä nykyään blogia? Haaveili omasta meikkimerkistä ja osti aivan kauheita määriä kalliita meikkejä viikottain. Siis Chanelia ja muuta vastaavaa, oli tosi tarkka noista ettei käynyt ei-selektiivinen matsku.

Kävin myös treffeillä yhden pojan kanssa jonka tavallaan löysin demin kautta. :)

Vierailija
167/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen demittänyt vuodesta 2004. Nykyään käyn siellä harvoin, mutta joskus vieläkin tulee jonkinlaisia kausia kun siellä viihtyy :D

Vierailija
168/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Vanha kunnon demi.fi! :D

Mä demitin varmaan joskus 2001-2004 aktiivisimmin. En ollut mikään tunnettu nicki, lähinnä muistaakseni kirjoittelin yhteen puoli-inside-ketjuun ja jonkun verran muihin. Enemmän kyllä varmaan luin keskusteluja. Ja aina välillä joku postasi sinne seksinovellin, ne oli niin jänniä, kun itse ei kehdannut googlata (tai mitä lie altavistaa silloin käytettiin) sellaisia. :'D

Mä luulen että muistan kanssa ton meikkityypin! Muistatteko muita "tunnettuja" demittäjiä? Mulle on jäänyt mieleen DamienThorn, vieläköhän se demittää?

Vierailija
169/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demin vahvuus oli muuten sama kuin av:n: mitä vaan kysyi, niin parin minuutin sisään tuli ekat vastaukset, kun käyttäjiä oli niin paljon.

Vierailija
170/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kans Damienin! Oli lappeen Rannasta xD

Mikä sen meikkaajatytön nicki oli? Kuulostaa tutulta.

Vierailija
171/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:22"]

Demin vahvuus oli muuten sama kuin av:n: mitä vaan kysyi, niin parin minuutin sisään tuli ekat vastaukset, kun käyttäjiä oli niin paljon.

[/quote] paitsi ettei siellä voinut alapeukuttaa :D Joku alapeukuttanut kaikki viestit, mikä vika demissä? traumoja???

Vierailija
172/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta mietin minäkin DamienThornin kuulumisia. Itse demitin vuodesta x kevääseen 2006 asti varsin aktiivisesti.

Vierailija
173/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin demitin vuodesta 2008 asti on-offina, nyt 21-vuotiaana paikka tuntuu ihan liian lapselliselta et jaksais ees käydä enää :D Onneks löysin tän foorumin.

Vierailija
174/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen demittänyt vuodesta 2002, enkä ole vielä lopettamassa. Kyllähän itsensä tuntee vanhaksi kun nuorimmat on ~15 vuotta mua nuorempia, mutta onneksi siellä on meille fossiileillekin jotain :)

Vierailija
175/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin 2000-luvun molemmin puolin, jo vanhan demin aikaan (etunimi + sukuniminikit). Kävin miiteissäkin ja tunnen edelleen paljon demittäjiä :) Muistaako kukaan Caroline de la Fantastiqueta?

Vierailija
176/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damien demittää kai satunnaisesti vieläkin, oli se ihana minustakin;) Oon 22v. ja en löydä demistä enää oikein mitään sopivaa. Täällä taas olo on just sopivanikäinen, vaikka av-mammoja onkin monta kymmentä vuotta vanhempiakin kuin minä.

Vierailija
177/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin siellä joskus 2000 luvun alussa. Muistan Damienin, sit onko toi "meikkityyppi" se joku Caroline la fantastique tms? Muita nimiä mitä muistan oli palstan älykkö ja oraakkeli Jari Kuosa, sit oli surullinen (tai joku muu adjektiivi) Mankeli, Cthulhu, Shub Niggurath.

Vierailija
178/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin demittää vuoteen 2012 saakka ja sitten se vaan väheni ja lopulta jäi. Joskus 2008-2010 taisin olla aktiivisimmillani ja aloitin joskus 2005 varmaan. Joskus satunnaisesti olen mielenkiinnosta siellä pyörähtänyt mutta täällä on enemmän itseäni kiinnostavia aiheita, vaikkakin välillä tuntuu että siellä keskustelu on järkevämpää ja asiallisempaa kuin täällä :D

Vierailija
179/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten jäi mieleen (muistaakseni) vuosituhannen vaihteessa saatananpalvaajajengi Varg Vikernes, Trym Torsson ja Oystein Aarseth. Siinä oli oikeasti hauskoja ja fiksuja provoja kirjoittavia tyyppejä, joista av:llakin saisi ottaa mallia.

Vierailija
180/255 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joskus Foopit online tms, ja puhuttiin fooppaamisesta. Sitten siellä oli ketjuja, jossa oli lista niistä jotka oli online, ja se joka oli kirjautuneena pisimpään oli siellä listan ykkösenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän