Entisiä demittäjiä?
Onko av-mammojen joukossa? ;-)
Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.
Olisi kiva jakaa muistoja :)
Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D
Kommentit (255)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:15"]
Hah, muistan kun noissa novelleissa oli joku hämäys-otsikko. Kerran klikkasin jotain "kainalohiki"-otsikkoa ja sisältö olikin ihan muuta ;)
[/quote]
Muistan, kun keskustelut Mungolifestä, piilomainonnasta ja blogi-ilmiöistä poistettiin Demissä alta aikayksikön. Sitten joku teki Novellit-alueelle keskustelun, jonka nimi oli luokkaa "Suuren meren takana", jossa kultakutrinen suomalaistyttö oli muuttanut Australian auringon alle :DD Siellä sitten haukuttiin Mungista jatkotarinan muodossa. Ja sekin poistettiin!
Itse olen runkkaillut Demittäjien keho-palstan viesteille jo vuosikausia. Hyvä palsta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:29"]Itse olen runkkaillut Demittäjien keho-palstan viesteille jo vuosikausia. Hyvä palsta.
[/quote]
Menihän tähän jo 40 viestiä ennen ensimmäistä vittuilua
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:29"]Itse olen runkkaillut Demittäjien keho-palstan viesteille jo vuosikausia. Hyvä palsta.
[/quote]
Menihän tähän jo 40 viestiä ennen ensimmäistä vittuilua
Ei se ollut mikään vittuilu. Minusta on kiva lukea Demi-palstaa. Tulee hyvä fiilis.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:59"]
Muistaako kukaan sellaista mustatukkaista tyttöä, nykyään varmaan parikymppinen, joka kirjoitti kunnon scene-blogia ja demitti jollain Mushroom-nimellä? Olisi kiva tietää onko blogia enää? Silloin oli ainakin aika sekaisin kyseinen tyttönen.
[/quote]
Onkohan tämä se ketä ajattelen.. Sellainen isosilmäinen (en sano siis pahalla, vaan todella upeat silmät) ja anoreksiasta kärsivä tyttö?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 10:06"]
Sorbus on lääkäri. Tai opiskelee Kuopion lääkiksessä, en tiedä onko valmis.
[/quote]
Olen valmistunut, kiitos vain tiedon jaosta.
Eikös se luksusmeikkejä käyttävä ollut joku LaFanque?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:20"]Rekisteröidyin demiin aika tasan kymmenen vuotta sitten huhtikuussa :) Mikään aktiivikeskustelija en koskaan ollut, mutta kyllä viestäjä silti yli 100 on kirjoitettuna ja joskus vuosina 2004-2007 seurasin demiä aika säännöllisesti.
Minäkin muistan täällä mainituista rosemarien ja Damien Thornin. Jälkimmäisestä jäi mieleen erityisesti se, että hän joskus monta, monta vuotta sitten kertoi olevansa 27-vuotias, mutta sitten jossain ketjussa kuvaili ihannenaistaan jotenkin niin, että siitä tuli mieleen lähinnä 15-vuotias tyttö (jotain raidallisten polvisukkien hehkutusta ja muuta). Tuli vähän creepy vaikutelma :/ Muistan myös sen, että Damien piti paksuista reisistä.
Eräs mieleen jäänyt oli bilberry, joka kirjoitteli siitä, kuinka silmien välinen etäisyys vaikuttaa kauneuteen. Sitten muistan myös näitä galleriajulkkiksia (esim. romanssi, vichy ja littlemis), joista kirjoiteltiin paljon. En kuitenkaan ole varma, demittävätkö nämä galleriatyypit itse kuitenkaan, ainakaan samoilla nimimerkeillä.
[/quote]
Olen se bilberry. Onpa mukavaa kun ihmiset muistavat minut :) Siirryin tänne av:lle vasta vähän aikaa sitten. Olen tehnyt jo tännekin useamman silmien etäisyys-keskustelun. Uusimpana tuttavuutena minulle on kehkeytynyt kengänkoko-pakkomielle ja siitäkin aiheesta olen aloituksia tehnyt. Täällä av:lla minulle on annettu lempinimet "silmähullu" ja "jalkahullu".
Muistan keskustelun missä joku oli laittanut tulitikun peniksen päässä olevaan reikään ja ottanut siitä kuvia :D
Löysin tämän keskustelun ja nostan, onko ketään entisiä demittäjiä enää jakamassa muistojaan?
No nyt kyllä iski nostalgiat silmille, vaikka keskustelukin on jo monen vuoden takaa. Oma demitysaikani oli aktiivisimmillaan yli kymmenen vuotta sitten, ja kaikkein parhaiten mieleen on jäänyt ircin #demittäjät -kanavan yölliset keskustelut. Oi niitä aikoja <3
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan jenihauta? Mitähän hänelle mahtaa kuulua?
mä muistan ja mulle kuuluu hyvää! :-D ihanaa et löyty tällanen supernostalginen demitysketju.... 2000-luvun alku
Minä demitin vuodesta 1998 alkaen tai joskus niiltä main. Demi oli silloin vihreä ja forums.foop.fi/demi taisi olla osoite. Voi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kans Damienin! Oli lappeen Rannasta xD
Mikä sen meikkaajatytön nicki oli? Kuulostaa tutulta.
Jaa se pikkutyttöjen keskusteluissa pyörivä setämies?
Ennen tuota uusinta päivitystä (joka on muuten kaikista demihistorian päivityksistä se pahin) Rosemarien kanssa kirjoiteltiin NÄ&O -keskustelussa (koska sinne me aina haluttiin ja sinne me siis mentiin vaikka ikää molemmillla se joku 30).
Sattuneesta syystä demitys on jäänyt pariin vierailukertaan viikossa.
T. Demitystä jo vuodesta 2000 (tai 2001, en muista noin tarkasti)
Hahah voi elämä.
Uskomaton nostalgiatrippi tätä lukiessa..
Uskomatonta miten paljon voi jossain vajaassa 20 vuodessa unohtaa. En muista milloin aloitin mutta vihreältä Demi-pohjalta joskus ehkä 2000(?) tienoilla. Mut mihin asti? Ei hajuakaan enää..
Matinkylän uimaranta sorsansyöttöineen oli muuten mahtava keissi :D Siitäkään en muista keitä kaikkia oli paikalla.
Tuli kauhee ikävä kaikkia ihania ja vähemmänkin ihania mut mielettömiä persoonia.. en ees tiedä kuinka monen oon unohtanu jo täysin. GoatVomitia ja Oystin Aarsethia ei oo taidettu mainita vielä? Hehee.. Joidenkin teidän kanssa juteltiin tosi paljon.. jotkut tuli tätä kautta henk koht elämään ja jotkut oli yllätyksenä jo entuudestaan tuttuja, joihinkin ihastuinkin (sitä en tainnut kertoa kuin parille) :)
Olis kiva tietää ketkä kaikki muistaa mut. Jännää miten hyvin unohtunu ihmisiä jotka ollu joskus niin tärkeitä jonkin aikaa elämässä. Muistaakseni myös Dafi/Duffy ja Kesh Kha:kin oli demistä tuttuja? :D
-Tr0ll / Troll av Vinterskogen
Jaa olihan nuo O&GV mainittu tuolla alussa, luin alunperi näköjään sivulta 5 eteenpäin :)
Tr0ll kirjoitti:
Hahah voi elämä.
Uskomaton nostalgiatrippi tätä lukiessa..
Uskomatonta miten paljon voi jossain vajaassa 20 vuodessa unohtaa. En muista milloin aloitin mutta vihreältä Demi-pohjalta joskus ehkä 2000(?) tienoilla. Mut mihin asti? Ei hajuakaan enää..Matinkylän uimaranta sorsansyöttöineen oli muuten mahtava keissi :D Siitäkään en muista keitä kaikkia oli paikalla.
Tuli kauhee ikävä kaikkia ihania ja vähemmänkin ihania mut mielettömiä persoonia.. en ees tiedä kuinka monen oon unohtanu jo täysin. GoatVomitia ja Oystin Aarsethia ei oo taidettu mainita vielä? Hehee.. Joidenkin teidän kanssa juteltiin tosi paljon.. jotkut tuli tätä kautta henk koht elämään ja jotkut oli yllätyksenä jo entuudestaan tuttuja, joihinkin ihastuinkin (sitä en tainnut kertoa kuin parille) :)
Olis kiva tietää ketkä kaikki muistaa mut. Jännää miten hyvin unohtunu ihmisiä jotka ollu joskus niin tärkeitä jonkin aikaa elämässä. Muistaakseni myös Dafi/Duffy ja Kesh Kha:kin oli demistä tuttuja? :D
-Tr0ll / Troll av Vinterskogen
Minä muistan sinut! Muistelin juuri tässä yksi päivä Demiä ja mietin sinuakin. Muistan, miten tykkäsin nimimerkistäsi. Aloitin demityksen myös tuon vihreän Demin aikana. Kaikki parhaat nuoruusmuistoni liittyvät Demiin. Olin vähän angstinen ja yksinäinen teini. Itse en osallistunut miitteihin, mutta kateudella aina luin niistä.
Demitän yhä satunnaisesti erään telkkarisarjan keskustelussa. Muuten on homma jäänyt lähes kokonaan. Jutut ovat suurimmaksi osaksi todella lapsellisiä näin 24-vuotiaan näkökulmasta :D. Ennemmin selaan av:ta, vaikka mulla ei lapsia olekkaan. Vuosi sittenhän noi sivut muuttui, ja ne edelleen toimii todella huonosti. Myös moderointi on aivan paskaa, etenkin bloggaajia koskevien keskusteluiden kohdalla.
vikatikki oli se yksi demin moderaattori, joka haukkui minua ja muita (asialliseen!!) keskusteluun osallistuneita keskenkasvuisiksi :D
Oli kyllä 2000-luvun alussa ihan se ykkösmesta :D. Oivoi, tulipa vähän haikea olo.